Αναγνώριση εποχής , τα παιδιά βάζουν το όνομα της εποχής, παρατηρώντας πίνακα αναφοράς με τις εποχές…
Η νηπιαγωγός απαγγέλει το ποίημα ΔΕ Μ΄ ΑΚΟΥΣ; της Μάρως Λοϊζου και τα παιδιά θα πρέπει να βρουν σε ποια εποχή αναφέρεται το ποίημα (Αφόρμηση)
Στη συνέχεια η Νηπιαγωγός απαγγέλλει το ποίημα ” Δώδεκα μήνες Αθλητές” της Μαριαννίνας Κριεζή. Είχε φροντίσει να έχει καρτέλες με τους μήνες όπως ακριβώς τους περιγράφει το ποίημα.
κατά την απαγγελία ένα παιδί τοποθετεί τις καρτέλες με τους μήνες στη σωστή σειρά , διαδοχή , όπως ακριβώς τους ακούει.
ένα παιδί τοποθετεί τις καρτέλες με τους μήνες στη σειρά……
Παρατηρούν το όνομα σε κάθε καρτέλα του μήνα και προσπαθούν να ταυτίσουν την καρτελίτσα με το όνομα, στο μήνα που πρέπει…..
ΕΘΙΜΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
Σπάνε το ρόδι για την καλή χρονιά στο σχολείο μας…..
Άσκηση χρονικής ακολουθίας….
Η περιστροφή της γης γύρω από τον άξονά της και η περιφορά της γύρω από τον ήλιο. Ημέρα-Νύχτα και Χρόνος
Δίνουμε στα παιδιά πρότυπα ημέρας και νύχτας και τα τοποθετούν στη σωστή σειρά…….
ΘΕΑΤΡΙΚΟ : ποίημα “ο ήλιος και ο αέρας”
Θεατρικό παιχνίδι, τα παιδιά δραματοποιούν το ποίημα “ο ήλιος και ο αέρας”
Ο διαβάτης ξεντύνεται …….Ο ήλιος λάμπει.
Ο διαβάτης ζεστάθηκε…….
Ο διαβάτης έπεσε στο ποτάμι για να δροσιστεί….
Τελικά κερδίζει όποιος πηγαίνει με το καλό και χάνει αυτός που πηγαίνει με το κακό….
Βιβλία κατάλληλα για το Θέμα μας:
Δημιουργία και Έκφραση:
Τα παιδιά φτιάχνουν ρολόγια
Τα παιδιά με χαρτοκοπτική φτιάχνουν ρολόγια……
Αφήστε μια απάντηση