Στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας του μαθήματος των Μαθηματικών, υλοποιήθηκε φέτος μια σειρά δημιουργικών και καινοτόμων δραστηριοτήτων που στόχο είχαν να ενισχύσουν τη μαθησιακή εμπειρία των μαθητών και να αναδείξουν τις πολλαπλές εφαρμογές των μαθηματικών στην καθημερινή ζωή και σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Η εκπαιδευτικός κ. Τσαβαρή Ειρήνη καθοδήγησε όλη τη διαδικασία, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που ενθάρρυνε την ενεργή συμμετοχή και την αυτενέργεια των μαθητών.
Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου ανέλαβαν να δημιουργήσουν τα δικά τους επιτραπέζια παιχνίδια, εμπνευσμένα από τη διδακτέα ύλη. Με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού, εργάστηκαν ομαδικά, πειραματίστηκαν με κανόνες, ερωτήσεις και προκλήσεις και προσπάθησαν να αποδώσουν με παιγνιώδη τρόπο βασικές μαθηματικές έννοιες. Η διαδικασία αυτή τούς βοήθησε να κατανοήσουν βαθύτερα το μάθημα, αλλά και να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικότητας και επίλυσης προβλημάτων. Παράλληλα, οι μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου συμμετείχαν σε ποικίλα θεματικά project που ανέδειξαν τη διαθεματικότητα των μαθηματικών. Μεταξύ των θεμάτων που εξερευνήθηκαν ήταν οι «Ήρωες των Μαθηματικών», «Μαθηματικά και Τέχνη», «Μαθηματικά και Αρχιτεκτονική», «Μαθηματικά και Τεχνολογία», «Μαθηματικά και Διάστημα», «Μουσική και Μαθηματικά» καθώς και «Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή».
Η εκπαιδευτικός υποστήριξε τους μαθητές σε κάθε στάδιο, από την επιλογή του θέματος έως την έρευνα και την παρουσίαση, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και καλλιεργώντας τη μαθησιακή αυτονομία τους. Τα παιδιά από την πλευρά τους έδειξαν εξαιρετική διάθεση συνεργασίας και σεβασμού. Εργάστηκαν με ενσυναίσθηση, αλληλοϋποστήριξη και ομαδικό πνεύμα, στοιχεία που συνέβαλαν καθοριστικά στη δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης και ομαδικότητας
Τα τελικά αποτελέσματα των εργασιών ξεχώρισαν για την ποιότητά τους. Οι δημιουργίες των μαθητών ανέδειξαν τη γνώση, τη φαντασία, το μεράκι και απέδειξαν έμπρακτα ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία μπορεί να εμπνεύσει, να κινητοποιήσει και να μετατρέψει τη μάθηση σε μια ευχάριστη και ουσιαστική εμπειρία.
![]() |
![]() |



