2011-2012

Σχολικό έτος 2011-12

 Schoollab

Τα σχολεία μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα school-lab, μια πρωτότυπη διαδικτυακή πλατφόρμα δημουργίας και ανταλλαγής ιδεών για την επιστήμη στην οποία συμμετέχουν από κοινού μαθητές, εκπαιδευτικοί και ερευνητές.

Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας

Στις 6 Μαρτίου 2012, οι μαθητές των τμημάτων της Στ και των δύο σχολείων χόρεψαν στους συμμαθητές του 2 παραδοσιακά τραγούδια ώς ένδειξη ευαισθητοποίησης και  ως έκφραση επαγρύπνησης για τα προβλήματα της σχολικής βίας και έγιναν οι ανάλογες ομιλίες από τους εκπαιδευτικούς τους στην τάξη.

Η δική μας μέρα

Δημιουργούμε το θεσμό της «δικής μας μέρας». Τη μέρα αυτή κάθε μαθητής και κάθε εκπαιδευτικός φέρνει αυτό που αγαπάει να κάνει στη ζωή του ή που θα ήθελε να κάνει και το μοιράζεται με τους άλλους.  Έτσι οι μαθητές και οι εκπαδευτικοί έφεραν τις δημιουργίες τους τις καλλιτεχνικές, τα χόμπυ τους, την αγάπη τους για ένα άθλημα, ταξίδι, παιχνίδι, βιβλίο, μουσική, ασχολία, πολιτισμό, ιστορία, οικογένεια, δεξιότητά τους. Με τον τρόπο αυτό γνωρίζουμε καλύτερα τους μαθητές μας και τους συναδέλφους μας,  ενδυναμώνουμε τη σχολική κοινότητα, μαθαίνουμε κάτι νέο για τους άλλους, δίνουμε αφορμή για προφορικές και γραπτές αφηγήσεις και περνάμε πολύ όμορφα. Οι γονείς έχουν την ευκαιρία να δουν τις δημιουργίες των δικών τους παιδιών αλλά και των άλλων λίγη ώρα πριν την γιορτή λήξης του σχολικού έτους.

Πρόγραμμα Ανακύκλωσης

Το σχολείο συμμετέχει σε πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού του Διεθνούς Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος. Για το σκοπό αυτό αγοράστηκαν ειδικοί κάδοι για τις αίθουσες και παραδόθηκαν στους μαθητές σε μία μικρή τελετή κατά την οποία οι μαθητές φώναξαν συνθήματα για το περιβάλλον με στόχο την ευασθητοποίηση όλων.

   Προγράμματα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ανέλαβαν πολλές τάξεις του σχολείου.

Μαραθώνιος Ανάγνωσης

Για πρώτη χρονιά οι μαθητές συμμετέχουν στο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των εκδόσεων Μεταίχμιο, διαβάζουν βιβλία, απαντούν σε ερωτήματα και συμμετέχουν σε κλήρωση με βραβείο βιβλία! Τάξεις Β, Στ.

 

Αφήστε μια απάντηση