Δράση Ανταλλαγής Βιβλίων «Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως!»

 

Τη φετινή χρονιά αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε σε μια ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη Δράση προώθησης της Φιλαναγνωσίαςbook sale με τίτλο «Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως!», η οποία οργανώνεται με πρωτοβουλία του ELNIPLEX (www.elniplex.com ) υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού  και με την υποστήριξη του Ελληνικού Τμήματος της IBBY, καθιερώνοντας την 21η Δεκεμβρίου, τη μέρα του χειμερινού ηλιοστασίου για το βόρειο ημισφαίριο, τη μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου, ως Ημέρα Ανταλλαγής Βιβλίων με τους αγαπημένους μας, τους φίλους μας, τους μαθητές μας, τα παιδιά μας.

 

ανταλλαγή βιβλίων 3Κάθε παιδί έφερε ένα δικό του βιβλίο σε τσάντα δώρου ή τυλιγμένο με χαρτί περιτυλίγματος, προστέθηκε σε αυτό ένας αριθμός και με τη διαδικασία της κλήρωσης οι μαθητές μας αντάλλαξαν μεταξύ τους δώρα-βιβλία…

Ήταν μια πραγματικά ξεχωριστή δράση που όχι μόνο έδωσε χαρά στους μικρούς μας μαθητές αλλά παράλληλα τους μετέδωσε την αξία της προσφοράς και την αγάπη για τα βιβλία!

 

 

 

ανταλλαγή βιβλίων 1 ανταλλαγή βιβλίων 2

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην (ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα , Οδική Ασφάλεια) Δόντια Γερά-Τρώγοντας Υγιεινά!



Λήψη αρχείου

Σε αυτόν τον κύκλο εργαστηρίων, οι μαθητές έμαθαν για τη στοματική υγιεινή  αλλά και ποια είναι όλα αυτά που  βλάπτουν τα δόντια. Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, παραμύθια, παρουσιάσεις σχετικού υλικού, κατασκευές και επίσκεψη παιδοδοντιάτρου οι μαθητές επέκτειναν τις γνώσεις τους και παρακινήθηκαν να τις εφαρμόσουν στην καθημερινότητα τους.

collage 6   collage 9collage 8

Ευχαριστούμε θερμά την παιδο-οδοντίατρο κα. Στέηση Κοκκόση, που πολύ πρόθυμα δέχτηκε την πρόσκληση μας, για την υπέροχα επιμελημένη παρουσίαση της καθώς και για τις οδοντόβουρτσες/οδοντόκρεμες που χάρισε στα παιδιά!

3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, διοργανώσαμε και τη φετινή χρονιά στο σχολείο μας δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας με σκοπό την καταπολέμηση στερεοτύπων και την καλλιέργεια του σεβασμού της διαφορετικότητας

Πρωινό Τμήμα (Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Ζαχαρούλα Γκάγκα)



Λήψη αρχείου

Ολοήμερο Τμήμα (Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Ειρήνη Ματθαιάκη)

Στο ολοήμερο τμήμα μέσα από παραμύθι και σχετικό εποπτικό υλικό συζητήσαμε για τα άτομα με αναπηρία, προβληματιστήκαμε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους και ενεργοποιηθήκαμε για να περάσουμε το δικό μας μήνυμα σεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας μέσα από μια αφίσα….a3ccb080 e6aa 4a71 9779 88dbd40c6676

Επισκεπτήριο Αγάπης (WinCancer)

Ολοήμερο Τμήμα (Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Ειρήνη Ματθαιάκη)

Και τη φετινή χρονιά συμμετέχουμε με χαρά στη δράση αλληλεγγύης που οργανώνει WinCancerτο Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών (WinCancer), φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικες κάρτες για να στείλουμε ευχές και μηνύματα αισιοδοξίας σε ασθενείς Αντικαρκινικών Νοσοκομείων…

 

743e3389 7a23 4651 9c21 52c17a9b83d1 f252f9b4 0508 452a b8a1 57adcf9be42d 6114fd13 86c7 41f7 85a3 b5ce65e5c705

15.02.2025 19.08.27 REC

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Νηπίων Παιδεία-Το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία” (Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα)

Σχέδιο Δράσης



Λήψη αρχείου

Ενδεικτικές δράσεις

(υπεύθυνη νηπιαγωγός:Ζ. Γκάγκα)

Για να γνωριστούμε, να δεθούμε και να συνεργαστούμε καλύτερα…φτιάξαμε το μπουκέτο της τάξης μα;!

Εργ. Δεξ. 1

Ο καθένας απέδωσε εικαστικά τον εαυτό του…

εργ. δεξ. 2

και μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας αντικείμενα…

εργ. δεξ. 3

Μιλήσαμε για τη διαφορετικότητα, με τη βοήθεια του φίλου μας του Έλμερ, μέσα από το διάγραμμα Venn αλλά και με την εικαστική του απόδοση ως διαφορετικού (εργασία σε ζευγάρια).

ελμερ

31 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης (Ολοήμερο Τμήμα)

Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Ειρήνη Ματθαιάκη

Αφορμή για την ενασχόλησή μας με την αποταμίευση αποτέλεσε το «κουτί του μυστηρίου» που αυτή τη φορά περιείχε ένα αίνιγμα, η απάντηση του οποίου ήταν ένα “QRcode” που οδηγούσε σε ένα τραγούδι….813a7498 bcea 4be5 b06c 64ae8db2701dΜιλήσαμε για την έννοια της αποταμίευσης, προσεγγίζοντάς την μέσα από παραμύθια, τραγούδια, δραματοποίηση, γλωσσικά & μαθηματικά παιχνίδια αλλά και βιωματικά φτιάχνοντας τους δικούς μας κουμπαράδες

b7430c88 b05d 4bc0 9490 5e4e79c969a9 ee2c0ab9 bf70 49e8 9c0f d31a2af5544f

Συνέχεια

Συμμετοχή στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

Digital Poster Το Ευρωπαϊκό  eTwinning έργο που υλοποιήσαμε κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά με τίτλο  “My Colorful Emotions#AI&STEAM” παρουσιάστηκε στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning  “Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας”

12.11.2024 19.01.24 REC

Συνέχεια

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (Ολοήμερο Τμήμα)

Υπεύθυνη Νηπιαγωγός; Ειρήνη Ματθαιάκη

Το σχολείο μας συμμετέχει και τη φετινή σχολική χρονιά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (EU Code Week) με τη δραστηριότητα Ρομποτικής με τίτλο «Πες – Βρες» και υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ειρήνη Ματθαιάκη.23.10.2024 12.39.52 REC

Πρόκειται για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για το Beebot όπου οι παίκτες θα πρέπει να αναγνωρίσουν λέξεις που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το ρομπότ να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Πρόκειται για μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό και απευθύνεται σε νήπια που τώρα μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα και να προγραμματίζουν το beebot.

Η πίστα του Beebot είναι ένα επιδαπέδιο πλέγμα το οποίο απεικονίζει αντικείμενα που ξεκινούν  από τα γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης, περιλαμβάνονται κάρτες αποστολής. Ο παίκτης επιλέγει μία κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει ποιο αντικείμενο στο επιδαπέδιο πλέγμα ξεκινά από ένα συγκεκριμένο γράμμα. Μόλις ο παίκτης βρει το αντικείμενο, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.

Τα παιδιά συνεργάστηκαν σε ζευγάρια για να βρουν την απάντηση στην κάρτα αποστολής που επέλεγαν τυχαία και στη συνέχεια να σχηματίσουν τον κώδικα για να οδηγήσουν το beebot στο αντίστοιχο τετράγωνο του πλέγματος

πες βρε 1 πες βρε 2 πες βρες 3

Μετά την ολοκλήρωση της δράσης, τα παιδιά συμπλήρωσαν ατομικά ένα φύλλο εργασίας, οδηγώντας το beebot στη λέξη που ξεκινάει από το αρχικό γράμμα του ονόματός τους και σχηματίζοντας τον αντίστοιχο κώδικα.

πες βρες 4 πες βρες 5