Νηπιαγωγείο & Δημοτικό… στέλνουμε μαζί το δικό μας μήνυμα κατά της βίας!

Η 6η Μαρτίου κάθε έτους έχει θεσπιστεί από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ως Πανελληνία Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού. Με αφορμή αυτή τη μέρα οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μαζί με τους/τις μαθητές/τριες της Α΄και Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Βλαχάτων την Παρσκευή 6 Μαρτίου 2026 ένωσαν τις φωνές τους για να μεταδώσουν ένα ηχηρό μήνυμα αγάπης και αλληλοσεβασμού!

Οι μαθητές/τριες του Δημοτικού σχολείου Βλαχάτων επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας και μέσα από πανό διαμαρτυρίας, αφίσες αλλά και ένα μουσικοκινητικό δρώμενο παρουσίασαν στους μικρούς μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας το μήνυμά τους κατά του σχολικού εκφοβισμού:

3689f0cd a0e4 4bae a267 9ecf0a90f047 3238899c cd75 4966 b17a a36515d01d83 0343b695 81e2 4bc6 8bab 127a85d03d4b

Στη συνέχεια τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι που είχαμε γράψει με τα παιδιά την περσινή χρονιά με τίτλο “Όχι στη Βία, Ναι στη Φιλία”

Τέλος, μικροί και μεγάλοι μαθητές/τριες ένωσαν τις δυνάμεις τους και συνεργάστηκαν σε 2 ομάδες για να δημιουργήσουν 2 αφίσες με ένα κοινό σύνθημα “ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ”:

74197107 dd90 4b88 a5e0 885480b0abd2 70a26b5f 14e7 4464 9b4c e3aa33cc3192 a70b5628 a9e9 4746 b5da 0304209c2965

Η μία αφίσα αναρτήθηκε στο νηπιαγωγείο και η άλλη στο δημοτικό με σκοπό το μήνυμα των παιδιών να ακουστεί και σε εμάς τους μεγάλους!

6df6c1be d2b6 4cfd b4bb 97c8ec95f0e5 be0b2fcc d44e 48d2 98e5 ab76fb537715