cskarla blog

Τα νέα από το 4ο νηπιαγωγείο Αθηνών

Αινίγματα για τα έντομα , τα λουλούδια και τα πουλιά

Εάν έχουμε τη δυνατότητα τυπώνουμε τις εικόνες που είναι η λύση των αινιγμάτων, διαφορετικά τις παρατηρούν και τις περιγράφουν από την οθόνη και αν δεν αναγνωρίζουν τα εικονιζόμενα τα βοηθούμε.

Στη συνέχεια απλώνουμε τις εικόνες στο τραπέζι και τους διαβάζουμε το αίνιγμα και το παιδί θα πρέπει να εντοπίσει την εικόνα που αντιστοιχεί στο αίνιγμα, εάν δεν το καταφέρει συνεχίζουμε με το επόμενο αίνιγμα και όλες τις εικόνες στο τραπέζι. Τα αινίγματα περιγράφουν τα κυριότερα χαρακτηριστικά του αντικειμένου που εικονίζεται, και πιστεύω πως είναι εύκολα για τα παιδιά, εξάλλου έχουμε δουλέψει με αινίγματα στο νηπιαγωγείο με τον ίδιο τρόπο.

 

Είναι από τα πουλιά πρώτο στη λαλιά,
μέσα στο δάσος μένει, σε κλουβί δεν μπαίνει. Τι είναι;
                          Το αηδόνι

ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ; : Το αηδόνι

Ψαράς δεν είμαι, μα παντού τα δίχτυα μου τα στήνω. Τι είναι;
                                         Η αράχνη

Και στο Αγρίνιο η αράχνη-σκορπιός; (φωτό) - AgrinioNews

Με πουπουλένιο πάπλωμα μια φαμελιά σκεπάζεται. Τι είναι;
                                 Η κλώσσα

Ελληνικές Κότες: Κλωσσα Επιτίθεται

Τριάντα φούστες φόρεσε και στο χορό πηγαίνει
και τη λαμπρή της ομορφιά κανείς δεν παραβγαίνει. Τι είναι;
                             Το τριαντάφυλλο

Τριαντάφυλλο Κόκκινο - Αποστολή λουλουδιών στο Ηράκλειο Κρήτης ...

Αν και θρόνος μου ταιριάζει, θέση μου είναι το περβάζι. Τι είμαι;
                                  Ο βασιλικός

Βασιλικός Μεσόφυλλος (Ocimum Basilicum) Αρωματικά Φυτά

Είμαι λουλούδι όμορφο, που άμα με μαδήσεις, θα μάθεις και το μυστικό αν σ’ έχει αγαπήσει. Τι είναι;
                                                                      Η μαργαρίτα

Μαργαρίτα Λουλούδι Φυτό - Δωρεάν φωτογραφία στο Pixabay

Από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν βαμβάκι, από πίσω σαν ψαλίδι. Τι είναι

                                                                   Χελιδόνι

Χελιδόνι και μαθηματικά : Ένα παιχνίδι με μαθηματικές έννοιες κι ...

Μικρή μικρή νυκοκυρά μεγάλη πίτα κάνει. Τι είναι ;

                              Η μέλισσα

Μια μέλισσα μπορεί σταματήσει την παγκόσμια εξάρτηση από τα ...

Είναι έντομο μικρό μα πολύ εργατικό και πολύ κοινωνικό. Τι είναι;

Το μυρμήγκι

Μυρμήγκι - Βικιπαίδεια

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Ωραία διδακτικά παραμύθια για να χαλαρώσουμε και λίγο παιδιά !!!!

Εξαιρετικό παραμύθι για την διαφορετικότητα !!!!

Εξαιρετικό παραμύθι !!!!

 

Γράμματα

http://www.edutv.gr/index.php/glossa-logot

μαρκάρετε τον πάνω σύνδεσμο, δεξί κλικ Go to http://www.edutv.gr/index.php/glossa-logot για να βρεθείτε στο περιβάλλον με τα γράμματα.

Μια πρωτότυπη σειρά κινουμένων σχεδίων που στοχεύει στη μάθηση μέσα από την ψυχαγωγία.

Η γνωριμία του παιδιού με τα γράμματα και τους ήχους της γλώσσας γίνεται μέσα από 24 έμμετρες χιουμοριστικές, σουρεαλιστικές ιστορίες, οι οποίες συνδυάζουν την παιδαγωγική με την παραμυθική και την τηλεοπτική γλώσσα.

Το κάθε επεισόδιο λειτουργεί σε ένα πλαίσιο διαθεματικής και ολιστικής προσέγγισης της γνώσης στηρίζοντας το Αναλυτικό Πρόγραμμα με μία καινοτόμο, πρωτότυπη και ελκυστική διάσταση.

Εμείς τα γραμματάκια τα έχουμε μάθει θα ήθελα όμως να κάνετε παιδιά μια μικρή επανάληψη, βλέποντας ένα ή δύο βιντεάκια την ημέρα.

Αν δείτε τα βίντεο με το γράμμα Α, α και Β, β στη συνέχεια :

  1. θα πείτε λεξούλες που αρχίζουν από αυτά τα γράμματα.
  2. Θα φτιάξετε τα γράμματα με πλαστελίνη ή ζυμαράκι (που θα φτιάξετε με τη μαμά)
  3. Θα βρείτε λεξούλες από περιοδικά ή παλιά παραμύθια θα τις κόψετε και θα τις κολλήσετε σε ένα φύλλο χαρτιού
  4. Ένα φύλλο χαρτί θα το χωρίσετε στη μέση και επάνω θα ζωγραφίσετε αντικείμενα , φρούτα, ζώα που αρχίζουν από το αντίστοιχο γράμμα.
  5. Κάτω θα γράψετε όπως μπορείτε το γράμμα σε μία σειρά το κεφαλαίο και σε μία σειρά το μικρό, όσες φορές θέλετε.
  6. Θα πείτε την ιστορία του γράμματος που ακούσατε στο βίντεο στη μανούλα ή στο αδελφάκι σας.
  7. Τέλος μπορείτε να ζωγραφίσετε ότι σας άρεσε από την ιστορία του γράμματος.

Κάθε φορά θα επιλέγετε ποιές από τις παραπάνω δραστηριότητες θέλετε να κάνετε, εάν όμως κάποιες φορές δεν θέλετε μπορείτε να μην κάνετε, απλά ακούστε το βίντεο για να ξαναθυμηθείτε τα γραμματάκια.

Σας παραθέτω τα URL για το γράμμα Α και Β.

http://www.edutv.gr/index.php/glossa-logot/ena-gramma-mia-istoria-gramma-a-i-axtenisti-agelada

http://www.edutv.gr/index.php/glossa-logot/ena-gramma-mia-istoria-gramma-b-o-violistis-vatraxos

Σχηματισμός λέξεων επιλέγοντας το αρχικό γράμμα κάθε εικόνας

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10762

Για να μπείτε στον σύνδεσμο αυτό τον επιλέγεται δεξί κλικ και Go to http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10762

Σας ευχαριστώ.

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ – ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ

Τι γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά;

Η 1η Μαΐου είμαι η μέρα των λουλουδιών της Άνοιξης.

Πολύχρωμα λουλούδια των αγρών, που γίνονται στεφάνια για να θυμίζουν ίσως το εφήμερο της ομορφιάς της νιότης…γιατί, σύντομα, δυστυχώς, τα κομμένα λουλούδια, οι ανθοδέσμες και τα στεφάνια

 θα μαραθούν…

Πως συνδέεται λοιπόν η Πρωτομαγιά με τα λουλούδια; Για να απαντήσουμε πρέπει να ανατρέξουμε πίσω στην Αρχαία Ελλάδα. Οι αρχαίοι Έλληνες, οι οποίοι ήταν γνωστοί φυσιολάτρες, συνήθιζαν να γιορτάζουν την έλευση της άνοιξης και την άνθιση των λουλουδιών.

Η γιορτή πρόδρομος της σημερινής Πρωτομαγιάς ήταν τα Ανθεστήρια ή Διονύσια. Τα Ανθεστήρια ήταν η πρώτη καθιερωμένη γιορτή των λουλουδιών και γιορτάζονταν κάθε χρόνο από την 11η ως την 13η ημέρα του μηνός Ανθεστηριώνος, δηλαδή 2 με 4 Φεβρουαρίου.

Τα Ανθεστήρια γιορτάζονταν αρχικά μόνο στην Αθήνα, αλλά με το πέρασμα των χρόνων απόκτησαν πανελλήνιο χαρακτήρα. Επίσης ήταν κατά κάποιο τρόπο θρησκευτική γιορτή, μιας και ήταν αφιερωμένη στο θεό Διόνυσο.

Γιορτάζουμε και την εργατική Πρωτομαγιά

Η Πρωτομαγιά καθιερώθηκε ως ημέρα των εργατών χάρη στην εξέγερση που έγινε στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών τον Μάιο του 1886.

Συγκεκριμένα τον Μάιο του 1886 εργάτες συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Haymarket του Σικάγο προκειμένου να διαδηλώσουν ειρηνικά αιτούμενοι οχτάωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας με κεντρικό σύνθημα “Οχτώ ώρες δουλειά, οχτώ ώρες ανάπαυση, οχτώ ώρες ύπνο”.

Η εργατική Πρωτομαγιά στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα η πρώτη πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε το 1892.

Την επόμενη χρονιά 2000 άτομα διαδήλωσαν με αιτήματα παρόμοια με εκείνα των διαδηλώσεων του Σικάγο, όπως οχτάωρη εργασία, Κυριακάτικη αργία και κρατική ασφαλιστική κάλυψη στα θύματα εργατικών ατυχημάτων.

Ακολούθησαν τα γεγονότα του Μάη του 1936 στη Θεσσαλονίκη με την εξέγερση των καπνεργατών της πόλης.

Η πρωτομαγιά στη ζωγραφική

 Με αφορμή, λοιπόν, την Πρωτομαγιά σας παρουσιάζω δύο πίνακες Βρετανών ζωγράφων της Βικτωριανής περιόδου που τοποθετούνται χρονολογικά περίπου στο β μισό του 19ου αιώνα.

                                                                                    Th. Falcon Marschall (1818-1878), Πρωτομαγιά. Ιδιωτική Συλλογή.

Myles Birket Foster (1825-1899), Πρωτομαγιά. Ιδιωτική Συλλογή.

 

πρωτομαγιάς.pdf - page 4/23

 

πρωτομαγιάς.pdf - page 2/23

Παραμύθια για την Πρωτομαγιά

Τραγούδια για την Πρωτομαγιά

Λαϊκές ονομασίες του Μαϊου 

Ο Μάιος λέγεται και Μάης,

Κερασάρης (γιατί βγαίνουν τα κεράσια),

Πράσινος (γιατί πρασινίζει ο τόπος),

Πενταδείλινος (γιατί μεγαλώνει η μέρα),

Λούλουδος (γιατί ανθίζουν τα λουλούδια).

 

Παροιμίες – Εικονόλεξα για τον Μάιο

Στο κακορίζικο χωριό το Μάη ρίχνει το νερό.

Όταν πρέπει δε βροντά και το Μάη δροσολογά.

Ο Απρίλης με τα λούλουδα κι ο Μάης με τα ρόδα.

Ο Μάης φτιάχνει τα σπαρτά κι ο Μάης τα χαλάει.

Μην πάρεις το Μάη άλογο, μήτε γυναίκα τη Λαμπρή.

Το Μάη βάζε εργάτες κι ας είναι κι ακαμάτες.

Παροιμίες για τον μήνα Μάιο

Καλοσώρισμα

Αγαπητοί μου γονείς και αγαπημένα μουπαιδιά σας καλωσορίζω στο Ιστολόγιο του 4ου Νηπιαγωγείου Αθηνών,

στο ΟΛΟΗΜΕΡΟ  ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ  ΤΜΗΜΑ.

Μέσα από τα άρθρα του ιστολογίου θα ταξιδέψουμε παρέα, τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ για ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ !!!!

Ο στόχος της ενημέρωσης του ιστολογίου μου με  δραστηριότητες είναι να δώσω στα παιδιά που αντιμετωπίζουν μια
πρωτόγνωρη συνθήκη κατ΄ οίκον περιορισμού εντελώς αντίθετη με τις ανάγκες της ηλικίας τους, ευκαιρίες για παιχνίδι, για ακρόαση παραμυθιών, για κατασκευές που τους δίνουν την δυνατότητα να αναζητήσουν λύσεις και βελτιώνουν τις δεξιότητές τους, για συνεργασία και επικοινωνία με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.
Οι νέες τεχνολογίες βέβαια δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να υποκαταστήσουν τη σημασία και τη σπουδαιότητα της δια ζώσης διδασκαλίας, όμως στη περίπτωση αυτής της πρωτόγνωρης κρίσης που άθελά μας βρεθήκαμε, αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο στη συνέχιση της παιδαγωγικής επικοινωνίας με τους μαθητές μου.

Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο μας.

kalofthinoporo

f8yaqx211y0


Τα μικρούλια μας ήρθαν σήμερα στο πρώτο τους σχολειό αγχωμένα και φοβισμένα.

Οι Νηπιαγωγοί αφού τα παρέλαβαν από τους γονείς τους τα οδήγησαν στην παρεούλα, τους συστήθηκαν τους χάρισαν χαμόγελα, τα αγκάλιασαν και προσπάθησαν να τα χαλαρώσουν. Παίξαμε διάφορα παιχνίδια γνωριμίας, και διαβάσαμε το πρώτο μας παραμύθι  “Το σχολείο των πουλιών” της Γκενάκου.

DSC00339

Τα λουλουδάκια είναι τα δωράκια καλωσορίσματος που χάρισαν οι Νηπιαγωγοί στα παιδάκια κατά την αποχώρηση τους από το νηπιαγωγείο.

DSC00325

Λουλουδάκια – δωράκια καλωσορίσματος για τα παιδάκια μας !!!

DSC00326

DSC00327

Κατασκευή λουλούδι με canson και  για στήμονες – ύπερο γλειφιτζούρι 

και γραμμένη στα πέταλα η ευχή όλων μας “Καλή Σχολική Χρονιά”

DSC00328

DSC00329

DSC00330

DSC00331

DSC00333

Παρακάτω παραθέτω μερικά παιγνίδια γνωριμίας και χαλάρωσης, που παίξαμε με τα παιδιά την πρώτη μέρα…………

« Το μαγικό κουτί »

Η νηπιαγωγός παίρνει ένα κουτί και τοποθετεί μέσα τα παραπάνω λουλουδάκια. Η κούκλα « εμψυχωτής» το παρουσιάζει στα παιδιά και τα καλεί να μαντέψουν τι  κρύβει μέσα το κουτί. Αφού πουν τις προτάσεις τους η κούκλα ανοίγει το κουτί με την βοήθεια ενός παιδιού και τότε αποκαλύπτεται το περιεχόμενο του. . Στη συνέχεια η νηπιαγωγός με ένα ποιηματάκι καλεί ένα – ένα παιδί κοντά της, το παίρνει  αγκαλιά και ψιθυρίζει στο αυτάκι του το ποιηματάκι . Τέλος του δίνει ένα φιλάκι. Το παιδί έτσι νοιώθει ότι είναι αγαπητό και αποδεκτό .

Με αυτό τον τρόπο  το κάνει να νοιώθει συναισθηματική ασφάλεια.

Το ποιηματάκι που χρησιμοποιούμε  εμείς είναι το εξής:

 

Νηπ/γός :          Έλα- έλα  να σου ειπώ

τι μου είπε ο λαγός.

 

Παιδί:                         Τι σου είπε;

 

Νηπ/γός             Μου είπε να σε αγαπώ και να μην το μαρτυρώ.

 

Αυτό είναι και το κοινό μας μυστικό. Συμφωνούμε να μην το μαρτυρήσουμε σε κανένα. Η Νηπιαγωγός παίρνει ένα λουλούδι από το μαγικό κουτί και το χαρίζει στο παιδάκι.Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι όλα τα παιδιά να πάρουν λουλουδάκι.

DSC00335

Παιχνίδι γνωριμίας:

Τα παιδιά κινούνται στο χώρο με μουσική, στο σταμάτημα της μουσικής χαιρετιούνται με διάφορους τρόπους και συστήνονται…..

DSC00334

Η κούκλα της τάξης είναι η αρωγός στο εκπαιδευτικό μας έργο. Αυτή αφουγκράζεται τις ανησυχίες των παιδιών. συμμετέχει στα παιχνίδια τους χαίρεται μαζί τους και αυτό συμβάλει στην ψυχική αποφόρτιση των παιδιών.

Στα παιχνίδια γνωριμίας συμμετέχει σαν ισότιμο μέλος της ομάδας και η κούκλα της τάξης μας !!!!!!!

DSC00339

DSC00336

DSC00337

DSC00338

Στη διάρκεια της ημέρας προσπαθήσαμε να μάθουμε το τραγούδι “Ένας μικρός γλυκός παλιός Σεπτέμβρης-Χρήστος Καρυώτης”

 

Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας.

Η σημερινή μέρα είναι μια μέρα χαράς , γιορτής για όλους μας.

Σήμερα αρχίζει μια νέα σχολική χρονιά, γεμάτη όνειρα και φιλοδοξίες, επιθυμία για έργο και πολλή δουλειά…….

Αγαπητοί γονείς να είστε σίγουροι ότι τα παιδιά σας βρίσκονται σε έμπειρα και ασφαλή χέρια.

Αγαπητά μας μικρούλια σας ευχόμαστε να είστε χαρούμενα, ευτυχισμένα και γερά !!!

DSC00339

 

 

DSC00336

 

Καλή σχολική χρονιά, δημιουργική, χαρούμενη,

γεμάτη εμπειρίες για όλους μας,

για τα παιδάκια μας, νηπιαγωγούς και γονείς!!!!

DSC00338

 

Αγαπητοί μας γονείς σας παρακαλούμε να είστε αρωγοί, συνοδοιπόροι, συνεργάτες και φίλοι στην προσπάθεια μας για την πρόοδο και τη δημιουργική πορεία των παιδιών μας.

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Στις 15 ∆εκεµβρίου 1972, η Γενική Συνέλευση του OΗΕ θέσπισε την 5η Ιουνίου ως Παγκόσµια Ηµέρα Περιβάλλοντος, µε στόχο να υπενθυµίσει στους κατοίκους του πλανήτη ότι το µέλλον της ανθρωπότητας είναι άµεσα συνυφασµένο µε το µέλλον των οικοσυστηµάτων. Από τότε και κάθε χρόνο, δίνεται και άλλη µια ευκαιρία σε όλους, φορείς και πολίτες, για να εκφράσουν την άποψή τους για όσα συµβαίνουν στον πλανήτη και σχετίζονται ιδιαίτερα µε τη διαχείριση Περιβάλλοντος, τη ρύπανση, τη διατήρηση και σωτηρία της πανίδας και της χλωρίδας σε κάθε µήκος και πλάτος κ.λπ. Αποτελεί, πλέον, κοινή συνείδηση ότι το ανθρώπινο είδος για να επιβιώσει στο εγγύς µέλλον πρέπει να προστατεύσει το φυσικό περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους. Η προστασία του περιβάλλοντος δεν έρχεται σε σύγκρουση µε την ανάπτυξη. Αντίθετα, η βιώσιµη ανάπτυξη είναι συµφέρον όλων µας.

Στις 5 Ιουνίου γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο μας την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, με πλούσιο εποπτικό υλικό, ομαδικές εργασίες, και δράσεις.  Επίσης μιλήσαμε  για:

  •  το Περιβάλλον και την υγεία μας που είναι σε άμεση συνάφεια.
  • τις μολύνσεις του Νερού και του Αέρα και τις Επιπτώσεις τους
  • Την συμπεριφορά μας στο σπίτι σχετικά με την κατανάλωση νερού, ηλεκτρικού ρεύματος, διαχείριση απορριμμάτων.
  • Την συμπεριφορά μας στο δρόμο, χρησιμοποίηση μαζικών μέσων μεταφοράς, ποδήλατο….
  • Τη συμπεριφορά μας κατά την επίσκεψη στο δάσος, στη θάλασσα στα ταξίδια μας, στα ψώνια μας…..

DSC00211

Ομαδική εργασία με μηνύματα γραμμένα από τα παιδιά……

DSC00191

Αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με οικολογικά μηνύματα

DSC00199

DSC00210

Στη συνέχεια κρατώντας πανώ με συνθήματα για το περιβάλλον βγήκαμε στους δρόμους γύρω από το σχολείο μας φωνάζοντας συνθήματα για το περιβάλλον.  Στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους περιοίκους.

DSC00209

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ «Ανακαλύπτοντας τους θεούς του Ολύμπου μέσα από την Ζωφόρο του Παρθενώνα»

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζονταν στα βιβλία: «Ο Φίλιππος και τα μαγικά κρόταλαΜια παραμυθένια περιπλάνηση στη Ζωφόρο του Παρθενώνα» της Μάνιας Δούκα και η Ζωφόρος του Παρθενώνα: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παιχνίδια της Μαρίας Μπίρη – Μελά.

Η συγγραφέας του, Μάνια Δούκα, μέσα από ένα συναρπαστικό ταξίδι στην αρχαία Αθήνα, φέρνει τα παιδιά κοντά στη μεγαλειώδη πομπή των Παναθηναίων, ζωντανεύοντας με τρόπο μαγικό την ανάγλυφη σύνθεση του περίφημου γλύπτη Φειδία και των συνεργατών του.
Επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης, πριν όμως το επισκεφθούμε φθάσαμε στο στούντιο “Κινητήρας” λίγο πιο κάτω από τον ιερό βράχο, και παρακολουθήσαμε με τα παιδιά το πρόγραμμα : “Ανακαλύπτοντας τους Θεούς του Ολύμπου μέσα από τη ζωφόρο του Παρθενώνα”…

Το πρόγραμμα που παρακολουθήσαμε ήταν διαδραστικό. καθ΄όλη τη διάρκεια τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και μεταμφιέζονταν σε θεούς. Επίσης παίξαμε και το παιχνίδι των αινιγμάτων, όπου τα παιδιά έπρεπε να βρουν την απάντηση για ποιον θεό μιλά το κάθε αίνιγμα, να βρει ποιος  θεός είναι αυτός  που εικονίζονται στη ζωφόρο, και να βάλει το σύμβολό του στη σωστή θέση.

Με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό φέρνει τα παιδιά πολύ κοντά όχι μόνο στα ίδια τα γλυπτά του Παρθενώνα αλλά και στην καθημερινή ζωή των αρχαίων Αθηναίων, βοηθώντας τα να προσεγγίσουν και να αγαπήσουν μια μοναδική κληρονομιά του παγκόσμιου πολιτισμού και, μέσα απ’ αυτή, μια ολόκληρη εποχή-σύμβολο για τη δημοκρατία και το πνεύμα.

 

 

DSC00170

Η πομπή των Παναθηναίων , αφιέρωση πέπλου στη θεά Αθηνά.

clip_image002

DSC00089

DSC00091

DSC00093

DSC00097

DSC00099

DSC00100

DSC00102

DSC00122

DSC00135

Αναπαράσταση των δώδεκα θεών του Ολύμπου

 

DSC00136

DSC00138

DSC00164

Τα παιδιά παρακολουθούν τη Ζωφόρο του Παρθενώνα.

 

DSC00166

Εδώ τα παιδιά βλέπουν τον ιερό βράχο της Ακρόπολης.


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων