Εάν έχουμε τη δυνατότητα τυπώνουμε τις εικόνες που είναι η λύση των αινιγμάτων, διαφορετικά τις παρατηρούν και τις περιγράφουν από την οθόνη και αν δεν αναγνωρίζουν τα εικονιζόμενα τα βοηθούμε.
Στη συνέχεια απλώνουμε τις εικόνες στο τραπέζι και τους διαβάζουμε το αίνιγμα και το παιδί θα πρέπει να εντοπίσει την εικόνα που αντιστοιχεί στο αίνιγμα, εάν δεν το καταφέρει συνεχίζουμε με το επόμενο αίνιγμα και όλες τις εικόνες στο τραπέζι. Τα αινίγματα περιγράφουν τα κυριότερα χαρακτηριστικά του αντικειμένου που εικονίζεται, και πιστεύω πως είναι εύκολα για τα παιδιά, εξάλλου έχουμε δουλέψει με αινίγματα στο νηπιαγωγείο με τον ίδιο τρόπο.
Είναι από τα πουλιά πρώτο στη λαλιά,
μέσα στο δάσος μένει, σε κλουβί δεν μπαίνει. Τι είναι;
Το αηδόνι
Ψαράς δεν είμαι, μα παντού τα δίχτυα μου τα στήνω. Τι είναι;
Η αράχνη
Με πουπουλένιο πάπλωμα μια φαμελιά σκεπάζεται. Τι είναι;
Η κλώσσα
Τριάντα φούστες φόρεσε και στο χορό πηγαίνει
και τη λαμπρή της ομορφιά κανείς δεν παραβγαίνει. Τι είναι;
Το τριαντάφυλλο
Αν και θρόνος μου ταιριάζει, θέση μου είναι το περβάζι. Τι είμαι;
Ο βασιλικός
Είμαι λουλούδι όμορφο, που άμα με μαδήσεις, θα μάθεις και το μυστικό αν σ’ έχει αγαπήσει. Τι είναι;
Η μαργαρίτα
Από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν βαμβάκι, από πίσω σαν ψαλίδι. Τι είναι;
Χελιδόνι
Μικρή μικρή νυκοκυρά μεγάλη πίτα κάνει. Τι είναι ;
Η μέλισσα
Είναι έντομο μικρό μα πολύ εργατικό και πολύ κοινωνικό. Τι είναι;
Το μυρμήγκι
Αφήστε μια απάντηση