Οι περισσότερες επιχειρήσεις που αποφασίζουν να αποκτήσουν “εικονική παρουσία” και να δραστηριοποιηθούν στους εικονικούς κόσμους, επιδιώκουν να προσελκύσουν αγοραστικό κοινό και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Σύμφωνα με την εταιρεία Strategy Analytics, τα επόμενα 10 χρόνια το 22% όσων διαθέτουν ευρυζωνική σύνδεση θα έχουν εγγραφεί τουλάχιστον σε ένα εικονικό κόσμο. Οι εγγεγραμμένοι θα πλησιάζουν το 1 δισεκατομμύριο και οι υπηρεσίες που προσφέρονται θα αξίζουν 8 δισεκατομμύρια δολλάρια.
Προς το παρόν λιγότεροι από 10% των εγγεγραμμένων σε εικονικούς κόσμους παραμένουν ενεργοί χρήστες. Μέχρι το 2017 το ποσοστό θα ανέβει στο 27 %. Από τους 12 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στο Second Life μόνο ένα εκατομμύριο είναι ενεργοί χρήστες. Το ενδιαφέρον για δραστηριοποίηση σε εικονικούς κόσμους αυξάνει στην Ασία, την Αμερική και την Ευρώπη και κυρίως σε παιδικές και εφηβικές ηλικίες.
πηγή: Virtual Worlds Projected to Mushroom to Nearly One Billion Users