Η σταδιακή εμφάνιση των αντικειμένων του εικονικού κόσμου στην οθόνη του χρήστη συνήθως αποκαλείται από τους κατοίκους του Second Life (SL) “rezzing”. Η εικόνα στην αρχή είναι θολή, καθώς “φορτώνει” η κάρτα γραφικών το περιβάλλον. Σταδιακά, και ανάλογα με την ταχύτητα της σύνδεσης στο διαδίκτυο, η εικόνα καθαρίζει και όλα τα αντικείμενα φαίνονται καθαρά. Ο εικονικός κόσμος “φορτώνεται” από τους υπολογιστές της εταιρείας που διαχειρίζεται το SL, της Linden Lab, σε πραγματικό χρόνο. Ο χρήστης έχει εγκαταστήσει στον υπολογιστή του ένα απλό πρόγραμμα (πελάτη), που καθιστά δυνατή τη διοχέτευση των δεδομένων στον υπολογιστή του. Γι’ αυτό υπάρχει αυτή η καθυστέρηση.
Το ρήμα αυτό ανάγεται στην ταινία Tron (1982), μια από τις πρώτες ταινίες που χρησιμοποιήσαν γραφικά από υπολογιστή για να αναπαραστήσουν έναν εικονικό κόσμο.