“Ένα, δύο μπουμ”
Ένα παιδί ή ο/η εκπαιδευτικός μετράει και σε κάποιον αριθμό λέει «μπουμ» . Τα άλλα παιδιά πρέπει να βρουν ποιος αριθμός αντιστοιχεί στο «μπουμ».
“Μετράμε αντίστροφά”
Λέω τους αριθμούς από τον υψηλότερο προς τον χαμηλότερο. Μπορούμε να κάνουμε και αντίστροφα το παιχνίδι του “μπουμ” που αναφέρθηκε παραπάνω.
“Τι γράφω;”
Ένα παιδί ή ο/η εκπαιδευτικός, σχηματίζει έναν αριθμό με το δάχτυλο του στην παλάμη ενός παιδιού, ο οποίος θα πρέπει να βρει ποιον αριθμό σχημάτισε. Μπορεί εναλλακτικά στην αρχή της εκμάθησης των αριθμών ή για τα μικρότερα παιδιά, να γίνεται και με απαλά χτυπήματα στην παλάμη τους.
“Σύνολα αριθμών”
Ένα παιδί λέει τους τρεις πρώτους αριθμούς από ένα σύνολο από τους αριθμούς που βλέπουν μπροστά τους, τα υπόλοιπα παιδιά ψάχνουν να βρουν ποιο σύνολο λέει. Το παιδί που θα το βρει πρώτο λέει στοπ και συνεχίζει λέγοντας και όλους τους υπόλοιπους αριθμούς του συνόλου.
Πρόσφατα σχόλια