Code Week Μίλα μου για μήλα

Μιλάμε για τα μήλα χρησιμοποιώντας κώδικες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα

Την φετινή χρονιά συμμετείχαμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (https://codeweek.eu), η οποία αποτελεί μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.  Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχαμε σε μια δραστηριότητα με γενικό τίτλο «Μίλα μου για μήλα» και Κωδικό CODE WEEK 4 ALL τον cw22-bUKOb. Οι δράσεις που υλοποιήσαμε ήταν οι εξής:

1η Δράση / Σώμα μου γερό μήλο δροσερό

Μιλάμε για τα μήλα και το σώμα χρησιμοποιώντας κώδικες

1. Μαθαίνουμε σε επιδαπέδιο πλέγμα που έχουμε δημιουργήσει στην αυλή τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να κινηθούμε χρησιμοποιώντας κώδικα. Χρησιμοποιούμε βέλη για το δεξιά, αριστερά, μπροστά και πίσω.

2. Κάνουμε το ίδιο με το 1 αλλά με χρήση επιδαπέδιου μικρού πλέγματος.

3. Συμπληρώνουμε σε φύλλο εργασίας την διαδρομή από ένα γερό σώμα σε ένα υγιεινό μήλο

.png

2η Δράση / Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα

1. Μαθαίνουμε σε επιδαπέδιο πλέγμα που έχουμε δημιουργήσει στην αυλή τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να κινηθούμε χρησιμοποιώντας κώδικα. Χρησιμοποιούμε βέλη για το δεξιά, αριστερά, μπροστά και πίσω.

IMG 20221011 113412

2. Το ίδιο με το 1 αλλά με τη χρήση φύλλου εργασίες που έχουμε φτιάξει με πλέγμα.

3. Συμπληρώνουμε σε φύλλο εργασίας την διαδρομή από ένα γερό σώμα σε ένα υγιεινό μήλο.

IMG 20221011 115659 IMG 20221011 120200

4. Μιλάμε για τα μήλα υλοποιώντας δραστηριότητες που σχετίζονται και με τη διατροφή.

5. Φτιάχνουμε με χρήση κώδικα με 1 & 2  ένα ολόκληρο κόκκινο μήλο σε φύλλο εργασίας με πλέγμα.

3η Δράση / Οι μηλογιατροί

Τα παιδιά σε ρόλο γιατρού χρησιμοποιούν κώδικα για να φτάσουν στο μήλο όπου εισέβαλε ένα σκουλήκι με σκοπό να το διώξουν  και να σώσουν και τα υπόλοιπα μήλα από αυτό.

1. Αρχίζουμε να σκαρφαλώνουμε στη μηλιά με είσοδο από τη σκάλα. Οι μηλογιατροί τοποθετούν σε κάθε τετραγωνάκι ένα κομμάτι πλαστελίνης ακολουθώντας τα κλαδιά του δέντρου μέχρι το μήλο με το σκουλήκι.

2. Σε δεύτερη φάση αντικαθιστούν τα κομμάτια πλαστελίνης με βελάκια που δηλώνουν την κατεύθυνση. Περιγράφουν τη διαδρομή.

3. Αποτυπώνουν ατομικά σε φύλλο εργασίας τη διαδρομή που προέκυψε από την προηγούμενη δραστηριότητα.

4. Βγήκαν στην αυλή και σε ζευγάρια περπάτησαν τη διαδρομή σχηματίζοντας με κιμωλία την κατεύθυνση. Το ένα παιδί διαβάζει το παραπάνω φύλλο εργασίας και το άλλο εκτελεί την εντολή.

IMG 20221012 150929 600x800   IMG 20221014 123711 IMG 20221017 1228362 IMG 20221018 122917

4η Δράση / Μιλάμε για τα μήλα στο Τμήμα Ένταξης

Περισσότερα για τις δράσεις που υλοποιήθηκαν στην 4η Δράση υπάρχουν στο Μιλάμε με χρήση κώδικα για τα μήλα στο Δημιουργώντας…Στο Νηπιαγωγείο

στο Ένταξης  .png

στο ένταξης