Ημέρες -Έργα Προσφυγιάς 2ο

Ημέρες -Έργα Προσφυγιάς”

      Λογότυπο του Σχολείου μας

Κατά το σχολικό έτος  2019-2020 ο ιμαθητές της ΣΤ τάξης και των δύο τμημάτων θα συμμετέχουν στο έργο “Ημέρες -Έργα Προσφυγιάς” -e-twinning.

Θα συνεργαστούν με άλλα 4 σχολεία, δύο σχολεία της Ελλάδας και δύο της Κύπρο :

α) 6ο Δ.Σ. Αρτέμιδος

β) 10ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω “Κώστας Βάρναλης”, Αιγάλεω, Ελλάδα

γ)Δημοτικό ΣχολείοΚολοσσίου Β’΄ – Αποστόλου Αντρέα και Αγίας Φωτεινής,Κύπρο

δ)Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αθανασίου Α΄,Κύπρο

Το πρόγραμμα αφορά την βιωματική και διαθεματική προσέγγιση της ταυτότητας του πρόσφυγα μέσα από όψεις της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας (Μικρασιατικός Πόλεμος –  Καταστροφή – Εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο) και την ευαισθητοποίηση όσον αφορά τις αξίες της ισότητας και του σεβασμού του διαφορετικού.

Το πρόγραμμα εντάσσεται στα γνωστικά αντικείμενα των Κειμένων  Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Ιστορίας, Κοινωνικής & Πολιτικής Αγωγής , Γλώσσας, Γεωγραφίας, Μουσικής, Εικαστικών και Βιβλία σχετικής θεματολογίας (Αιολική Γη- Ηλία Βενέζη, Μαύρη Πεταλούδα- Έρη Ρίτσου).

Στόχος μας είναι οι μαθητές:

1) να διακρίνουν τις έννοιες «μετανάστης», «πρόσφυγας» σύμφωνα με τη Σύμβαση του 1951 από τον ΟΗΕ και να αναγνωρίσουν τα δικαιώματά τους.

2) να ερευνήσουν οι μαθητές την ιστορία του Μικρασιατικού Πολέμου -Εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο και να καταγράψουν τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι Μικρασιάτες και οι Κύπριοι  πρόσφυγες.

3) να εντοπίσουν και να αιτιολογήσουν οι μαθητές τα αίτια – τις συνέπειες των πληθυσμιακών μετακινήσεων από ιστορική, οικονομική, πολιτική και ψυχολογική προσέγγιση.

4) να γνωρίσουν όψεις της προσφυγιάς, μετανάστευσης μέσα από τη σύγχρονη ελληνική ιστορία (οικογένεια-τοπική κοινωνία-παραδόσεις) και να κάνουν συγκρίσεις με τη σύγχρονη καθημερινότητα .

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί :

Στ1 : Σωτηριάδου  Αριάδνη

Στ2 : Αντρεά Αγγέλα

Μουσική : Τσολάκη Καλλιρρόη

Ξεκινήσαμε το πρόγραμμά μας, ζωγραφίζοντας οι μαθητές τις λέξεις του τίτλου σε πίνακα αποτυπώνοντας τη θλίψη…

                                                                                                                  

Οι μαθητές του ΣΤ1 είχαν ζωγραφίσει το λογότυπο του σχολείου μας , για να καλωσορίσουν τους μαθητές των άλλων σχολείων στην 1η Διαδικτυακή μας συνάντηση…Δυστυχώς όμως… δεν πραγματοποιήθηκε … λόγω τεχνικών προβλημάτων.

                                   

       

«Ορισμός του Πρόσφυγα»

1)Η πρώτη εργασία αφορά την έννοια «πρόσφυγας» σύμφωνα με τη Σύμβαση του 1951 από τον ΟΗΕ

Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Κωνσταντίνος Κουκλουμπάκος –Αλέξανδρου Μάνεση  για το έργο-e-twinning «Ημέρες και Έργα Προσφυγιάς»

2)Ορισμός πρόσφυγα:  Χρονικό των γεγονότων της  6ης Σεπτεμβρίου 1955

Εργασία από τη μαθήτρια της Στ1 τάξης  Ναταλία Καραγιαννίκη

3)ΟΡΙΣΜΟΣ  ΠΡΟΣΦΥΓΑ
Τα γεγονότα της νύχτας  της 6ης προς 7η Σεπτεμβρίου 1955 στην Κωνσταντινούπολη, σε βάρος των Ελλήνων.
Ξεριζωμό της ευημερούσας ελληνικής μειονότητας.  Συγκρίσεις με τη σύγχρονη καθημερινότητα .
Εργασία της μαθήτριας της Στ1 τάξης  Λυδία Ζήζου

4)Πρόσφυγες της Μικράς Ασίας

Εργασία από τους μαθητές της Στ2 τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρτέμιδος : Δημήτρης Σασλόγλου , Θάνος Σκάντζαρης.

ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ

Εργασία από τον μαθητή του ΣΤ2 του 2 ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Νικόλα Πρωτοπαπαδάκη

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Αντρεά Αγγέλα

 

“Δικαιώματα  Παιδιών -ΟΗΕ –   Η Σύμβαση  για τα Δικαιώματα  του Παιδιού”

1)Για κάθε άρθρο  των Δικαιωμάτων των παιδιών σύμφωνα με τον ΟΗΕ, οι μαθήτριες  του Στ1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Μαρία, Ιωάννα, Άννα- Μαρία, Ναταλία  και Λυδία ,ζωγράφισαν από μία ζωγραφιά.

 

ΑΡΘΡΟ 32: Απαγόρευση της εργασίας των παιδιών

1)Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Αλέξανδρο και Αναστάση.

“Προσφυγόπουλα  που εργάζονται  σε εργοστάσιο στο μεταλλικών”

2)Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :

Δημήτρης Κουκλουμπάκος-Κυριάκος Γκαγκάνης

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :«Νεαρός Πλανόδιος πωλητής»

 

 

3)Οι μαθητές  της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Αναστάσης, Άννα-Μαρία ,Δημήτρης , Κυριάκος, Ιωάννα και Λυδία,  με αφόρμηση τις  φωτογραφίες  από  την παιδική εργασία στις αρχές του 20ου αιώνα ,έγραψαν «παραμύθια»… με αίσιο τέλος.

Εργασία από τον μαθητή  της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Γιάννη Δεληγιάννη

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :«Νεαρός Πλανόδιος πωλητής»

“Ιστορικά μνημεία και έργα της προσφυγιάς”

Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ  ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ  ΤΗΣ  ΣΟΥΜΕΛΑΣ

1)Το όραμα-Η εικόνα της Μονής  Παναγιάς Σουμελάς.

Εργασία από τις μαθήτριες   της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Ναταλία Καραγιαννίκη, Λυδία Ζήζου, Άννα-Μαρία Καραταράκη «Το όραμα-Η εικόνα της Μονής  Παναγιάς Σουμελάς».

Η Παναγία εμφανίστηκε σε δύο μοναχούς τον Βάρναβα και το Σωφρόνιο και τους ζήτησε να ακολουθήσουν την εικόνα και εκεί που θα σταματήσει να χτίσουν ένα ναό……

2)Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ  ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ  ΤΗΣ  ΣΟΥΜΕΛΑΣ

Εργασία από τις μαθήτριες  της Στ1 τάξης του 2ου Δ. Σ. Αρτέμιδος: Ιωάννα και Νικολέττα

Η Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελά ή Μονή Σουμελά (ποντιακά: σου Μελά, από το όρος Μελά), είναι ένα πασίγνωστο χριστιανικό ορθόδοξο μοναστήρι κοντά στην Τραπεζούντα, σύμβολο επί 16 αιώνες του Ποντιακού Ελληνισμού. Βρίσκεται στην Τουρκία .

3)Μονή Παναγίας Σουμελάς : Ιστορική Αναδρομή

Εργασία των μαθητώνΣτ1 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδος: Κωνσταντίνο, Δημήτρη

4ος αιώνας:  Οι μοναχοί Βαρνάβας και Σωφρόνιος ανακαλύπτουν στο όρος Μελά την εικόνα της Παναγίας, την οποία σύμφωνα με την παράδοση φιλοτέχνησε ο Ευαγγελιστής Λουκάς, και ιδρύουν τη μονή.

4)Μονή της Παναγίας Σουμελά-Βέρμιο

Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος:   Φίλιππο, Κωνσταντίνο, Χρήστο, Γιάννη

Στις πλαγιές του Βερμίου, κοντά στο χωριό Καστανιά, ορθώνεται μεγαλόπρεπα η Μονή της Παναγίας Σουμελά. Κτίστηκε το 1951 από τους πρόσφυγες του Πόντου, ως μια προσπάθεια αναβίωσης της ιστορικής ομώνυμης Μονής, τα ερείπια της οποίας βρίσκονται στο όρος Μελά, κοντά στην Τραπεζούντα του Πόντου.

Η εκκλησία  της Παναγίας των  Αλατσατιατών

1)Η εκκλησία  της Παναγίας των  Αλατσατιατών   χτίστηκε  στη διάρκεια ενός έτους  με ντόπια λευκή πέτρα από τον  μάστορα  Στράτο Καλονάρη και τα εγκαίνια έγιναν την 1η Αυγούστου του 1832.

Εργασία από τον μαθητή της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Αλέξανδρο .

2)Η γνωστή σε πάρα πολλούς Νεοερυθραιώτες  Αλατσατιανή Παναγιά, ή μητρόπολη των Αλατσάτων της Ερυθραίας, εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να λειτουργεί ως μουσουλμανικό τέμενος.

Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης  του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :Δημήτρη.

3) Η εκκλησία των Εισοδίων της Θεοτόκου στα Αλάτσατα  χτίστηκε στη σημερινή της μορφή το 1833, μετά την πυρπόληση του προηγούμενου μικρού ναού το 1821.

Εργασία των μαθητών της ΣΤ1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος  : Χρήστου, Φίλιππου, Δημήτρη( Τζίμη)

4)Η Παναγία  η Αλατσατιανή  ήταν για τους Αλατσατιανούς αλλά και όλους τους Ερυθριώτες  σημείο αναφοράς  για προσευχή,  ευκαιρία για  συνάντηση , για  σμίξη χαράς ,  για ανάπαυση και  αστείρευτη πηγή θάρρους στα δύσκολα .

Εργασία από τον  μαθητή της Στ1 τάξης  του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Γιώργο

5)Η Ενορία Νέων Αλατσάτων Ηρακλείου βρίσκεται νότια της Πόλεως του Ηρακλείου.Ο Ενοριακός Ναός είναι αφιερωμένος στα Εισόδια της Υπεραγίας Θεοτόκου.

Εργασία από τις μαθήτριες της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος: Νικολέττα και Ιωάννα

Δημιουργία ιστορικής γραμμής με τα σημαντικότερα γεγονότα, ξεκινώντας από την Καταστροφή της Σμύρνης και φτάνοντας στην εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο το 1974.

Η δραστηριότητα αποτελεί ομαδική εργασία των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων, στην οποία εμπεριέχονται οι δραστηριότητες που έχουν ήδη εκπονηθεί.

https://www.timetoast.com/timelines/2157630

ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ 

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΠΟΧΗΣ  ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ :

 

1) ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ
2)ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
3)ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Εργασία από τις μαθήτριες  της Στ1 τάξης του 2ου Δ. Σ. Αρτέμιδος: Λυδία Ζήζου , Ναταλία Καραγιαννίκη

Οι λόγοι της κατάρρευσης του μικρασιατικού μετώπου ήταν:

Το τέλος του ελληνοτουρκικού πολέμου του 1918-22, η φυγή από την Τουρκία της ελληνικής διοίκησης, που είχε εγκατασταθεί στα δυτικά μικρασιατικά παράλια, κατά τη Συνθήκη των Σεβρών, όπως και η σχεδόν άτακτη υποχώρηση του ελληνικού στρατού μετά την κατάρρευση του μετώπου……

Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Κωνσταντίνο, Γιάννη και Δημήτρη.

 ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ

Ποιες δυσκολίες συνάντησαν οι πρόσφυγες της Μικράς  Ασίας;

Προς ποιες περιοχές πήγαν;

Πώς τους  υποδέχτηκαν;

Εργασία από τις μαθήτριες   της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Ναταλία και Λυδία.

« Καταστροφή της Σμύρνης» ή αλλιώς “Η Μεγάλη Πυρκαγιά της Σμύρνης”

Με τον όρο « Καταστροφή της Σμύρνης» ή αλλιώς “Η Μεγάλη Πυρκαγιά της Σμύρνης”  αναφέρονται τα γεγονότα της σφαγής του ελληνικού και αρμενικού πληθυσμού της Σμύρνης απο τον κεμαλικό στρατό καθώς και η πυρπόληση της πόλης που συνέβησαν τον Σεπτέμβριο του 1922.

Εργασία από τη μαθήτρια της Στ1 τάξης του 2ου Δ. Σ. Αρτέμιδος :  Mαρία

Η Συνθήκη της Λωζάνης

Η Συνθήκη της Λωζάνης υπογράφηκε στη Λωζάνη της Ελβετίας στις 24 Ιουλίου 1923 από την Ελλάδα, την Τουρκία και τις άλλες χώρες που πολέμησαν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και την Μικρασιατική εκστρατεία (1919-1922) και συμμετείχαν στην Συνθήκη των Σεβρών .

Εργασία από τον μαθητή της Στ1 τάξης  του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :Κωνσταντίνο Κουκλουμπάκο

“Ποιητές – Συγγραφείς”

1)Γιώργος  Σεφέρης

Ο Γιώργος Σεφέρης γεννήθηκε στην Βουρλά της Σμύρνη, στις 13 Μαρτίου 1900 και πέθανε στην Αθήνα, στις 20 Σεπτεμβρίου 1971.

Το πραγματικό του όνομα ήταν Γεώργιος Σεφεριάδης.

Τα βιώματα που σφράγισαν ανεξίτηλα τον ψυχικό του κόσμο κι αποκρυσταλλώθηκαν στην ποίησή του, που συντίθεται κάτω από το βάρος ενός δυσβάσταχτου παρελθόντος κι ενός αγωνιώδους παρόντος είναι : Η καταστροφή της Σμύρνης και του μικρασιατικού ελληνισμού, ο ξεριζωμός των προσφύγων  και η τραγική μοίρα του ανθρώπου.

Εργασία των μαθητών του Στ1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος:  Ναταλία, Λυδία, Ιωσήφ και Γιάννη.

2) H ζωή και το έργο της   Διδώ Σωτηρίου

Το πραγματικό της όνομα ήταν Διδώ Παππά, αλλά έγινε γνωστή με το επίθετο του συζύγου της, του καθηγητή Πλάτωνα Σωτηρίου. Γεννήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 1909  στο Αϊδίνι, μια κοσμοπολίτικη πόλη της Μικράς Ασίας, και πέθανε στις 23 Σεπτεμβρίου το 2004  στην Αθήνα από πνευμονία.

Εργασία των μαθητών του Στ1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :Ναταλία, Λυδία, Άννα-Μαρία  και Γιάννη.

Οι μαθητές   της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :Λυδία, Ναταλία, Μαρία,  Δημήτρης Κωνσταντίνος αφού μελέτησαν  το κειμένου «Οι πρόσφυγες»   της Διδώ Σωτηρίου   κατέγραψαν  τις εικόνες  που δείχνουν τις περιπέτειες   των Ελλήνων της Μικρά Ασίας.

https://www.thinglink.com/card/1284227001539887107

 

Κοσμάς Πολίτης-Βιογραφία

Εργασία από τους μαθητές  του Στ2 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος: Σασλόγλου Δημήτρης-Σκάντζαρης Θάνος

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Αντρέα Αγγέλα

 

Κοσμάς Πολίτης-Έργα

Εργασία από του μαθητές του Στ2  του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος .

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Αντρεά Αγγέλα

 

Κοσμάς Πολίτης- Στου Χατζηφράγκου 

Εργασία από τον μαθητή του ΣΤ2 του 2 ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Βαγγέλη Πέρρα

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Αντρεά Αγγέλα

 

“Ποδοσφαιρικές Ομάδες”

1)Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών (Π.Α.Ο.Κ.)

Εργασία από τον  μαθητή του Στ1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος Αναστάση Γιανναπουλάκη:

  • Η πρόγονος του Π.Α.Ο.Κ
  • Ο ΠΑΟΚ είναι η ιστορική συνέχεια του αθλητικού και πολιτιστικού σωματείου της Κωνσταντινούπολης
  • Ίδρυση και πρώτες διακρίσεις
  • Απόσπασμα από τον πρώτο ύμνο που γράφτηκε για τον ΠΑΟΚ το 1927.
  • Χρώματα-έμβλημα-Εξέλιξη του εμβλήματος
  • 1959–1979: Γήπεδο Τούμπας και οι πρώτοι τίτλοι
  • Μετέπειτα εξέλιξη.

Πρώτος  ύμνος του  Π.Α.Ο.Κ. 1927

Εργασία από τον μαθητή της Στ1 τάξης του  2ου Δ. Σ. Αρτέμιδος : Κωνσταντίνο  Κουκλουμπάκο

Το 1959 ο ΠΑΟΚ γύρισε σελίδα στην ιστορία του, καθώς απέκτησε νέα έδρα, το γήπεδο της Τούμπας.

Εργασία από το μαθητή της ΣΤ1 τάξη του 2οΔ.Σ.Αρτέμιδος : Γιάννη  Δεληγιάννη

2) Αθλητική ένωση Κωνσταντινουπόλεως- ΑΕΚ
Χρώματα και Έμβλημα

Η ιστορία της ΑΕΚ ξεκινά πολύ πριν το 1924….

Η ιστορία της ΑΕΚ ξεκινά πολύ πριν το 1924, στην Κωνσταντινούπολη, η οποία στα τέλη του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου συγκέντρωνε πληθυσμιακά μεγάλη κοινότητα Ελλήνων, όπως και άλλες πόλεις της οθωμανικής αυτοκρατορίας σαν τη Θεσσαλονίκη και τη Σμύρνη.
Εργασία από τον μαθητή  της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :  Ιωσήφ Κομνηνό

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ

Αθλητικό σωματείο, που ίδρυσαν Κωνσταντινοπολίτες πρόσφυγες στην Αθήνα το 1924.

Η Αθλητική Ένωση Κωνσταντινουπόλεως, είναι ο πλήρης τίτλος της.

Οι μικρασιάτες πρόσφυγες αθλητές (οι περισσότεροι με έντονη δράση και φήμη στην Πόλη) εντάχθηκαν αρχικά στους κόλπους του Πανιωνίου και του Παναθηναϊκού. Η δημιουργία, όμως, του δικού τους συλλόγου ήταν θέμα χρόνου…

«Κάτι πρέπει να γίνει» ήταν η φράση που ακουγόταν όλο και πιο συχνά στο μικρό μαγαζάκι αθλητικών ειδών Λουξ του Αιμίλιου Ιωνά και του Κωνσταντίνου Δημόπουλου στην οδό Βερανζέρου.

Εργασία από τους μαθητές της Στ1 τάξης  του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Δημήτρη Κουκλουμπάκο–Αλέξανδρο Μάνεση.

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ

Ο πρώτος αγώνας στην ιστορία του Πανιωνίου

ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ 2 :ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΕΡΡΑ, ΣΠΥΡΟ ΜΠΟΓΡΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : ΑΝΤΡΕΑ ΑΓΓΕΛΑ

 

“Αληθινό Παραμύθι : ΤΑ ΤΑΜΑ”

Θα ακούσετε  από τους μαθητές του Στ1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος:  Μάξιμο, Ιωάννα ,Λυδία  ένα αληθινό παραμύθι.

Την εικονογράφηση της πραγματικής ιστορίας ανέλαβαν οι μαθήτριες Λυδία, Ναταλία, Μαρία ,Ιωάννα και την επιμέλεια όλων είχε η δασκάλα μας Σωτηριάδου Αριάδνη.

https://www.storyjumper.com/book/index/77014565/5e0a46fe41617

“Χριστουγεννιάτικα κάλαντα Κύπρου, Σμύρνης, Πόντου”

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του 2ου Δ.Σ. και 6ου Δ.Σ. Αρτέμιδος   συναντήθηκαν και έψαλλαν  τα Χριστουγεννιάτικα  κάλαντα  του ΠΟΝΤΟΥ .

Ευχαριστούμε τους  δασκάλους  της   Μουσικής  κ. Αλέξη  Κωνσταντινίδη  κα. Καλλιρρόη Τσολάκη   για την πολύτιμη βοήθειά τους  στην εκμάθηση των παραδοσιακών  καλάντων   στους μαθητές.

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης  του 2ου Δ.Σ. και 6ου Δ.Σ. Αρτέμιδος   συναντήθηκαν και έψαλλαν τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα  της  ΣΜΥΡΝΗΣ.

Ευχαριστούμε τους δασκάλους της   Μουσικής  κ.Αλέξη  Κωνσταντινίδη  κα. Καλλιρρόη Τσολάκη   για την πολύτιμη βοήθειά τους  στην εκμάθηση των παραδοσιακών  καλάντων   στους μαθητές.

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του2ου Δ.Σ. και 6ου Δ.Σ. Αρτέμιδος   συναντήθηκαν και έψαλλαν τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα  της  ΚΥΠΡΟΥ

Ευχαριστούμε τους δασκάλους της   Μουσικής  κ.Αλέξη  Κωνσταντινίδη  κα. Καλλιρρόη Τσολάκη   για την πολύτιμη βοήθειά τους  στην εκμάθηση των παραδοσιακών  καλάντων   στους μαθητές.

ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ

Οι μαθητές του Στ1 : Κυριάκος, Χρήστος, Μάριος και Άννα-Μαρία του 2ου Δ. Σ. Αρτέμιδος «λένε» στην ποντιακή διάλεκτο  το “ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ”

Δε θα μπορούσαμε βέβαια να παραλείψουμε και τα γευστικά φαγητά -γλυκά που κληρονομήσαμε από τις περιοχές της Μικράς Ασίας, του Πόντου και της Κύπρου :

Εργασία από τους  μαθητές  της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Κωνσταντίνο Κουκλουμπάκο, Δημήτρη Κουκλουμπάκου , Γιάννη Δεληγιάννη και Αλέξανδρου Μάνεση.

                                     Ποντιακή συνταγή :«Τα γιορτινά Ισλί»

Εργασία από τις  μαθήτριες της Στ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος :  Λυδία Ζήζου, Ναταλία Καραγιαννίκη

                                                 “Η Κύπρος :ΠροϊόνταΦαγητά”

Εργασία των μαθητών της ΣΤ1 τάξης του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος : Γιώργο Κραουνάκη, Φίλιππο Καρατζά,  Κωνσταντίνο Κουκουβίνη, Χρήστο Ευαγγελίδη

                  ¨Σουτζουκάκια Σμυρνέικα με σάλτσα γιαουρτλού”

Ετικέτα Ποιότητας για το έργο μας «Ημέρες και Έργα Προσφυγιάς»

Eίμαστε πολύ χαρούμενοι που οι μαθητές της Στ΄τάξης του 2ου & 6ου Δ.Σ.Αρτέμιδος με το έργο e-twinning που υλοποιήσαμε κατά το σχολικό έτος 2019-2020 και είχε τον τίτλο “Ημέρες και Έργα Προσφυγιάς” κατάφεραν να διακριθούν και να μας απονεμηθεί από την ΕΥΥ της δράσης eTwinning η Ετικέτα Ποιότητας !!! Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία στην οποία ανταποκριθήκαμε πολύ θετικά παρά τις αντίξοες συνθήκες. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας ! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!!!

119931590 1287034274972005 1278347294962483425 n 300x213 1 pupils 300x202 1