Πρώτες μέρες στο σχολείο και μαθαίνουμε τα ονόματά μας! Είναι σημαντικό να έχουμε όνομα; Έχουν όλοι ονόματα; Μόνο “Ο κύριος Κανένας” είναι στενοχωρημένος που δεν έχει όνομα και χρώμα. Αφού διαβάσαμε την ιστορία του και μάθαμε το πρόβλημά του, θελήσαμε να τον βοηθήσουμε. Κάναμε ορισμένες προτάσεις για το όνομα που μπορεί να του δώσουμε, όπως “Κύριος Γελαστός”, “Κύριος Δυνατός”, “Κύριος Λουλουδιάς” που πουλάει λουλούδια κ.α. Από όλα τα ονόματα μας άρεσε το “Κύριος Γελαστός “! Είναι ο νέος φίλος της παρέας μας!
Η ιστορία του Κυρίου Κανένα που τον ονομάσαμε Κύριο Γελαστό μας ενέπνευσε και την ώρα της ελεύθερης ώρας και κάποια παιδιά τη ζωγράφισαν.
Μαζευτήκαμε σε έναν κύκλο στην αυλή και ο καθένας έφτιαχνε την δική του κάρτα, κολλώντας ένα αυτοκόλλητο στο όνομά του και το κρεμάσαμε στις μπλούζες μας!
Εκτός από το να αναγνωρίζουμε το όνομά μας, θελήσαμε και να το τραγουδήσουμε! Κάθε παιδί διάλεγε ένα μουσικό όργανο και τραγουδούσε το όνομά του συνοδεία του οργάνου!
Ήταν πολύ διασκεδαστικό και ανακαλύψαμε διαφορετικούς ρυθμούς!
Πώς αναγνωρίζουμε το όνομά μας; Κυρίως από το πρώτο μας γράμμα. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε σουπλά που θα χρησιμοποιήσουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς για διάφορες δουλειές, όπως να παίζουμε πλαστελίνη και να ζωγραφίζουμε με τέμπερες, με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Οι δασκάλες σχεδίασαν με χαρτοταινία το αρχικό μας γράμμα και τα παιδιά πήραν νερομπογιές και κάλυψαν με υπέροχα χρώματα το χαρτί. Αφού στέγνωσαν οι νερομπογιές, κάναμε το μαγικό κόλπο ξεκολλώντας την χαρτοταινία και αποκαλύφθηκε το γράμμα! Μας ενθουσίασε η αποκάλυψη! Στη συνέχεια, κολλήσαμε πάνω την φωτογραφία μας και την καρτέλα με το όνομά μας και κάναμε στάμπα την παλάμη μας με τέμπερα! Τέλος, διακοσμήσαμε το σουπλά με χαρτονένια σχεδιάκια.
Τα πλαστικοποιήσαμε και έτοιμα τα φετινά σουπλά μας! Μοναδικά, όπως κι εμείς άλλωστε!
Συνεχίσαμε τις δραστηριότητες με τα ονόματά μας συμπληρώνοντας ένα φύλλο εργασίας. Τα παιδιά αναγνώριζαν και κύκλωναν το δικό τους όνομα και μετά το έγραφαν όπως μπορούσαν στο κουτάκι.
Στο τέλος, αποφασίσαμε να φτιάξουμε το παρουσιολόγιο της τάξης μας: μια λίμνη με πολλά μικρά βατραχάκια, όλους εμάς! Πρώτα βάψαμε με τέμπερα την λίμνη και μετά κολλήσαμε πάνω τα βατραχάκια με τα πρόσωπά μας. Με αυτοκόλλητο βάλαμε και το όνομα. Κάθε πρωί, όποιο παιδί έρχεται βάζει το όνομά του στο βατραχάκι του στη λίμνη κι έτοιμο το παρουσιολόγιό μας. Στο τέλος της ημέρας, δε ξεχνάμε να βγάλουμε το όνομά μας από το βατραχάκι μας κι επιστρέφουμε στο σπίτι μας.