Όλοι έχουμε όνομα, δεν είμαστε ο κύριος Κανένας!

DSC03140Πρώτες μέρες στο σχολείο και μαθαίνουμε τα ονόματά μας! Είναι σημαντικό να έχουμε όνομα; Έχουν όλοι ονόματα; Μόνο “Ο κύριος Κανένας” είναι στενοχωρημένος που δεν έχει όνομα και χρώμα. Αφού διαβάσαμε την ιστορία του και μάθαμε το πρόβλημά του, θελήσαμε να τον βοηθήσουμε. Κάναμε ορισμένες προτάσεις για το όνομα που μπορεί να του δώσουμε, όπως “Κύριος Γελαστός”, “Κύριος Δυνατός”, “Κύριος Λουλουδιάς” που πουλάει λουλούδια κ.α. Από όλα τα ονόματα μας άρεσε το “Κύριος Γελαστός “! Είναι ο νέος φίλος της παρέας μας!

 

DSC03136   DSC03137  DSC03138 

Η ιστορία του Κυρίου Κανένα που τον ονομάσαμε Κύριο Γελαστό μας ενέπνευσε και την ώρα της ελεύθερης ώρας και κάποια παιδιά τη  ζωγράφισαν.

DSC03141 

Μαζευτήκαμε σε έναν κύκλο στην αυλή και ο καθένας έφτιαχνε την δική του κάρτα, κολλώντας ένα αυτοκόλλητο στο όνομά του και το κρεμάσαμε στις μπλούζες μας!

DSC03070   DSC03071  DSC03072  DSC03079

Εκτός από το να αναγνωρίζουμε το όνομά μας, θελήσαμε και να το τραγουδήσουμε! Κάθε παιδί διάλεγε ένα μουσικό όργανο και τραγουδούσε το όνομά του συνοδεία του οργάνου!

Ήταν πολύ διασκεδαστικό και ανακαλύψαμε διαφορετικούς ρυθμούς!

DSC03143   DSC03144 

Πώς αναγνωρίζουμε το όνομά μας; Κυρίως από το πρώτο μας γράμμα. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε σουπλά που θα χρησιμοποιήσουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς για διάφορες δουλειές, όπως να παίζουμε πλαστελίνη και να ζωγραφίζουμε με τέμπερες, με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Οι δασκάλες σχεδίασαν με χαρτοταινία το αρχικό μας γράμμα και τα παιδιά πήραν νερομπογιές και κάλυψαν με υπέροχα χρώματα το χαρτί.  Αφού στέγνωσαν οι νερομπογιές, κάναμε το μαγικό κόλπο ξεκολλώντας την  χαρτοταινία και αποκαλύφθηκε το γράμμα! Μας ενθουσίασε η αποκάλυψη! Στη συνέχεια, κολλήσαμε πάνω την φωτογραφία μας και την καρτέλα με το όνομά μας και κάναμε στάμπα την παλάμη μας  με τέμπερα! Τέλος, διακοσμήσαμε το σουπλά με χαρτονένια σχεδιάκια.

DSC03146  DSC03147

DSC03154  DSC03153 DSC03152  DSC03156

Τα πλαστικοποιήσαμε και έτοιμα τα φετινά  σουπλά μας! Μοναδικά, όπως κι εμείς άλλωστε!

DSC03172   DSC03171  DSC03170   

Συνεχίσαμε τις δραστηριότητες με τα ονόματά μας συμπληρώνοντας ένα φύλλο εργασίας. Τα παιδιά αναγνώριζαν και κύκλωναν το δικό τους όνομα και μετά το έγραφαν όπως μπορούσαν στο κουτάκι.

DSC03151

Στο τέλος, αποφασίσαμε να φτιάξουμε το παρουσιολόγιο της τάξης μας: μια λίμνη με πολλά μικρά βατραχάκια, όλους εμάς! Πρώτα βάψαμε με τέμπερα την λίμνη και μετά κολλήσαμε πάνω τα βατραχάκια με τα πρόσωπά μας. Με αυτοκόλλητο βάλαμε και το όνομα. Κάθε πρωί, όποιο παιδί έρχεται βάζει το όνομά του στο βατραχάκι του στη λίμνη κι έτοιμο το παρουσιολόγιό μας.   Στο τέλος της ημέρας, δε ξεχνάμε να βγάλουμε το όνομά μας από το βατραχάκι μας κι επιστρέφουμε στο σπίτι μας.

DSC03163     DSC03173   DSC03189