Η ΒΙΒΛΙΟΘΚΗ ΜΑΣ
pixel art – christmas edition
Τα παιδιά εμπλέκονται σε δραστηριότητες κώδικα χωρίς τη χρήση υπολογιστή (unpluged), χρωματίζοντας με βιάση τον αριθμό και αποκαλύπτοντας έτσι την κρυμμένη χριστουγεννιάτικη εικόνα: το χριστουγεννιάτικο δέντρο, τον Αη Βασίλη, το χιονάνθρωπο, το ρούντολφ κλπ
ΣΤΟΧΟΙ
*Να εμπλακούν με ευχάριστο τρόπο σε δραστηριότητες κωδικοποίησης,
*Να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν για τους αριθμούς και τα χρώματα αλλά και τις οδηγίες που απαιτούνται έτσι ώστε να “σπάσουν” τον κώδικα και να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα
*Να εξασκήσουν την προσοχή και τη συγκέντρωσή τους
*Να εξασκήσουν δεξιότητες του 21ου αι όπως η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα, η συνδυαστική σκέψη και η ευελιξία
χριστουγεννιάτικα μπισκότα
Ένα βιβλίο για τα Χριστούγεννα
Δανειζόμαστε χριστουγεννιάτικα βιβλία
χριστουγεννιάτικο δέντρο
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία.
Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.
(Πηγή:ΥΠΑΙΘΑ)
Συζητήσαμε!
Φτιάξαμε αφίσα!
Παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο!
Τραγουδήσαμε ένα τραγούδι στη νοηματική γλώσσα!
Δωρεάν μεταφορές μαθητών
ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Σχ. Έτους 2025-2026
Οι γονείς των μαθητών που θα φοιτούν κατά το επόμενο σχολικό έτος 2025- 2026 στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας (έτη γέννησης 2020 και 2021) και δικαιούνται δωρεάν μεταφοράς (η κατοικία τους θα πρέπει να βρίσκεται εντός των ορίων του πρώην καποδιστριακού δήμου Αιγείρας και να απέχει από το Νηπιαγωγείο απόσταση μεγαλύτερη από 1200 μέτρα) καλούνται να υποβάλουν στην Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου τη σχετική αίτηση, συνοδευμένη από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
από τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024
(Ώρες 12:00 – 12:45 ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΡΑΝΤΕΒΟΥ)
Τα απαιτούμενα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ δικαιολογητικά είναι τα εξής:
α)Αίτηση για δωρεάν μεταφορά – θα την πάρετε από το Νηπιαγωγείο ή θα την κατεβάσετε από πιο κάτω
β)Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 – θα την πάρετε από το Νηπιαγωγείο ή θα την κατεβάσετε από πιο κάτω
γ) Λογαριασμός Δ.Ε.Η. ή Ο.Τ.Ε. ή άλλος λογαριασμός κοινής ωφελείας στο όνομα του κηδεμόνα του μαθητή ή Αντίγραφο εντύπου Ε1 (Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος τελευταίου οικον. έτους) ή αντίγραφο μισθωτηρίου συμβολαίου από το TaxisNet με βάση τα οποία θα γίνει η πιστοποίηση του τόπου κατοικίας του μαθητή και ο υπολογισμός της απόστασης από το Νηπιαγωγείο.
δ) Αριθμός ΑΜΚΑ του παιδιού.
Για τους μαθητές που έχουν ήδη καταχωρηθεί στην πλατφόρμα κατά το προηγούμενο σχολικό έτος και ήδη μεταφέρονται κατά το τρέχον, χρειάζεται μόνο η συμπλήρωση της αίτησης με εξαίρεση την περίπτωση που έχει υπάρξει αλλαγή κατοικίας.
Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
ΤΣΩΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΗΛ. 26960 32092
(ώρες επικοινωνίας 12:00-12:45)
Στη βιβλιοθήκη του Δημοτικού Σχολείου Αιγείρας!
Σήμερα στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας, επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας και ξεναγηθήκαμε στην καταπληκτική βιβλιοθήκη του!
Γνωρίσαμε αυτό τον υπέροχο χώρο, μιλήσαμε για τη χρησιμότητά του και διαβάσαμε εκεί μαζί με τα παιδάκια της Α τάξης όμορφα βιβλία!
Η εμπειρία μας υπέροχη!
Ευχαριστούμε πολύ το Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας για τη φιλοξενία!
Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας
Το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε σήμερα μια πρώτη επίσκεψη γνωριμίας στο Δημοτικό Σχολείο!
Μας καλωσόρισε η διευθύντρια του σχολείου η κα Αγγελική, γνωρίσαμε τη δασκάλα της Α τάξης την κ Χαρά και ξαναείδαμε τους περσινούς συμμαθητές μας που είναι φέτος μαθητές της Α τάξης!
Κάναμε πολλές δραστηριότητες: Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου: στα γραφεία, τις αίθουσες, τα εργαστήρια και την καταπληκτική βιβλιοθήκη τους όπου και διαβάσαμε μαζί με τα παιδάκια της Α τάξης το παραμύθι “Μπάμπι το ελαφάκι”
Φάγαμε μαζί το δεκατιανό μας στην αυλή και παρακολουθήσαμε μαζί μια καταπληκτική παράσταση στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου, τον “Ερωτόκριτο” για παιδιά!
Αχ! Τι χοροί και τραγούδια, τι αστεία και γέλια αλλά και τι μεγάλη αγάπη, αφοσίωση στους φίλους και ηρωικές πράξεις παρακολουθήσαμε!
Περάσαμε τόσο όμορφα σήμερα και πραγματικά ανυπομονούμε για την επόμενη επίσκεψή μας στο Δημοτικό Σχολείο την Άνοιξη!
Εδώ Πολυτεχνείο!
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ στο Νηπιαγωγειο
Εργαστηριο δεξιοτητων
Θεματικη ενοτητα: Ενδιαφερομαι και Ενεργω- Κοινωνικη συναισθηση και ευθυνη
“ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ στο Νηπιαγωγειο”
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Δημιουργια ομαδας
α. Αισθητικοκινητικη δραση-χρηση σωματος για ζεσταμα
β. Αισθητικοκινητικη δραση-χρηση σωματος ως εκφραστικο μεσο
γ. Παρε τη θεση του αλλου αλλα μην πεις κουβεντα!
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Συμβόλαιο ομάδας
Οι κανονες ευρυθμης λειτουργιας της ομαδας βγηκαν απο την καθημερινοτητα μας…
α) Συζητηθηκαν ως αρχικη ιδεα και τις επικοινωνησαμε….
β) Τους ζωγραφισαμε σε συνεργασια
γ) Και φτιαξαμε το δεντρο της φιλιας…
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Η αρχική μου ιδέα
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
α) καλοσωριζοντας τους εξωγηινους
Οι εξωγηινοι μας επισκεπτηκαν απο το φεγγαρι και επειδη δε ξεραμε εαν ηταν φιλικοι φτιαξαμε πρωτα ενα φραγμα απο φωτια (απο τη φαντασια των παιδιων) και του βαλαμε απεναντι μας
Εφοσον ειδαμε οτι ηταν φιλικοι προσπαθησαμε να βρουμε γλωσσα επικοινωνιας
Και τα καταφέραμε…
β) Οι εξωγήινοι μας άφησαν τις γάτες τους και προσπαθήσαμε να τις πιάσουμε
γ) Μας άφησαν και μερικά σκουπίδια. Προβληματιστήκαμε τι θα τα κάνουμε. Τα επαναχρησιμοποίηση με κάνοντας ένα ρομπότ παίζοντας. Η μία ομαδα δίνει στην άλλη οδηγίες πώς να το κάνει
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Συνεργασία σε ομάδες
α) Βοήθησε τη μπάλα να φτάσει στον προορισμό της
β) Ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα
Φτιάξαμε με τα σώματά μας δύο δράκους και χορέψαμε προσέχοντας να μην ακουμπάει ο ένας τον άλλο
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Ενσυναισθηση επιλυση συγκρουσεων
α) Ακουσαμε το τραγουδι Διαξιφισμοι περπατησαμε στο ρυθμο του και καβεντιασαμε για τους διαξιφισμους και τις συγκρουσεις…καταληξαμε στην συγνωμη και το ευχαριστω…δυο λεξεις που προτεινε ο μικρος Παντελης…και στην αγκαλια…καταληξαμε οτι υπαρχει και αυτος ο τροπος για να επιλυσουμε προβληματα
7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Η Τελικη μου ιδεα στο αυτι
Φτιαχνουμε μια ιστορια με δυο φιλους που χαθηκαν στο δασος και επρεπε να συνεργαστουν για φτασουν σπιτι τους…σκεφτηκαμε οτι ο μονος τροπος ηταν να περασουμε το ποταμι που χωριζε το δασος απο το χωριο….το παιξαμε και το ζωγραφισαμε σε συνεργασια
Ολοκληρωσαμε το προγραμμα μας λεγοντας κατι θετικο ο ενας στον αλλο
Ασκήσεις σεισμικής ετοιμότητας
Ζούμε σε μια σεισμογενή περιοχή και κανείς μας δεν ξέρει το χρόνο και το μέγεθος… Στόχος όλων μας είναι ν’ αποφύγουμε τον πανικό και τις ανεξέλεγκτες κινήσεις. Να γνωρίζουμε τι να κάνουμε και να προστατευτούμε όσο γίνεται καλύτερα.Οι συχνές ασκήσεις είναι ο τρόπος για αυτό .
προγράμματα etwinning
To β τμήμα του Νηπιαγωγείου Αιγείρας συμμετέχει τη σχολική χρονιά 2024-25 σε 3 ευρωπαικά προγράμματα etwinning .
1o πρόγραμμα : The universe through my child’s eyes (To σύμπαν μέσα από τα μάτια του παιδιού μου.
ΣΤΟΧΟΣ :Να εξερευνήσουμε τον πλούτο και την ποικιλομορφία του κόσμου μέσα από πόλεις, χώρες και ηπείρους. Εξετάζοντας τα πολιτιστικά, ιστορικά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής, να κατανοήσουμε τις παγκόσμιες αλληλεπιδράσεις και συνδέσεις τους. Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της κατανόησης μεταξύ των διαφορετικών πολιτισμών, ενθαρρύνοντας την ανταλλαγή γνώσεων.
2ο πρόγραμμα : Μy values , my country (Οι αξίες μου , η χώρα μου)
Στόχοι:
1. Να κάνουμε τις αξίες μας μόνιμες για τα παιδιά χρησιμοποιώντας την αρχή της μάθησης μέσω της πράξης, που είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό της βασικής εκπαίδευσης.
2. Να διασφαλίσουμε
ότι οι μαθητές θα αναγνωρίσουν, θα υιοθετήσουν και θα αναπτύξουν εθνικές και παγκόσμιες πολιτιστικές αξίες και θα σέβονται και θα αγαπούν αυτές τις αξίες
μια παιδοκεντρική μελέτη χάρη σε αυτά τα στοιχεία.
3. Να αναπτύξουμε στους μαθητές μας συναισθήματα ενσυναίσθησης και συνεργασίας.
4. Να βοηθήσουμε τους μαθητές να αναλάβουν την ευθύνη για την απόκτηση βασικών ανθρώπινων αξιών και αρετών, τη δημιουργία ευαισθησίας απέναντι στις αξίες και τη μετατροπή τους σε συμπεριφορά.
5. Να διασφαλίσουμε ότι οι μαθητές μας συνειδητοποιούν τις εθνικές, πνευματικές και πανανθρώπινες αξίες.
3ο πρόγραμμα : Toys tell stories (Tα παιχνίδια λένε ιστορίες)
Στόχοι :
.Βελτίωση κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω της συνεργασίας.
• Καλλιέργεια συναισθηματικής έκφρασης μέσα από το παιχνίδι.
• Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών με τον καθορισμό και την επίτευξη κοινών στόχων.
• Επίτευξη γνώσης μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.
• Ανάπτυξη δημιουργικότητας.
• Καλλιέργεια ενσυναίσθησης με στόχο την ένταξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.