Ιούλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kατηγορίες

Ιστορικό

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Metaverse

Το μοντέλο ανάπτυξης των εικονικών κόσμων δεν φαίνεται να ακολουθεί αυτό που οι περισσότεροι έχουν στο νου τους, όταν ακούνε τη φράση “εικονική πραγματικότητα”. Ενώ ο όρος virtual reality, που υπάρχει εδώ και 25 χρόνια, συνδέθηκε με ειδικά γυαλιά και γάντια με αισθητήρες αφής ή άλλες συσκευές που πρέπει να φορέσει κάποιος για να μπορέσει να εμβυθιστεί σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, οι σύγχρονοι εικονικοί κόσμοι υλοποιούνται στην γνωστή σε όλους διεπιφάνεια του υπολογιστή και χρειάζονται απλώς ένα ποντίκι και ένα πληκτρολόγιο.

Οι εικονικοί κόσμοι φαίνεται ότι αναπτύσσονται περισσότερο σύμφωνα με το μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας Snow Crash του Neal Stephenson, στο οποίο επινοήθηκε και ο όρος metaverse, για να περιγράψει ένα συνεχές και διαρκές τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον εμβύθισης, στο οποίο μπορούσαν να γίνουν σχεδόν τα πάντα, από εμπορικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες μέχρι διασκέδαση και ψυχαγωγία, από όλους τους ανθρώπους του κόσμου που είχαν πρόσβαση σε ένα τερματικό.

πηγή: Chris Collins (2008) Looking to the future: Higher Education in the Metaverse, Educause Review vol. 43, no. 5, September/October 2008


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση