Δάκρυα ή τρόπος να μεγαλώνουμε

Στο καινούριο μας σχολείο βρίσκουμε καινούριους φίλους και καινούρια παιχνίδια:

ή τους παλιούς μας φίλους και τα παλιά μας αγαπημένα παιχνίδα:

Στο καινούριο μας σχολείο μας λείπει η μαμά μας…
Αλλά λίγο νερό και μερικά παπάκια αρκούν για να μας ξεσηκώσουν την περιέργεια και τη διάθεση!
Γιατί το νηπιαγωγείο είναι το καλύτερο σχολείο!!

Και το ταξίδι ξεκινά!

Οι τάξεις ετοιμάστηκαν, τα ενημερωτικά φυλλάδια γα τους γονείς μπήκαν στις ζελατίνες τους και τα δωράκια καλωσορίσματος περιμένουν να βρεθούν στα μικρά χεράκια του σχολείου μας! Το ταξίδι ξεκινά!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2021

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 π.μ.  στο προαύλιο του σχολείου.

Η είσοδος των παιδιών στο σχολείο θα γίνει με επίδειξη αρνητικού self test ή πιστοποιητικού νόσησης.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ και του ΕΟΔΥ είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας τόσο για τα νήπια όσο και για τους γονείς και κηδεμόνες που θα τα συνοδεύσουν.

Μετά τον αγιασμό, τα παιδιά με τους γονείς/ κηδεμόνες θα μπούνε στις τάξεις τους και θα κάνουν την πρώτη γνωριμία με τις δασκάλες τους. Παρακαλούμε κάθε παιδί να συνοδεύεται από ένα μόνο γονέα για την αποφυγή συγχρωτισμού

Παρακαλούμε τους γονείς και κηδεμόνες κατά την παραμονή στο σχολείο να τηρούνε τα υγειονομικά μέτρα για την προστασία από τον κορονοϊό.

Ετοιμασίες για τη νέα σχολική χρονιά!

Το σχολείο μας δεν έχει πολλά! 
Και γι άλλη μια χρονιά τα παιδιά μας δε θα μπουν σε μια φρεσκοβαμμένη αίθουσα, αλλά για μας και με ελάχιστα ένα παιδί μπορεί να γίνει χαρούμενο! 
 
Έχουμε ανακαλύψει πόσο όμορφα μυρίζουν τα λουλούδια στην αυλή μας:
Πώς ένα λάστιχο που κάποιοι το πετούν για εμάς γίνεται γλάστρα:
Πώς τα καινούρια παιχνίδια στην αυλή μας θα γεμίζουν με χαρούμενες φωνούλες, γέλια, ανακαλύψεις και παιχνίδια που μόνο εμείς γνωρίζουμε να φτιάχνουμε:
Πόσο ιδιαίτερο είναι να φροντίζεις το “φιδάκι” στην αυλή που άλλοτε είναι σημείο αναφοράς, σημείο συγκέντρωσης σε περίπτωση σεισμού και άλλοτε επιδαπέδιο παιχνίδι…
Δεν γνωρίζουμε πού και πώς θα “ταξιδέψουμε” φέτος!
 
Αλλά ως τότε θα δημιουργούμε με απλά υλικά.
 
Θα ταξιδεύουμε συντροφιά με νότες και εικόνες.
 
Θα απολαμβάνουμε τη μυρωδιά ενός φύλλου και την συντροφιά ενός φίλου.
 
Θα  αγαπάμε και θα μοιραζόμαστε…

Καλό καλοκαίρι!!

“Τάραξε πάλι το νερό. Σβήσε τα ίχνη μου πάλι.

Πες τους πως είμαι ένας ελεύθερος άνεμος που γυρνά μέσα στο μέλλον.”

Νικηφόρος Βρεττάκος

Έφτασε το καλοκαίρι! Τα παιδάκια μας για άλλη μια φορά αφήσανε τα ίχνη του! Στην καρδιά μας, στην σκέψη μας, στο σχολειό μας!

Δεν ξέρουμε πόσα λάθη κάναμε ως εκπαιδευτικοί… Ξέρουμε πώς ότι κάναμε το κάναμε με αγάπη!

Καλό ταξίδι μαθητούδια μας και καλό καλοκαίρι!