Δάκρυα ή τρόπος να μεγαλώνουμε
Στο καινούριο μας σχολείο βρίσκουμε καινούριους φίλους και καινούρια παιχνίδια:
ή τους παλιούς μας φίλους και τα παλιά μας αγαπημένα παιχνίδα:
Στο καινούριο μας σχολείο βρίσκουμε καινούριους φίλους και καινούρια παιχνίδια:
ή τους παλιούς μας φίλους και τα παλιά μας αγαπημένα παιχνίδα:
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.
Η είσοδος των παιδιών στο σχολείο θα γίνει με επίδειξη αρνητικού self test ή πιστοποιητικού νόσησης.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ και του ΕΟΔΥ είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας τόσο για τα νήπια όσο και για τους γονείς και κηδεμόνες που θα τα συνοδεύσουν.
Μετά τον αγιασμό, τα παιδιά με τους γονείς/ κηδεμόνες θα μπούνε στις τάξεις τους και θα κάνουν την πρώτη γνωριμία με τις δασκάλες τους. Παρακαλούμε κάθε παιδί να συνοδεύεται από ένα μόνο γονέα για την αποφυγή συγχρωτισμού
Παρακαλούμε τους γονείς και κηδεμόνες κατά την παραμονή στο σχολείο να τηρούνε τα υγειονομικά μέτρα για την προστασία από τον κορονοϊό.
“Τάραξε πάλι το νερό. Σβήσε τα ίχνη μου πάλι.
Πες τους πως είμαι ένας ελεύθερος άνεμος που γυρνά μέσα στο μέλλον.”
Νικηφόρος Βρεττάκος
Έφτασε το καλοκαίρι! Τα παιδάκια μας για άλλη μια φορά αφήσανε τα ίχνη του! Στην καρδιά μας, στην σκέψη μας, στο σχολειό μας!
Δεν ξέρουμε πόσα λάθη κάναμε ως εκπαιδευτικοί… Ξέρουμε πώς ότι κάναμε το κάναμε με αγάπη!
Καλό ταξίδι μαθητούδια μας και καλό καλοκαίρι!