Δημοσίευση διερευνητικής εργασίας που υλοποιήθηκε στο Σχολείο μας σε επιστημονικό περιοδικό στο Harvard της Βοστώνης.

Έρευνα η οποία υλοποιήθηκε στο Σχολείο μας στα τμήματα Ε1 και ΣΤ2 κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2017-2018 δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Social Sciences”, στο τεύχος Φεβρουαρίου 2019. Η έρευνα με τίτλο “Technology and School Unit Improvement: Researching, Reconsidering and Reconstructing the School Context Through a Multi – Thematic Digital Storytelling Project” διεξήχθη από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και είχε στόχο την ανάδειξη της ψηφιακής ιστορίας ως βασικό εκπαιδευτικό εργαλείο. Η έρευνα παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο «WEI International Academic Conference on Education, Teaching and Learning»  που διεξήχθη στο Harvard Faculty Club στη Βοστώνη στις 1-3 Αυγούστου 2018 με χρηματοδότηση από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Η δημοσιευμένη έρευνα βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.mdpi.com/2076-0760/8/2/49?fbclid=IwAR3ecza3aGtTaRRA6XMDpYp5CBvUjWt90sDN98JN57iCURMcjJ6OpcvXpvs

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά | Σχολιάστε

Οι μαθητές της Ά Τάξης έστειλαν χειρόγραφη αλληλογραφία!!!

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου οι μικροί μαθητές της πρώτης, αφού καλωσόρισαν επίσημα την άνοιξη με την ευκαιρία της εαρινής ισημερίας λέγοντας τα κάλαντα, στη συνέχεια κατηφόρησαν μέχρι το ταχυδρομείο της πόλης τους, για να στείλουν τα γράμματα που έγραψαν στην τάξη. Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους λιλιπούτειους πρωταγωνιστές, που τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν ολοκληρωμένα τη διαδικασία της χειρόγραφης αλληλογραφίας και  της αποστολής της. Ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν  στην επιτυχία της δράσης και ιδιαίτερα τον διευθυντή των ΕΛ.ΤΑ. Αγρινίου κ.  Κατσιμάρδο αλλά και τα κεντρικά των ΕΛ.ΤΑ. της Αθήνας που μας πρόσφεραν δωρεάν γραμματόσημα και βιβλία.

Οι δάσκαλοι της τάξης : Κων/νος Παππάς (Α1) και Ελένη Γράψα (Α2)

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά, Επικαιρότητα | Σχολιάστε

Η ελιά και το ελαιόλαδο

Τα Τεταρτάκια (Δ1) γνωρίζουν τη σημασία που έχει η ελιά και το ελαιόλαδο, μέσα από το μάθημα της Γλώσσας τους κάνοντας διάφορες δράσεις…

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εκπαιδευτικά, Επικαιρότητα | Σχολιάστε

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ετοίμασε και προσέφερε στους μαθητές το παραδοσιακό έδεσμα της ημέρας.
Ο αέρας στο προαύλιο γέμισε καπνό από το τσίκνισμα και όλοι, μικροί και μεγάλοι, το ΄ριξαν στον χορό με παραδοσιακά και αποκριάτικα τραγούδια.

Χρόνια πολλά! Και του χρόνου!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο της Στράτου & στο φράγμα του Καστρακίου

Οι μαθητές της  Δ’ τάξης συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο της Στράτου και στο φράγμα του Καστρακίου.

 

Δημοσιεύθηκε στη Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο Θεματικό Πάρκο Εθισμός και Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο

Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’  συμμετείχαν στο Θεματικό Πάρκο Εθισμός και Κίνδυνοι στο Διαδίκτυοπου συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Οι μαθητές του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαδραστικές δραστηριότητες σχεδιασμένες με σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα. Έμαθαν για τον εθισμό παίζοντας τηλεπαιχνίδι τύπου buzzer, έπαιξαν επιτραπέζιο παιχνίδι αντιμετωπίζοντας τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο Διαδίκτυο, συμμετείχαν στο κυνήγι των ερωτήσεων αντιλαμβανόμενοι τη διττή παρουσία του Διαδικτύου ως μέρος της καθημερινής τους ζωής και ως εργαλείο της μαθησιακής τους διαδικασίας, και το οποίο με ορθή χρήση δεν ενέχει κινδύνους.

Στην δράση συμμετείχαν και βοήθησαν οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας Χριστίνα Παππά, Σπυριδούλα Γιαννοκώστα και Νάντια Σταμάτη με στόχο την ενίσχυση των ερεθισμάτων και την απόκτηση από τους μαθητές των βιωματικών γνώσεων σχετικών με την αναγνώριση των Κινδύνων και τους Κανόνες ορθής χρήσης.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Διδακτική επίσκεψη της Ε΄τάξης στο Κάστρο της Ναυπάκτου

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά, Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Επίσκεψη σε φάρμα της Ά τάξης

Τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου, οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν με τους δασκάλους τους κα Ελένη Γράψα και κο Κωνσταντίνο Παππά και τη σχολική νοσηλεύτρια κα Αριστέα Βίτσα το Κτήμα Ταξιαρχών στο Ψηλογέφυρο Αγρινίου. Εκεί τα παιδιά ξεναγήθηκαν από την πρεσβυτέρα Αμαλία Παππά Καντάνη στο γαλακτοκομείο και το τυροκομείο της κτηνοτροφικής μονάδας. Ταξίδεψαν από την συγκομιδή αγελαδινού γάλακτος, στην παστερίωσή του, στην επεξεργασία των λιπαρών, έως την παραγωγή του
τελικού πόσιμου γάλακτος, του βουτύρου, του τυριού, του κεφίρ και των άλλων προϊόντων του. Έπειτα περιηγήθηκαν από την ευγενέστατη κα Ελένη (επιστάτρια του κτήματος) στη φάρμα με τις αγελάδες και τα μοσχαράκια και στον Ιερό Ναό Παμεγίστων Ταξιαρχών. Τέλος, οι μικροί μας φίλοι είχαν την ευκαιρία να παίξουν στον υπαίθριο χώρο του κτήματος και το προαύλιο του ναού. Φεύγοντας, προσφέρθηκε στα παιδιά από ένα μπουκάλι ολόφρεσκο, αγνό γάλα αγελάδας.

Ήταν στ’ αλήθεια μια ξεχωριστή εμπειρία, που θα χαραχτεί στις μνήμες όλων!
Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Πρωτοπρεσβύτερο Πατέρα Κωνσταντίνο Καντάνη, εφημέριο του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου Αγρινίου, για την πρόσκληση και την φιλοξενία, μα και όλους τους απασχολούμενους στο Κτήμα Ταξιαρχών που άνοιξαν την αγκαλιά τους στο σχολείο μας.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά, Επικαιρότητα | Σχολιάστε

ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ!

Δημοσιεύθηκε στη Εκπαιδευτικά | Σχολιάστε

Ευχαριστήριες Επιστολές

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εκδηλώσεις, Επικαιρότητα | Σχολιάστε