Άθληση

Το σχολείο μας στους μαθητικούς σχολικούς αγώνες 2015-16

Γράφει η εκπ/κός Φ.  Αγωγής Νεκταρία Μέρδη

ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΑΟι μαθητές και οι μαθήτριες  της Στ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν και φέτος στους  αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ που διοργάνωσε η Ο.Ε.Σ.Α. Αιτωλ/νίας στο Δημοτικό Στάδιο Αγρινίου. Τα παιδιά έλαβαν μέρος στα αθλήματα της καλαθοσφαίρισης και χειροσφαίρισης αγοριών και πετοσφαίρισης κοριτσιών και είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν τις ιδιαίτερες ικανότητές τους και να αλληλεπιδράσουν με τους συνομήλικούς τους από άλλα σχολεία.

Βασική επιδίωξη των σχολικών αγώνων είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα συμμετάσχουν, να αποκομίζουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης παιδείας που ο αθλητισμός προσφέρει μέσω της συμμετοχής και της προσπάθειας, καθώς επίσης και η καλλιέργεια αρετών όπως το ομαδικό πνεύμα, η συνεργασία, η επικοινωνία η αλληλοβοήθεια, η αυτοεκτίμηση, η αυτοπειθαρχία και η αυτοπεποίθηση.

Όλα τα παιδιά βίωσαν την ψυχαγωγία και τη χαρά που πηγάζει από τον αθλητισμό και γύρισαν πίσω παίρνοντας μαζί τους εμπειρίες και το μήνυμα της διοργάνωσης που ήταν η φιλία και η ευγενής άμιλλα.

Δείτε το στο slideshare.net

5 Οκτωβρίου 2015: 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Γράφει ο εκπ/κός Φυσικής Αγωγής και υπδ/ντής του σχολείου, Ρηγογιάννης Δ.

Η 1η Δευτέρα του Οκτώβρη καθιερώθηκε από πέρσι ως Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Καθώς το 2016 είναι έτος διεξαγωγής Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο θεματικός  άξονας του σχολικού έτους 2015-2016 είναι «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».

Το σχολείο μας,  στα πλαίσια αυτής της ημέρας, διοργάνωσε «αναπαράσταση της αφής της Ολυμπιακής φλόγας», καθώς και αγώνες ολυμπιακών αθλημάτων, διαφορετικών για κάθε τάξη.

Της εκδήλωσης αυτής προηγήθηκε όλη την εβδομάδα, θεωρητική υποστήριξη της γνωριμίας και της αξίας του ολυμπιακού ιδεώδες, καθώς και προβολή video με τα σημαντικότερα γεγονότα των Ολυμπιακών αγώνων στην αρχαιότητα.

Υπεύθυνοι για την όλη διοργάνωση ήταν οι εκπ/κοί Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, οι οποίοι μαζί με τη βοήθεια των υπόλοιπων εκπ/κών πέτυχαν αυτό το ωραίο αποτέλεσμα.

πατήστε εδώ για να δείτε το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Axeloostv

ενδεικτικές φωτογραφίες

Δείτε το στο slideshare.net

 

Συμμετοχή σε αγώνες αθλοπαιδιών δημοτικών σχολείων

Στις 17/12/2014 το σχολείο μας συμμετείχε στους αγώνες αθλοπαιδιών που διοργανώνεται από την ομάδα της Διεύθυνσης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου. Η συγκεκριμένη δράση αφορούσε αγώνες καλαθοσφαίρισης αγοριών και το σχολείο μας το εκπροσώπησαν οκτώ μαθητές. Ο τρόπος διεξαγωγής των αγώνων ήταν τέτοιος ώστε από τη μια να χαρούν οι μαθητές συμμετέχοντας σε αυτή τη διαδικασία και από την άλλη να προαχθεί η ευγενής άμιλλα μέσα σε αθλητικά πλαίσια. Δεν υπήρξε νικητής με την έννοια του πρωταθλητή των αγώνων, αλλά πρωταγωνιστής αγωνιζόμενος για τη νίκη μέσα σε αθλητικά πλαίσια. Οι συγκεκριμένοι αγώνες εντάσσονται στα πλαίσια των δράσεων  του «Κοινωνικού Σχολείου».

 

Ημέρα σχολικού αθλητισμού – Οκτώβρης 2014

αρχείο λήψηςΓράφει ο εκπ/κός Φ. Αγωγής και υπεύθυνος  της δράσης, Ρηγογιάννης Δ.

Την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου, το σχολείο μας, στα πλαίσια της Πανελλήνιας ημέρας σχολικού αθλητισμού, πραγματοποίησε εκδηλώσεις στο Δημοτικό πάρκο Αγρινίου. Συγκεκριμένα τα παιδιά χωρισμένα σε τυχαίες ομάδες διαγωνίστηκαν σε σειρά διαμορφωμένων αθλημάτων των kids athletics, όπως ρίψη παιδικού ακοντίου, άλμα σε μήκος χωρίς φορά, φόρμουλα 1, ρίψη ιατρικής μπάλας κ.α. Ο τρόπος διεξαγωγής και βαθμολόγησης των επιδόσεων ήταν τέτοιος ώστε η ατομική επίδοση να εντάσσεται στη γενικότερη ομαδική βαθμολογία.Έτσι λοιπόν κάθε παιδί ανάλογα με τις δυνατότητές του συνεισέφερε τις δικές του δυνάμεις, σε διαφορετικού τύπου αγωνίσματα, με στόχο την επικράτηση της ομάδας. Απώτερος σκοπός αυτού του τρόπου αξιολόγησης ήταν να διδαχθούν τα παιδιά ότι η ομαδική δουλειά είναι σημαντικότερη από την ατομική, αλλά και ότι ο καθένας από εμάς έχει ειδικές ικανότητες που τον κάνουν ξεχωριστό αλλά και ισότιμο μέλος μιας ομάδας. Η όλη εκδήλωση ήταν ενταγμένη στο θεματικό άξονα “Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι Διαφορετικοί, όλοι Ίσοι”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *