Δραστηριοποιούμαι για το περιβάλλον στο σχολείο
1. Δημιουργία έργων με φυσικά υλικά
Συλλέξαμε υλικά από το φυσικό περιβάλλον της περιοχής μας και φτιάξαμε έργα χειροτεχνίας. Συμπληρώσαμε τα έργα με συνθήματα- μηνύματα για καθαρές θάλασσες.
Κατασκευάσαμε μόμπιλο χρησιμοποιώντας μια πεταμένη κρεμάστρα και πλαστικά καπάκια, πάνω στα οποία γράψαμε μηνύματα.
2. Ανακύκλωση υλικών
Οργανώσαμε πρόγραμμα ανακύκλωσης μπαταριών σε κάδο που κατασκευάσαμε από χαρτόνι.
3. Κατασκευές από “άχρηστα” υλικά
Από χάρτινες συσκευασίες φτιάξαμε έναν “άνθρωπο” για να δείξουμε ότι όλα τα υλικά που πετάμε στα σκουπίδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά.
4. Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας- κατασκευή ανεμόμυλου
Συζητήσαμε για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και φτιάξαμε έναν ανεμόμυλο με ξύλα, πλαστικό και χαρτί.
5. Μια ιστοριούλα με φανταστικούς ήρωες
Εμπνευστήκαμε μια ιστοριούλα με φανταστικούς ήρωες και αστεία ονόματα που αναφέρεται στην καθαριότητα των πόλεων.
Δραστηριοπούμαι για το περιβάλλον εκτός σχολείου
6. Εντοπισμός πηγών μόλυνσης
Εντοπίσαμε και φωτογραφίσαμε πηγές μόλυνσης και ύστερα συζητήσαμε για τις επιπτώσεις που έχουν στο φυσικό περιβάλλον και στους ανθρώπους.
7. Διανομή ενημερωτικού υλικού HELMEPΑ
Μοιράσαμε τις αφίσες της HELMEPΑ για να ευαισθητοποιήσουμε την τοπική κοινωνία.
8. Δημιουργία και διανομή ενημερωτικού περιβαλλοντικού υλικού
Φτιάξαμε φυλλάδιο με περιβαλλοντικό περιεχόμενο σχετικά με την καθαριότητα της πόλης μας.
9. Δημιουργία αφισών
Ζωγραφίσαμε αφίσες μεγάλου μεγέθους με μηνύματα για το περιβάλλον.
Παίζω και ερευνώ
10. Ο κύκλος του νερού
Πραγματοποιήσαμε πείραμα για να κατανοήσουμε καλύτερα τον κύκλο του νερού.
11. Καθαρισμός της θάλασσας από πετρελαιοκηλίδα
Για να αντιληφθούμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε για τον καθαρισμό της θάλασσας από πετρελαιοκηλίδα, πραγματοποιήσαμε σχετικό πείραμα.
12. Ωκεανοί και κλιματική αλλαγή
Κάναμε πείραμα για να αντιληφθούμε πόσο γρηγορότερα θα συμβεί η κλιματική αλλαγή αν ανέβει η θερμοκρασία των ωκεανών.
Μαθαίνω για τα πλοία και τη ναυτιλία
13. Για να δείξουμε γιατί τα πλοία δεν βουλιάζουν κάναμε δυο πειράματα (αβγό, μαγειρικό αλάτι – πλαστελίνη)
14. Επικονωνήστε με κώδικα σημάτων
Αποκρυπτογραφήσαμε το μήνυμα της παιδικής HELMEPΑ (ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΚΤΕΣ) και δημιουργήσαμε ένα δικό μας κρυπτογραφημένο περιβαλλοντικό μήνυμα.