Η Γιορτή της Μητέρας από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δ1.
Η Γιορτή της Μητέρας από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δ1.
Η 18η Μαΐου έχει οριστεί από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) ως Διεθνής Ημέρα Μουσείων. Εορτάζεται σε όλο τον κόσμο με διάφορες εκδηλώσεις και είναι αφιερωμένη σε ένα συγκεκριμένο θέμα που αφορά τα μουσεία και τον ρόλο τους στη σύγχρονη κοινωνία. Για το 2019, το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) έχει επιλέξει το θέμα «Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσης».
Συμμετέχοντας στον εορτασμό για την Διεθνή Ημέρα Μουσείων οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄τάξης παρακολούθησαν εκπαιδευτικό εργαστήριο σχεδίου και χρώματος στον προαύλιο χώρο του μουσείου, αφού πρώτα ξεναγήθηκαν στα μουσειακά εκθέματα από τη Μουσειοπαιδαγωγό κα Δ. Γαβρίνα.
Την εκδήλωση αυτή, με τίτλο: «Το αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου ως κόμβος πολιτισμού: ένα ταξίδι στο χρόνο», διοργάνωσε η Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κίνηση Πολιτών για την Αιτωλοακαρνανία «ΔΡΩ» και τον Δήμο Αγρινίου.
Την τελευταία μέρα πριν από τις διακοπές του Πάσχα οι μαθητές της Ά και ‘Δ Τάξης, μας τραγούδησαν τα Κάλαντα του Λαζάρου, σε μια προσπάθεια αναβίωσης ενός όμορφου εθίμου. Μπράβο στα παιδιά και στους Δασκάλους τους. Και του χρόνου!!!
https://www.youtube.com/watch?v=s__pRPIVpwY
Με αυτές τις όμορφες ζωγραφιές που δημιούργησαν οι μαθητές μας στο μάθημα της πληροφορικής, σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.
Από τον Οκτώβριο του 2014 το σχολείο μας είναι ανάδοχος της Isinginzwe Eugene Aish από την Ρουάντα της Αφρικής.
Η 25η Μαρτίου είναι η μεγάλη μας Εθνική γιορτή, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο με τον πιο πανηγυρικό τρόπο από όλα τα σχολεία. Φέτος όμως το δικό μας σχολείο έκανε μια ξεχωριστή εορτή που το χάρηκαν μικροί και μεγάλοι. Μπράβο σε όλα τα παιδιά μας και φυσικά στους δασκάλους τους γι’ αυτές τις όμορφες στιγμές που μας προσέφεραν.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, που έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται στις 2 Απριλίου, οι μαθητές της Γ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν ένα μικρό θεατρικό δρώμενο με τίτλο “Οι ήρωες των παραμυθιών διαμαρτύρονται “.
Το μήνυμα που θέλησαν να περάσουν τα παιδιά στους υπόλοιπους συμμαθητές τους, ήταν να μη σταματήσουν, να διαβάζουν βιβλία και να μην περνάνε όλο τον ελεύθερο χρόνο τους μπροστά σε κάθε είδους οθόνη.
Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές της Γ’ τάξης για την δραματοποίηση αυτού του υπέροχου θεατρικού, αλλά και στις δασκάλες τους που το έγραψαν και το επιμελήθηκαν.
Στο πλαίσιο του εορτασμού της της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την καταξιωμένη αγρινιώτισσα συγγραφέα και εκπαιδευτικό Βησσαρία Ζορμπά Ραμμοπούλου για να γνωρίσουμε την ίδια και το έργο της. Την πρόσκληση έκαναν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης με αφορμή την ανάγνωση του βιβλίου της « Το καλοκαίρι των Αβάρων», που διαδραματίζεται την εποχή του Βυζαντίου, την ιστορική περίοδο που μελετά η τάξη.
Η συγγραφέας συνομίλησε με τα παιδιά για το περιεχόμενο του βιβλίου της και απάντησε πρόθυμα στις ερωτήσεις τους για τη ζωή της και το έργο της. Όπως και η ίδια είπε: «Για να γράψεις βιβλία για παιδιά πρέπει να διατηρείς ζωντανό το παιδί που εσύ ο ίδιος υπήρξες κάποτε». Την ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή της!
Ανακοινώνεται ότι κατά το τρέχον τρίμηνο στο Σχολείο μας Διεξάγεται πρακτική άσκηση μεταπτυχιακής Φοιτήτριας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, του Π.Μ.Σ. «Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Master of Science in Communication Disorders and Sciences)».