Γιορτή Μητέρας

Η Γιορτή της Μητέρας από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δ1.

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Η Ε΄τάξη γιορτάζει τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Η 18η Μαΐου έχει οριστεί από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) ως Διεθνής Ημέρα Μουσείων. Εορτάζεται σε όλο τον κόσμο με διάφορες εκδηλώσεις και είναι αφιερωμένη σε ένα συγκεκριμένο θέμα που αφορά τα μουσεία και τον ρόλο τους στη σύγχρονη κοινωνία.  Για το 2019, το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) έχει επιλέξει το θέμα «Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού: το μέλλον της παράδοσης».

Συμμετέχοντας στον εορτασμό για την Διεθνή Ημέρα Μουσείων οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄τάξης παρακολούθησαν  εκπαιδευτικό εργαστήριο σχεδίου και χρώματος στον προαύλιο χώρο του μουσείου, αφού πρώτα ξεναγήθηκαν στα μουσειακά εκθέματα από τη Μουσειοπαιδαγωγό κα Δ. Γαβρίνα.

Την  εκδήλωση αυτή, με τίτλο: «Το αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου ως κόμβος πολιτισμού: ένα ταξίδι στο χρόνο», διοργάνωσε η Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κίνηση Πολιτών για την Αιτωλοακαρνανία  «ΔΡΩ» και τον Δήμο Αγρινίου.

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Δραστηριότητες | Σχολιάστε

Τα Κάλαντα του Λαζάρου

Την τελευταία μέρα πριν από τις διακοπές του Πάσχα οι μαθητές της  Ά και ‘Δ Τάξης, μας τραγούδησαν τα Κάλαντα του Λαζάρου, σε μια προσπάθεια αναβίωσης ενός όμορφου εθίμου. Μπράβο στα παιδιά και στους Δασκάλους τους. Και του χρόνου!!!

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=s__pRPIVpwY

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά, Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Καλό Πάσχα

Με αυτές τις όμορφες ζωγραφιές που δημιούργησαν οι μαθητές μας στο μάθημα της πληροφορικής, σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Actionaid: H Aisha

Από τον Οκτώβριο του 2014 το σχολείο μας είναι ανάδοχος της Isinginzwe Eugene Aish από την Ρουάντα της Αφρικής.

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2019-2020


Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

1821 Η μεγάλη Εθνική γιορτή…

Η 25η Μαρτίου είναι η μεγάλη μας Εθνική γιορτή, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο με τον πιο πανηγυρικό τρόπο από όλα τα σχολεία. Φέτος όμως το δικό μας σχολείο έκανε μια ξεχωριστή εορτή που το χάρηκαν μικροί και μεγάλοι.  Μπράβο σε όλα τα παιδιά μας και φυσικά στους δασκάλους τους γι’ αυτές τις όμορφες στιγμές που μας προσέφεραν.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά, Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Το βιβλίο θα αξίζει μόνο όταν το διαβάσεις, όχι στην βιβλιοθήκη στριμωχτό να το ξεχάσεις…

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, που έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται στις 2 Απριλίου, οι μαθητές της  Γ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν ένα μικρό θεατρικό δρώμενο με τίτλο “Οι ήρωες των παραμυθιών διαμαρτύρονται “.

Το μήνυμα που θέλησαν να περάσουν τα παιδιά στους υπόλοιπους συμμαθητές τους, ήταν να μη σταματήσουν, να διαβάζουν βιβλία και να μην περνάνε όλο τον ελεύθερο χρόνο τους μπροστά σε κάθε είδους οθόνη.

Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές της Γ’ τάξης για την δραματοποίηση αυτού του  υπέροχου θεατρικού, αλλά και στις δασκάλες τους που το έγραψαν και το επιμελήθηκαν.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Η συγγραφέας Βησσαρία Ζορμπά Ραμμοπούλου στο σχολείο μας

Στο πλαίσιο του εορτασμού της   της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας  την καταξιωμένη αγρινιώτισσα συγγραφέα και εκπαιδευτικό Βησσαρία Ζορμπά Ραμμοπούλου για να γνωρίσουμε την ίδια και το έργο της. Την πρόσκληση έκαναν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης με αφορμή την ανάγνωση του βιβλίου της « Το καλοκαίρι των Αβάρων», που διαδραματίζεται την εποχή του Βυζαντίου, την ιστορική περίοδο που μελετά η τάξη.

Η συγγραφέας συνομίλησε με τα παιδιά για το περιεχόμενο του βιβλίου της και απάντησε πρόθυμα στις ερωτήσεις τους για τη ζωή της και το έργο της. Όπως και η ίδια είπε: «Για να γράψεις βιβλία για παιδιά πρέπει να διατηρείς ζωντανό το παιδί που εσύ ο ίδιος υπήρξες κάποτε». Την ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή της!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά, Επικαιρότητα, Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Ανακοίνωση

Ανακοινώνεται ότι κατά το τρέχον τρίμηνο στο Σχολείο μας Διεξάγεται πρακτική άσκηση μεταπτυχιακής Φοιτήτριας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, του Π.Μ.Σ. «Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Master of Science in Communication Disorders and Sciences)».

Δημοσιεύθηκε στη Επικαιρότητα | Σχολιάστε