Δράση στα πλαίσια της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας ως καινοτόμου μορφής διδασκαλίας
Επιμέρους στόχος:
Να αναπτύξουν οι μαθητές την κριτική τους σκέψη κατανοώντας τις τεχνικές πειθούς που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις (συναισθηματική επίδραση, χρήση διασημοτήτων, υπερβολή,…) και ν’ ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την αξιοπιστία ή μη των διαφημίσεων, την καταναλωτική κουλτούρα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Αναπτύχθηκε σε διαθεματική βάση αυτό το project από τις ομάδες των τμημάτων. Κάθε ομάδα επέλεξε να παρουσιάσει ένα διαφορετικό είδος διαφήμισης (τηλεοπτική, έντυπη, διαδικτυακή, ραδιοφωνική).
Κάθε ομάδα σχεδίασε μία πρωτότυπη διαφήμιση με φανταστικό ή πραγματικό προϊόν με εικόνα, σλόγκαν κι έξυπνα μηνύματα. Έγινε παιχνίδι ρόλων μεταξύ διαφημιστών – καταναλωτών σε κάθε ομάδα και παρήχθησαν κοινωνικά μηνύματα που να προωθούν θετικές αξίες ( υπεύθυνη κατανάλωση, προστασία περιβάλλοντος)