Διατροφή – Ο ρόλος της διαφήμισης

Δράση στα πλαίσια της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας ως καινοτόμου μορφής διδασκαλίας
Επιμέρους στόχος:
Να αναπτύξουν οι μαθητές την κριτική τους σκέψη κατανοώντας τις τεχνικές πειθούς που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις (συναισθηματική επίδραση, χρήση διασημοτήτων, υπερβολή,…) και ν’ ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την αξιοπιστία ή μη των διαφημίσεων, την καταναλωτική κουλτούρα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Αναπτύχθηκε σε διαθεματική βάση αυτό το project από τις ομάδες των τμημάτων. Κάθε ομάδα επέλεξε να παρουσιάσει ένα διαφορετικό είδος διαφήμισης (τηλεοπτική, έντυπη, διαδικτυακή, ραδιοφωνική).
Κάθε ομάδα σχεδίασε μία πρωτότυπη διαφήμιση με φανταστικό ή πραγματικό προϊόν με εικόνα, σλόγκαν κι έξυπνα μηνύματα. Έγινε παιχνίδι ρόλων μεταξύ διαφημιστών – καταναλωτών σε κάθε ομάδα και παρήχθησαν κοινωνικά μηνύματα που να προωθούν θετικές αξίες ( υπεύθυνη κατανάλωση, προστασία περιβάλλοντος)

diafimisi2

Η ζωή σε άλλους τόπους

Δράση στα πλαίσια της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας ως καινοτόμου μορφής διδασκαλίας
Επιμέρους στόχοι:
Να γνωρίσουν οι μαθητές βασικά γεωγραφικά, δημογραφικά και πολιτισμικά στοιχεία διαφόρων χωρών (πληθυσμός, γλώσσα, θρησκεία, γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά , έθιμα, ιστορία, αξιοθέατα).
Να καλλιεργήσουν τον σεβασμό προς άλλους πολιτισμούς και να κατανοήσουν τις ομοιότητες και διαφορές τους.
Ν’ αναπτύξουν την ικανότητα αναζήτησης και αξιολόγησης πληροφοριών από διάφορες πηγές (βιβλία, διαδίκτυο, …).
Κάθε ομάδα επέλεξε μια χώρα και συγκέντρωσε πληροφορίες για:
• Πληθυσμό, πρωτεύουσα, σημαία
• Γλώσσα, θρησκεία
• Παράδοση, εορτές, φαγητό
• Δημοφιλείς τοποθεσίες (μνημεία, φυσικές ομορφιές)
Στο τέλος οι μαθητές – μέλη των ομάδων παρουσίασαν τα ευρήματά τους στο διαδραστικό πίνακα (χάρτης χώρας, λοιπές πληροφορίες). Επίσης αποτύπωσαν εικαστικά βασικές πληροφορίες της χώρας σε χαρτί Α4.
topoi2

topoi1

Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού

Στις 14 Μαρτίου 2024 έγιναν εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού από κοινού από τους μαθητές των τμημάτων της ΣΤ τάξης (ΣΤ1 & ΣΤ2 τμημάτων) του σχολείου μας και τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 52ου Δημοτικού Σχολείου.
Οι επιλεγμένες δράσεις είχαν στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από τα φαινόμενα της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, μέσα από βιωματικές και συνεργατικές δραστηριότητες που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, την αποδοχή και τη συλλογική δράση.
Οι εκδηλώσεις έγιναν σε δύο φάσεις: α) στις αίθουσες διδασκαλίας των Στ1 και ΣΤ2 τμημάτων και β) στην αίθουσα εκδηλώσεων.
Αρχικά στις αίθουσες δημιουργήθηκαν ομάδες εργασίες μεικτές (από μαθητές και των δύο σχολείων) των 5 ή 6 ατόμων. Στην αρχή οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας και ρόλων. Απάντησαν σε ειδικά σχεδιασμένα φύλλα εργασίας ατομικά κι ομαδικά και παρουσίασαν στην ολομέλεια τις απαντήσεις τους (μέσω των συντονιστών των ομάδων).
Στη δεύτερη φάση συγκεντρωθήκαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων και ζωγραφίσαμε το «λεωφορείο κατά της βίας». Κατανείμαμε τον χρόνο αναλογικά στις ομάδες και κάθε ομάδα είχε τη δική της συμβολή στην εικαστική δημιουργία. Στο τέλος όλες οι ομάδες φωτογραφήθηκαν κρατώντας μπροστά τους το εικαστικό έργο (με την ποικιλία των χρωμάτων, των συνθημάτων, και των γκράφιτι).
sxolikh bia2

sxolikhbia

Ημερήσια Εκδρομή στην Αθήνα

Στις 10 Απριλίου 2025 οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων πραγματοποίησαν ημερήσια εκδρομή στην Αθήνα. Επισκέφθηκαν αρχικά το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Χωρίσθηκαν σε τρεις ομάδες και ξεναγήθηκαν από ισάριθμους ξεναγούς για μιάμιση ώρα στους εκθεσιακούς χώρους εμβαδού 24.000 τ.μ. θαυμάζοντας τα εκθέματα (πρωτότυπα κι αντίγραφα) ενός από τα πιο σύγχρονα ελληνικά μουσεία κι ενός από τα σπουδαιότερα διεθνώς.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Κέντρο Πολιτισμού ‘’Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος’’ .

auhna3

auhna2

auhna11