Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

4ος: ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΙΟΣ

Θεματική ενότητα : Δημιουργώ και Καινοτομώ  –  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Υποθεματική ενότητα :STEM -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Τίτλος: Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

Στόχοι :Οι μαθητές να διαχειρίζονται τα  απορριμματά τους, να τα συλλέγουν και να τα ταξινομούν.

Να μετράνε αποστάσεις και να κατασκευάζουν την πίστα τους.

Να κάνουν κατασκευές με επαναχρησιμοποίηση υλικών

Να  μαθαίνουν να δίνουν οδηγίες και να ακολουθούν οδηγίες βήμα βήμα.Να

Προγραμματίζουν  το ρομπότ Beebot .

Να συλλέγουν  και ανακυκλώσιμα υλικά

Πατήστε εδώ να δείτε τις δράσεις

Σκέφτομαι πριν το πετάξω

2ος: ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ – 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Θεματική ενότητα : Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική ενότητα :ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ & ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

Τίτλος: Σκέφτομαι πριν το πετάξω

Στόχοι: Να κατανοήσουν τι σημαίνει ανακύκλωση .Να γνωρίσουν τα υλικά που ανακυκλώνονται , πού και πώς. Να κατανοήσουν τις συνέπειες της  μη ανακύκλωσης. Καθώς και τα οφέλη της ανακύκλωσης για την οικονομία και το περιβάλλον. Να ευαισθητοποιηθούν για την προστασία του περιβάλλοντος καθώς και να ανακαλύψουν τεχνικές επαναχρησιμοποίησης συσκευασιών.

Πατήστε εδώ για να δείτε τις δράσεις

Για να είμαι καλά  τρώω υγιεινά

ΤΑΞΗ Α                                    ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΑΞΗΣ

1ο τμήμα  :                           Κωστοπούλου Βάνα

2ο τμήμα  :                           Νάστου Μαρία

 

1ος: 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,

Θεματική ενότητα : Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Υποθεματική ενότητα :ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ

Τίτλος: Για να είμαι καλά  τρώω υγιεινά

Στόχοι: Να κατανοήσουν τα προϊόντα της  στοματικής  υγιεινης .Να γνωρίσουν  τις  ονομασίες των δοντιών,  και τη  χρησιμότητα τους. Να αντιληφθούν  την αξία του τρόπου του σωστού  βουρτσίσματος.

Να αντιληφτούν την  αξία τους . Να γνωρίσουν τις ομάδες τροφών. Να κατανοήσουν τη διατροφική πυραμίδα .Να κατανοήσουν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές για τα δόντια. Να κατανοήσουν  τη  μεσογειακή διατροφή . Να αντιληφθούν τη σημασία της σωστής διατροφής και της σωματικής άσκησης για την  υγεία. Να εφαρμόσουν ένα σωστό ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής

Πατήστε εδώ για να δείτε τις δράσεις

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ

ΕΟΔΥ: Άνοιγμά σχολείων με οδηγίες προς μαθητές, δασκάλους και γονείς

Αγαπητοί γονείς σας ευχόμαστε Καλή Χρονιά με υγεία!

Για το άνοιγμα των σχολείων ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) εξέδωσε αναλυτικές οδηγίες προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (κορωνοϊός, γρίπη κ.ά.) στο σχολικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, συστήνεται η τήρηση βασικών μέτρων από καθηγητές, μαθητές και λοιπό προσωπικό:

Τακτικό πλύσιμο των χεριών: Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό). Πριν και μετά: την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος, το γεύμα, τη χρήση της τουαλέτας. Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων. Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)

Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων.

Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και ύστερα από αυτό

Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά ύστερα από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

 

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ