Εργαστήριο Δεξιοτήτων

 

Οι μαθητές των Ε1-Ε2 στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ -ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ συνεργατικά έφτιαξαν μία αφίσα για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

InkedIMG 3ec60031ad61b856c4efb693dba9433c V LI

20220506 124238 220220506 124239 3

 

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων.

Οι μαθητές των Γ1-Γ2 στο ΕΔ με τίτλο: ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ-ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ έφτιαξαν το δέντρο της επικοινωνίας, στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης της επικοινωνίας και των σχέσεων μεταξύ τους. Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό θεατρικής αγωγής βιωματική δράση : Σκέφτομαι – εκφράζομαι – αντιδρώ, για να γνωρίσουν τρόπους και μεθόδους επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.

 

IMG 20220408 120246InkedIMG 20211115 104412 LI

Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Μουσείο Τεχνολογίας με δράσεις (ενημέρωση, ζωγραφιές, θεατρικό) μέσα από το πρόγραμμα: Υπερβολική Ενασχόληση στο Διαδίκτυο – Εκφοβισμός στο διαδίκτυο και Προσωπικά Δεδομένα.

InkedIMG aa1622cbfc7494997b56dc8c8b5945fd V LI InkedIMG ab5f15a2f7650559e8957d412505b4ba V LI

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ … ΓΙΑΤΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!

Στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το ΔΙΚΑΙΩΜΑ της ελευθερίας της έκφρασης!

Τι ισχύει στο συμβόλαιο της τάξης μας; Υπάρχει μέριμνα για την άσκησή του;

20211210 130218

 

IMG 20211019 084948

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το δικαίωμα στην έκφραση και την ελευθερία του λόγου στον κόσμο!

Η γωνιά του ομιλητή στο Χάιντ Παρκ στο Λονδίνο!

20220529 160803 20220529 160830 20220529 160911

 

 

 

Δημιούργησαν στις ομάδες τους κόμικς, αφίσα με θέματα την καταπάτηση του δικαιώματος, αλλά και την διατύπωση προτάσεων – λύσεων σχετικά με την υπεράσπιση και τον σεβασμό του δικαιώματος της ελευθερίας έκφρασης και την αρχή της μη προσβολής.

20220529 160850 20220529 160947 20220529 161052 20220529 161135

 

AFISAAA

 

 

 

Και ο τοίχος της ελευθερίας του λόγου στη Βιρτζίνια μέσα από τα μάτια των μαθητών και μαθητριών μας! Το δέντρο της Ελευθερίας του Λόγου άνθισε…

 

20220415 091709 20220415 091717

 

 

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – Ο Κ.Ο.Κ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!

Στο 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τη χρήση ζώνης και κράνους!  Πώς συμπεριφέρομαι ως επιβάτης, πεζός, οδηγός;

ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: Επισκεφθήκαμε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής όπου αρμόδιοι εκπαιδευτές έδειξαν στα παιδιά, βιωματικά,  τους βασικούς κανόνες ασφάλειας στην πεζή μετακίνηση όπως  το να χρησιμοποιούν σωστά το πεζοδρόμιο, τις διαβάσεις αλλά και να αποφεύγουν επικίνδυνα σημεία.

 Inked20211220 105321 LIInkedIMG 20211221 112200 LIIMG 20211221 100336

Inked20211220 095327 LI

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ… ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ…    ΠΕΖΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ…

Τι πρέπει να ξέρουμε όταν θέλουμε να αγοράσουμε ποδήλατο;

Πότε φοράμε ζώνη; Ποια η σωστή χρήση της ζώνης και του κράνους;

Τι χρώματα ρούχα φοράμε κατά την πεζή μετακίνησή μας τη νύχτα;

 

20220203 120547 IMG 20220311 08445520220414 12030620220414 120319IMG 20220311 084345

IMG 20220311 091834 IMG 20220311 091838

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. Πρωτ. 43820/Δ2/14-04-2022 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ σας ενημερώνουμε ότι στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων εγγράφονται μαθητές απόφοιτοι Δημοτικών Σχολείων, εφόσον επιτύχουν σε εξετάσεις που διενεργούνται για την επιλογή μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων.

Για την εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-2023, οι γονείς /κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 3 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου 2022 και ώρα 14:00 υποβάλλουν από κοινού ηλεκτρονικά ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής όπου κατοικεί ο/η υποψήφιος/α.

Στην ιστοσελίδα του Μουσικού Γυμνασίου Πάτρας, έχουν αναρτηθεί οδηγίες για την εγγραφή των μαθητών για το σχολικό έτος 2022-2023. Επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε την ανάρτηση και τις σχετικές οδηγίες:

http://lyk-mous-patras.ach.sch.gr/mp-wordpress/wordpress/isagogikes-exetasis/

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Οδηγίες ΥΠΑΙΘ για την ασφαλή προσέλευση μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο μετά τις διακοπές του Πάσχα

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές επανέρχονται στο σχολείο, μετά τις διακοπές του Πάσχα, την Τρίτη 3 Μαΐου 2022. Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ. η προσέλευση μαθητών και εκπαιδευτικών διέπεται από τους παρακάτω κανόνες :

Στα σχολεία:

Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.

Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).

Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. θα διενεργούν προληπτικά 1 ράπιντ τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022.)

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου:

Οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές και εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου:

Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στην τάξη, ισχύει ό,τι και στο γενικό πληθυσμό, για εμβολιασμένους και μη μαθητές και εκπαιδευτικούς:

Παραμονή του κρούσματος σε απομόνωση επί 5 ημέρες τουλάχιστον, με ημέρα λήψης του θετικού τεστ να θεωρείται ως ημέρα 0.

Μετά την πάροδο 5 ημερών απομόνωσης και εφόσον (α) έχει υποχωρήσει πλήρως ο πυρετός για ένα 24ωρο χωρίς χρήση αντιπυρετικών και (β) δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ή τα συμπτώματα βελτιώνονται, διακόπτεται η απομόνωση.

Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται, παρατείνεται η απομόνωση.

Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

Πλέον, οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία τακτική βάση, παρά μόνο εφόσον προκύψει σχετική υποχρέωση, π.χ. σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα. Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. συνεχίζουν να κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία βάση για τον τακτικό εργαστηριακό τους έλεγχο 1 φορά την εβδομάδα και, παράλληλα, υποχρεούνται να κάνουν δήλωση για τους διαγνωστικούς ελέγχους που διενεργούν ως στενές επαφές κρούσματος εντός και εκτός σχολικού πλαισίου.

Καλό ξεκίνημα, με ασφάλεια για όλους!

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής του σχολείου

Φοίτηση των μαθητών του σχολείου μας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2022 – 2023

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η εγκύκλιος που αφορά στη φοίτηση των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2022 – 2023.

Παρακαλούμε όσοι γονείς ενδιαφέρονται να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο και στην Πρωινή Ζώνη θα πρέπει να το δηλώσουν μέχρι την Πέμπτη 12 Μαΐου 2022

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών για τη φοίτηση στο ολοήμερο πρόγραμμα.

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΚΗΔΕΜΟΝΑ

 

Από τη διεύθυνση του σχολείου

 

DSC09826

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ

 

3ος:  7 ΦΛΕΒΑΡΗ – ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΗ

Θεματική ενότητα : Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική ενότητα :ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Τίτλος: Σεβασμός στη διαφορετικότητα 

Στόχοι:-να κατανοήσουν ότι κάθε άτομο είναι ξεχωριστό .Να κατανοήσουν ότι τα χαρακτηριστικά μας δε μας κάνουν καλύτερους ή χειρότερους αλλά διαφορετικούς .Να αναγνωρίσουν ότι αν και όλοι είμαστε διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι. Να γνωρίσουν  τις αναπηρίες και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να διακρίνουν τις έννοιες της ισότητας των ευκαιριών, της ισότιμης ευκαιρίας

DSC09841 DSC09839δράσεις ενσυναίσθησης

DSC09826

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στα πλαίσια της 2ης θεματικής του εργαστηρίου δεξιοτήτων «Φροντίζω το περιβάλλον »,   με υποθεματική : «Οικολογική συνείδηση » οι μαθητές της Β΄ τάξης, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς ,τις δασκάλες : Κραβαριώτη Παρασκευή  του τμήματος Β1 και Ζαχαράκη  Βασιλική του Β2 ,  δούλεψαν  το πρόγραμμα :  «Κύκλος είναι και γυρίζει » . Στόχος του προγράμματος , να αναγνωρίσουν  τι είδους σκουπίδια παράγουμε, τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται και τον κύκλο της ζωής τους . Οι μαθητές και των δύο τμημάτων πραγματοποίησαν από κοινού δράσεις όπως η  έρευνα /αυτοψία  του προαυλίου  του σχολείου, φωτογράφιση στοιχείων, καταγραφή παρατηρήσεων, προτάσεις για βελτίωση.  Στη συνέχεια καθάρισαν το προαύλιο του σχολείου. Γνώρισαν βήμα –βήμα τη διαδικασία της ανακύκλωσης και έμαθαν τη χρήση του μπλε κάδου. Μπράβο στα παιδιά!!

IMG 20220420 235126IMG 20220420 235215IMG 20220418 220817 1