Γ1

«ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ»
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στο Θεματικό άξονα «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» και την υποθεματική ενότητα «Ανθρώπινα δικαιώματα» και έχοντας αναλάβει ως θέμα «Ενδιαφέρομαι για τα δικαιώματα του ανθρώπου», μιλήσαμε για τις επιθυμίες και τις ανάγκες. Παίξαμε το διαδραστικό ανάγκες-επιθυμίες προσπαθώντας οι μαθητές να χαρακτηρίσουν τις εικόνες που τους εμφανίζονται αν είναι πραγματική ανάγκη ή επιθυμία. Μέσα από τη συζήτηση, σκοπός ήταν, να καταλήξουν οι μαθητές στο συμπέρασμα ότι οι βασικές ανάγκες μπορούν να θεωρηθούν δικαιώματα.
1000001044 1000001041
ΚΑΛΗΜΕΡΑ… σε διάφορες γλώσσες
Μιλώντας για τα δικαιώματα των παιδιών, οι μαθητές έμαθαν να λένε και να γράφουν καλημέρα σε διάφορες γλώσσες. Παράλληλα, ζωγράφισαν και έμαθαν τις σημαίες των αντίστοιχων χωρών. Σκοπός ήταν να αντιληφθούν οι μαθητές τη διαφορετικότητα και να συνειδητοποιήσουν τη μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου.
IMG 20240530 104806
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στο Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» και την υποθεματική ενότητα «Παγκόσμια και πολιτιστική κληρονομιά» και έχοντας αναλάβει ως θέμα «Πάτρα μου αγαπημένη», οι μαθητές ανέλαβαν να βρουν τα αξιοθέατα της πόλης μας της Πάτρας και να συγκεντρώσουν πληροφορίες και φωτογραφίες για αυτά. Αφού συζητήσαμε και μιλήσαμε για τις πληροφορίες που συλλέξαν, κανονίσαμε και μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών μαζί με την Δ’ τάξη προκειμένου να δουν και από κοντά μερικά από τα αρχαιολογικά ευρήματα.
1000001148
Στο μάθημα των Εικαστικών στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα: Το σώμα μου είναι δικό μου 

Στο μάθημα των Εικαστικών στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα: Παλιά και νέα επαγγέλματα.

Παλιά και νέα επαγγέλματα 3 Παλιά και νέα επαγγέλματα 2 Παλιά και νέα επαγγέλματα 1 1 Παλιά και νέα επαγγέλματα 4