«Αξιοποιώντας τα παραδοσιακά παιχνίδια στη Μαθησιακή Διαδικασία»
Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού στη μαθησιακή διαδικασία έχει τεκμηριωθεί προ πολλού. Συνδυάζοντας τη γνωριμία με τα παραδοσιακά παιχνίδια (μπίλιες), οι μαθητές αφενός γνωρίζουν τους τρόπους ψυχαγωγίας των παλιότερων γενεών και αφετέρου εμπεδώνουν και επεκτείνουν τις βασικές μαθηματικές έννοιες (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό, διαίρεση). Παράλληλα χρησιμοποιούν μεταγνωστικές στρατηγικές ελέγχου και αυτοελέγχου μέσα σε ένα πλαίσιο συναισθηματικής ευφορίας και χαρούμενης παιγνιώδους διάθεσης.
Εμπνευστής της δράσης η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης κ. Φωτεινή Γκουντουβά. Έπειτα από επίμονο αίτημα των μαθητών της Ε΄ τάξης και σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης κ. Κλεισιάρη Γεώργιο, οι μαθητές επιδόθηκαν σ’ έναν αγώνα παιχνιδιού και γνώσης, συνεργαζόμενοι και αποδεχόμενοι μέσα από την ευγενή άμιλλα το αποτέλεσμα του παιχνιδιού.