Βιωματικές δράσεις ενδυνάμωσης των σχέσεων των μαθητών
Εβδομάδα βιωματικών δράσεων στο σχολείο μας η τρέχουσα εβδομάδα στα πλαίσια του άξονα της Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας: «Σχέσεις μαθητών», με στόχο την ενδυνάμωση των μαθητών, την ανάπτυξη-καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της συνεργατικότητας , της ομαδικότητας, της φιλίας και της αλληλοϋποστήριξης, με στόχο την κατανόηση της σημασίας της αλληλεξάρτησης μέσα στο μικρόκοσμο της τάξης και του σχολείου, όσο και τη δυνητική προβολή τους στο μακρόκοσμο της κοινωνίας.
Μέσα από ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια και βιωματικές δράσεις οικοδόμησης εμπιστοσύνης και ασφάλειας καλούνται να παρατηρήσουν, να αναγνωρίσουν , να καταγράψουν και να επεξεργαστούν τα αναδυόμενα κάθε φορά συναισθήματα είτε από τη θέση των δρώντων υποκειμένων είτε από τη θέση του παρατηρητή, καταθέτοντας στην ολομέλεια το βίωμα, τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σε αναφορά με τα εκάστοτε δρώμενα, να εξάγουν συμπεράσματα και να αποφασίσουν για πιθανή τροποποίση υφιστάμενων αντιλήψεων και στάσεων.
Συμμετοχή σε Διεθνή διαγωνισμό από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του τμήματος της Γαλλικής γλώσσας
Οι μαθητές του τμήματος της ΣΤ’ τάξης της γαλλικής γλώσσας συμμετείχαν στο διαγωνισμό ‘’ TOP 5 de la chanson francophone d’aujourd’hui ‘’για τον εορτασμό της Παγκόσμιας ημέρας των Εκπαιδευτικών Γαλλικής γλώσσας που διοργανώθηκε από την Επιτροπή Δυτικής Ευρώπης/Παγκόσμια Ομοσπονδία καθηγητών Γαλλικής και τον Σύλλογο Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας της Σουηδίας και υποστηρίχθηκε στην Ελλάδα από τον Σύλλογο Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου Α.P.L.F-DU, το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης καθώς και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Γαλλικής γλώσσας.
Ακούσαμε τα 20 προτεινόμενα τραγούδια στη Γαλλική γλώσσα τα οποία ήταν αναρτημένα στην ψηφιακή τάξη και οι μαθητές ψήφισαν τα 5 τραγούδια που τους άρεσαν περισσότερο. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για τους μαθητές γιατί είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη σύγχρονη γαλλική μουσική. Τα 5 πρώτα σχολεία που θα διακρινόταν θα κέρδιζαν ένα Γαλλικό πρωινό. Αν και δεν διακριθήκαμε οι μαθητές μας όμως για τον ενθουσιασμό και την προθυμία τους γεύτηκαν κέρασμα για πρωινό από την κυρία τους των Γαλλικών, Παπαποστόλου Αγαθή, από ένα ζεστό και μυρωδάτο κρουασάν …
Ξενόγλωσσα κάλαντα 2024
Η Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Λαρισαίων και το Institut Francais Larissa με τη συνεργασία των “Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ν.Λάρισας”, “Τοπική Επιτροπή Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας” και “Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Ν. Λάρισας ” προσκάλεσαν τους μαθητές των δημοτικών σχολείων και των γυμνασίων της πόλης μας να ανοίξουν τη συναυλία της Φιλαρμονικής του Δήμου Λαρισαίων που πραγματοποιηθηκε στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του δήμου « Larissa Santa City » , το Σάββατο 21 Δεκέμβριου 2024 και ώρα 12.00 μπροστά στο Γαλλικό Ινστιτούτο.
Τα τραγούδια σε 3 γλώσσες ήταν τα :
- Τρίγωνα Κάλαντα 2. Ω! έλατο ! 3. Άγια νύχτα.
Το σχολείο μας ήταν εκεί με τις/τους μαθητές/μαθήτριες μας που συμμετείχαν τραγουδήσαμε και φύγαμε με μεγάλα ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
Οι μαθητές/τριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών και καθώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα παρακολούθησαν την ταινία “das fliegende Klassenzimmer”- «Η τάξη που πετάει». Μια ταινία που βασίζεται στο ομώνυμο βραβευμένο με το βραβείο Άντερσεν βιβλίο του συγγραφέα Έριχ Κέστνερ και μιλάει για την αξία της φιλίας με φόντο μια χριστουγεννιάτικη παράσταση στο οικοτροφείο του Αγίου Θωμά στη Λειψία της Γερμανίας. Οι μαθητές/τριες απόλαυσαν την ταινία.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Χριστίνα Φρύδα
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ Α΄ΚΑΙ Β΄ΤΑΞΕΙΣ
Οι Α΄και Β΄τάξεις τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα στα καταστήματα της περιοχής μας.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ1 ΄ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Το τμήμα Δ1΄ επισκέφθηκε την Αστυνομική Διεύθυνση της πόλης μας ενόψει των Χριστουγέννων. Τα παιδιά τραγούδησαν κάλαντα και πρόσφεραν μελομακάρονα και κουραμπιέδες.
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Μετά από δύο χρόνια τοποθετήθηκαν νέες μπασκέτες στην αυλή του σχολείου μας! Θερμές ευχαριστίες στον Δήμαρχο Λαρισαίων κο Αθανάσιο Μαμάκο, στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου και στον Αντιδήμαρχο της Τεχνικής Υπηρεσίας και Πρασίνου κο Χρήστο Τερζούδη.
Η ΣΤ΄ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
Η ΣΤ΄ τάξη (ΣΤ1-ΣΤ2) ενόψει των Χριστουγέννων επισκέφθηκε το γηροκομείο της πόλης, τραγούδησε κάλαντα και πρόσφερε μελομακάρονα και κουραμπιέδες.
Κυνήγι Σοκολατένιου Φλουριού από την Α΄τάξη
Κυνήγι Σοκολατένιου Φλουριού: Μάθημα ζωής για την αξία του αληθινού πλούτου
Τα πρωτάκια συμμετείχαν σ΄ένα ιδιαίτερο κυνήγι θησαυρού, που οργάνωσαν οι δασκάλες τους κα Μπασιάκου και κα Γούλα, αναζητώντας φλουριά κρυμμένα σε χώρους του σχολείου. Όταν έβρισκαν ένα σοκολατένιο φλουρί, θα έπρεπε να αποφασίσουν αν θα το κρατούσαν για τον εαυτό τους ή αν θα το πρόσφεραν σε κάποιον συμμαθητή τους που έκανε κάτι καλό ή το χρειαζόταν περισσότερο. Η επιλογή τους δεν αφορούσε μόνο την υλική αξία του φλουριού, αλλά και την αξία της γενναιοδωρίας, της ενσυναίσθησης και της συνεργασίας. Πιστεύουμε ότι μέσα από αυτή την αυθεντική δραστηριότητα δόθηκε το έναυσμα να κατανοήσουν πως ο αληθινός πλούτος δεν είναι κάτι που κερδίζεται ή φυλάσσεται μόνο για τον εαυτό μας, αλλά κάτι που μπορεί να μοιραστεί και να πολλαπλασιαστεί όταν το προσφέρουμε στους άλλους. Εξάλλου, η ανάπτυξη ηθικών αξιών και κοινωνικής συνείδησης είναι τόσο σημαντική για τη ζωή και την πορεία τους στο μέλλον! Ευχόμαστε αυτές οι γιορτές ν΄ανοίξουν τις κλειστές καρδιές και να τις γεμίσουν με διάθεση για συνεργασία κι αλληλοϋποστήριξη!
Η χορωδία του 18ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας σε εκδήλωση στο Λαογραφικό Μουσείο
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024, η χορωδία του 18ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας πλαισίωσε την εκδήλωση «Το δέντρο της ζωής» που πραγματοποιήθηκε στο Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας-Γιώργος και Λένα Γουργιώτη. Τη συγκεκριμένη εκδήλωση διοργάνωσε το Μουσείο με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και το ΚΕΠΕΑ Ελασσόνας, Κισσάβου, Μαυροβουνίου. Προσκεκλημένη ομιλήτρια ήταν η Δρ Αικατερίνη Πολυμέρου-Καμηλάκη και ανέπτυξε το θέμα “Δέντρα με ψυχή, ιερά, προστατευόμενα”. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας μαζί με τα παιδιά του 13ου Δ.Σ.Λάρισας σε μια εκπληκτική εμφάνιση τραγούδησαν κάλαντα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Μουσικής κας Έφης Τσακπίνογλου και κας Βασιλικής Κωστοπούλου. Επιπλέον, η ορχήστρα απαρτίζονταν από εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, από την κα Γεωργία Λουλούδη(γυμνάστρια του σχολείου), την κα Ματίνα Μυλωνά (δασκάλα της Β΄τάξης), τον κο Παναγιώτη Νικολάου (δάσκαλο της Γ΄τάξης) και φυσικά την κα Έφη Τσακπίνογλου.Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!!!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Οι μαθητές/τριες των Ε΄(Ε1-Ε2) ΚΑΙ ΣΤ΄(ΣΤ1-ΣΤ2) τάξεων ενημερώθηκαν πάνω σε θέματα πρώτων βοηθειών από την ανθρωπιστική οργάνωση “kids save lives-Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές”. Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα θεωρητικό webinar δύο ωρών πάνω σε θέματα Πρώτων Βοηθειών, Απινιδωτών, Τεχνολογίας και Διάσωσης. Κατόπιν θα γίνει πρακτική εξάσκηση στο χώρο του σχολείου και θα μπούμε και ως σχολική μονάδα σε κλήρωση για ένα δωρεάν απινιδωτή.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Σήμερα Δευτέρα 16/12/2024 πραγματοποιήθηκε το τελευταίο βιωματικό εργαστήριο με την Ε΄τάξη (Ε1-Ε2) με τη συμβολή των διαιτολόγων και Στέλλας Μορφογιάννη και κας Λίας Τσινούλη.Αφού παρακολούθησαν βίντεο και μοιράστηκαν πληροφορίες για το σιτάρι έφτιαξαν μπισκοτόσπιτα αλλά και μπισκότα!
ΟΜΙΛΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑ
Την Τετάρτη 11/12/2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας ο αστυνομικός κος Καψάλης και ενημέρωσε τους μαθητές/τριες των Ε΄(Ε1-Ε2) ΚΑΙ ΣΤ΄(ΣΤ1-ΣΤ2) τάξεων για την κυβερνοασφάλεια και τους κινδύνους που υπάρχουν στην μη ασφαλή πλοήγηση στο internet.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤ΄ΤΑΞΗ
Σήμερα Δευτέρα 9/12/2024 η ΣΤ΄τάξη (ΣΤ1-ΣΤ2) πραγματοποίησαν βιωματικό εργαστήριο με τις διαιτολόγους κα Λία Τσινούλη και κα Στέλλα Μορφογιάννη. Αφού παρακολούθησαν βίντεο και μοιράστηκαν πληροφορίες για το σιτάρι έφτιαξαν μελομακάρονα τα οποία θα τα διαθέσουν προς πώληση στο μπαζάρ του σχολείου αλλά και κρέπες.
Το σχολείο μας στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τα Χριστούγεννα
Με αίσθημα αλληλεγγύης και αγάπης, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια σημαντική δράση ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, προσφέροντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού».Μαθητές, γονείς, και εκπαιδευτικοί ένωσαν τις δυνάμεις τους, συγκεντρώνοντας μια εντυπωσιακή ποικιλία από τρόφιμα μακράς διαρκείας, όπως ζυμαρικά, όσπρια, ρύζι, κονσέρβες και βασικά είδη καθημερινής ανάγκης, καθώς και είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας. Όλα τα είδη παραδόθηκαν στις εγκαταστάσεις του οργανισμού, με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών και των οικογενειών που στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού».Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνική ευαισθησία και τη δύναμη της συλλογικής δράσης. Μέσα από αυτή την κίνηση, το σχολείο μας θέλησε να συμβάλει στη δημιουργία ενός ζεστού και ελπιδοφόρου κλίματος για τα παιδιά που χρειάζονται τη στήριξή μας.Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν και υποστήριξαν αυτή την πρωτοβουλία. Οι γιορτές αποκτούν μεγαλύτερη αξία όταν συνοδεύονται από πράξεις αγάπης και προσφοράς.Ας συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους συνανθρώπους μας και να μεταδίδουμε το μήνυμα της ελπίδας και της αλληλεγγύης.
ΜΠΙΣΚΟΤΟΣΠΙΤΑ
Σήμερα η Α΄τάξη με την δασκάλα της έφτιαξε μπισκοτόσπιτα δημιουργώντας γλυκές και αξέχαστες στιγμές! Τα παιδιά ένιωσαν την αξία της συνεργασίας και της φαντασίας στη διαδικασία δημιουργίας τους. Αναλαμβάνοντας αυτή τη γλυκιά στογμή με κάτασαπρο γλάσο σαν χιόνι, τραγανά μπισκότα και πολύχρωμα ζαχαρωτά το σπίτι είναι γεμάτο όνειρα και χαμόγελα! Η καμινάδα στη χιονισμένη στέγη του θα υποδεχτεί τον Άγιο Βασίλη και στην αυλή του θα βγουν τα παιδιά να παίξουν χιονοπόλεμο!
Ελάτε να δείτε πως δημιουργούνται τα πιο γλυκά όνειρα και μοιραστείτε τη μαγεία της δημιουργίας με:
μπισκότα πτι μπερ
καραμελάκια smarties
Royal icing (Άκης Πετρετζίκης)
marshmallows
ινδική καρύδα
3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ -ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Σήμερα 3/12/2024 το σχολείο μας γιόρτασε την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία. Οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης κα Δωροθέα Σπανούλη και κα Γεωργία Γούλα πραγματοποίησαν σε όλες τις τάξεις του σχολείου ενημερώσεις και βιωματικές δράσεις.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ.ΛΑΡΙΣΑΣ
Σήμερα 3/12/2024 με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα των ΑΜΕΑ η Ε΄τάξη (Ε1-Ε2) επισκέφθηκαν το αδελφοποιημένο Ειδικό Δ.Σ.Λάρισας. Μαζί με μαθητές.τριες του 3ου Γυμνασίου Λάρισας παρακολούθησαν μια εκπληκτική γιορτή που είχαν ετοιμάσει με αγάπη τα παιδιά του Ειδικού Δ.Σ.Λάρισας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Σήμερα Δευτέρα 2/12/2024 η ΣΤ΄ τάξη (ΣΤ1-ΣΤ2) συνέχισαν τα μαθήματα ρομποτικής με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ευχαρίστηση!
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ Δ΄ΤΑΞΗ
Σήμερα Δευτέρα 2/12/2024 η Δ΄τάξη (Δ1-Δ2) πραγματοποίησαν βιωματικό εργαστήριο με τις διαιτολόγους κα Λία Τσινούλη και κα Στέλλα Μορφογιάννη. Αφού παρακολούθησαν βίντεο και μοιράστηκαν πληροφορίες για το σιτάρι έφτιαξαν τυροπιτάκια κουρού.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΩΝ Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Οι μαθητές /τριες της ΣΤ΄τάξης (ΣΤ1-ΣΤ2) και της Ε΄τάξης (Ε1-Ε2) συμμετέχουν σε διαγωνισμό του saferinternet4kids με θέμα: “Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!“Είδαν το βίντεο που αναφέρεται σε αυτή τη μορφή εκφοβισμού, μίλησαν, απάντησαν σε παιχνίδι ερωτήσεων και δημιούργησαν με εργαλεία της ΤΝ ένα βιντεοκλίπ με ανάλογα μηνύματα.
Ο στόχος για τους μαθητές και τις μαθήτριες είναι:
- Να μάθουν και να υιοθετήσουν ορθές συμπεριφορές διαδικτυακής χρήσης.
- Να μάθουν να αναγνωρίζουν τις μορφές του διαδικτυακού εκφοβισμού και τους ορθούς τρόπους αντιμετώπισής του.
- Να αναπτύξουν στρατηγικές απόκρισης στη διαδικτυακή βία, συμπεριλαμβανομένης της αναφοράς της (report) και του αποκλεισμού (block).
- Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα και ενσυναίσθηση στο διαδίκτυο.
- Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, υπευθυνότητα και κοινωνικές δεξιότητες
Με τη βοήθεια της ΤΝ τα παιδιά έγραψαν τα λόγια, επέλεξαν τη μουσική και επέλεξαν και το άβαταρ για να το τραγουδάει. Το τραγούδι και το βιντεοκλίπ του ΣΤ1 είναι το παρακάτω:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Την Παρασκευή οι μαθητές/τριες του σχολείου ενημερώθηκαν για τα Δικαιώματα των παιδιών από την Υποδιευθύντρια κα Φωτεινή Γκουντουβά.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ
Την Δευτέρα 25/11/2024 πραγματοποιήθηκε το τρίτο βιωματικό εργαστήριο στη Γ΄Δημοτικού με θέμα το σιτάρι. Εισηγήτριες ήταν η κα Λία Τσινούλη και η κα Στέλλα Μορφογιάννη. Οι μαθητές/τριες έφτιαξαν κουλούρια Θεσσαλονίκης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δ΄ΤΑΞΗΣ
ην Τετάρτη 20/11/2024 οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης (Δ1-Δ2) παρακολούθησαν και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Δημιουργική Πόρτα με θέμα “ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ”.Υπέροχη παρουσίαση και στη συνέχεια βιωματική δράση κατασκευής αγγείων της γεωμετρικής εποχής.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗ Β ΤΑΞΗ
Την Δευτέρα 19/11/2024 πραγματοποιήθηκε το δεύτερο βιωματικό εργαστήριο στη Β΄Δημοτικού με θέμα το σιτάρι. Εισηγήτριες ήταν η κα Λία Τσινούλη και η κα Στέλλα Μορφογιάννη. Οι μαθητές/τριες έφτιαξαν κριτσίνια.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ Bebras®
Οι μαθητές/τριες της Στ΄τάξης συμμετείχαν στον μαθητικό διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras®. Ο διαγωνισμός «Κάστορας» αποτελεί, σήμερα, μια διεθνή πρωτοβουλία, της ομώνυμης κοινότητας (The Bebras Community, http://bebras.org), με σκοπό την ανάπτυξη της Πληροφορικής και κυρίως της Υπολογιστικής Σκέψης (Computational Thinking), μεταξύ εκπαιδευτικών,
μαθητών και μαθητριών.Η συμμετοχή στον διαγωνισμό Bebras έχει διάρκεια περίπου 40 λεπτά της ώρας και περιλαμβάνει την απάντηση 10 σύντομων προβλημάτων ή ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών που απαιτούν την εφαρμογή λογικής και υπολογιστικής σκέψης. Τα θέματα είναι διασκεδαστικά και ελκυστικά και βασίζονται σε σημαντικά προβλήματα που συχνά αντιμετωπίζουν οι επιστήμονες της Πληροφορικής. Είναι διατυπωμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην απαιτείται προηγούμενη τυπική γνώση για να απαντηθούν, αλλά λογική σκέψη και υπολογιστική νοοτροπία.Η υπολογιστική σκέψη περιλαμβάνει τις διαδικασίες σκέψης και τις μεθόδους επίλυσης προβλημάτων που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη αλγορίθμων και τη διάσπαση και αναγνώριση μοτίβων. Αυτές οι τεχνικές βοηθούν τόσο τους ανθρώπους όσο και τους υπολογιστές να αντιμετωπίζουν σύνθετα ζητήματα με αποτελεσματικότητα. Σημαντικό είναι ότι η υπολογιστική σκέψη δεν περιορίζεται στην ανάπτυξη λογισμικού· αυτές οι δεξιότητες είναι πολύτιμες σε διάφορα πλαίσια επίλυσης προβλημάτων.
Joyeux Halloween
Το Halloween είναι έθιμο του εξωτερικού που γιορτάζεται τη νύχτα της 31ης Οκτωβρίου, παραμονή της γιορτής των Αγίων Πάντων. Τα τελευταία χρόνια γιορτάζεται και στη Γαλλία.
Το σήμα κατατεθέν αυτής της γιορτής είναι τα φαναράκια φτιαγμένα από κολοκύθες πάνω στις οποίες χαράζουν ανθρώπινα χαρακτηριστικά άλλοτε πιο αστεία και άλλοτε πιο τρομακτικά. Για τους καθολικούς η 1η Νοεμβρίου είναι αργία για όλους και είναι η ημέρα των ψυχών. Πάνε στα μνήματα και αφήνουν χρυσάνθεμα στους νεκρούς. Για κάποιους συμβολίζει το πέρασμα από τη ζωή στο θάνατο.
Μικροί και μεγάλοι ντυμένοι με τρομακτικές στολές πηγαίνουν στα σπίτια για να μαζέψουν λιχουδιές και κεράσματα με τη γνωστή ατάκα :
‘’Des bonbons οu un sort?’’ στα Γαλλικά ,
Φάρσα ή κέρασμα? στα Ελληνικά.
Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄του σχολείου μας στο μάθημα των Γαλλικών αφού έμαθαν πως γιορτάζουν οι Γάλλοι το Halloween γεύτηκαν σοκολατάκι κέρασμα από την κυρία τους των γαλλικών Παπαποστόλου Αγαθή.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης στις 31 Οκτωβρίου, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Στ’ τάξης (ΣΤ1-ΣΤ2) του σχολείου μας έλαβαν μέρος στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό για την Αποταμίευση, τον οποίο διοργάνωσε το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού. Ο διαγωνισμός είχε θέμα: “ Τα οφέλη της αποταμίευσης”.Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την καλή πρακτική της αποταμίευσης.Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά μέσα από την πλατφόρμα Google Form και διεξήχθη στο Eργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας.Καλή επιτυχία!
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ
Η Α΄τάξη σήμερα είχε την πρώτη της διαδικτυακή της εκπαίδευση! Παρακολούθησαν το εγκεκριμένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Κυκλική Οικονομία και Μέλλον ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΒΛΗΤΑ”.Σκοπός ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίησή τους μέσω οπτικοακουστικού υλικού για την καλύτερη αφομοίωση του περιεχομένου.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι μαθητές της Στ΄τάξης πραγματοποίησαν αυτές τις μέρες εργαστήρια ρομποτικής.Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με πολύ ενδιαφέρον και ζήλο.
- Ενδοσχολική Επιμόρφωση, “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού“, Δευτέρα 30/09/2024