Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Βιωματικές δράσεις _διαχείριση συναισθημάτων ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό

Βιωματικές δράσεις _διαχείριση συναισθημάτων ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό

Βιωματικές δράσεις σε αναφορά με τη διαχείριση των συναισθημάτων, πραγματοποιήθηκαν από
τους μαθητές του σχολείου που συμμετέχουν μέσω του δικτύου της σχολικής διαμεσολάβησης
στην κεντρική συλλογική πανελλαδική εκδήλωση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην κατανόηση και επεξεργασία των συναισθημάτων του φόβου,
της απογοήτευσης και της παραίτησης.
Μέσα από την διαπραγμάτευση του παραμυθιού του Χόρχε Μπουκάι: “ Ο αλυσοδεμένος
ελέφαντας”, οι μαθητές κλήθηκαν να εντοπίσουν και να καταγράψουν τα συναισθήματα του
μικρού ελέφαντα, να στοχαστούν, να κρίνουν, να αποφασίσουν και να αναστοχαστούν
πάνω στις συνθήκες που γεννούν και εδραιώνουν τα φοβικά συναισθήματα, σε συνάφεια με τον
τρόπο επίδρασής τους στην ψυχοσύνθεση του υποκειμένου – σε βάθος χρόνου- ως γενεσιουργού
αιτίας της απογοήτευσης και της παραίτησης. Παράλληλα κλήθηκαν να προβληματιστούν
και να αναστοχαστούν για το μέγεθος του ψυχικού αποτυπώματος των παραπάνω
συναισθημάτων καθώς και για την επιρροή τους στη μετέπειτα πορεία
του υποκειμένου, παρά το γεγονός της αλλαγής τόσο των αντικειμενικών όσο και των
υποκειμενικών συνθηκών διαβίωσης.
Τέλος κλήθηκαν μπαίνοντας στη θέση του υποκειμένου-ελέφαντα να προτείνουν πιθανές
διεξόδους.
Συντονίστρια δράσης: Φωτεινή Γκουντουβά

εκφ1εκφ5εκφ3εκφ4εκφ2st2st

 

Σαν σήμερα

1/9/1946: Οι Έλληνες καλούνται σε δημοψήφισμα και αποφασίζουν με ποσοστό 68% την επάνοδο του Βασιλιά Γεώργιου Β που βρίσκεται εξόριστος στη Βρετανία. Από την ψηφοφορία απέχει το ΚΚΕ.

Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Σκακιστική άσκηση

Ιστορικό

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση