Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας! Φώτο εδώ.
1. Μέσα σε ένα ξεχωριστό κουτί κρύβουμε ένα αγαπημένο αντικείμενο και το φέρνουμε στην τάξη. Μιλάμε στην ολομέλεια της τάξης γι΄αυτό. Γιατί είναι αγαπημένο, πώς το αποκτήσαμε, πότε το χρησιμοποιούμε, το μεταφέρουμε συχνά μαζί μας κ.α. Συζητάμε αν κάποιο άλλο παιδί αγαπάει παρόμοια πράγματα.
2. Ανακαλύπτουμε τις διαφορές μεταξύ μας με άμεσες συγκρίσεις (εξωτερικά χαρακτηριστικά) και φτιάχνουμε το πορτρέτο μας. Τυπώνουμε τις παλάμες μας πίσω από την καρτέλα του ονόματος μας.
3. Διαφορές και ομοιότητες μεταξύ μας όσον αφορά τις προτιμήσεις μας. Αποτυπώνουμε σε χαρτί, με τον δικό μας τρόπο, τι μας αρέσει περισσότερο και φτιάχνουμε το πρώτο μας προφίλ στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Σε διάστημα δύο εβδομάδων διαπιστώνεται συνέπεια στις προτιμήσεις τους στα δύο φύλλα εργασίας.
4. Πρώτες δεξιότητες ανάγνωσης και ρομποτική. Το ρομποτάκι θέλει να γνωρίσει τον/την καθένα/μια ξεχωριστά. Τα παιδιά προγραμματίζουν το ρομποτάκι για να πάει σε κάποιον φίλο/η τους και όταν τα πλησιάσει κάποιο παιδί του διαβάζει τις πληροφορίες που έχει καταγράψει για τον μοναδικό εαυτό του και τον παρουσιάζει!