Προσωρινές οδηγίες διδασκαλίας στα μαθηματικά Γυμνασίου ,Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ

Προσωρινές οδηγίες διδασκαλίας μαθηματικών των Γυμνασίων, ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ απέστειλε ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου στις σχολικές μονάδες του Νομού, καθώς και έντυπο εβδομαδιαίου προγραμματισμού διδασκαλίας. Συγκεκριμένα οι οδηγίες αναφέρουν:

Προς τους διδάσκοντες μαθηματικά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Νομού Δωδεκανήσου
Σας εύχομαι μια ήρεμη και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία
Εν αναμονή της αποστολής οδηγιών διδασκαλίας από το Ι.Ε.Π. στα μαθηματικά του Γυμνασίου, του ΓΕ.Λ. και του ΕΠΑ.Λ., σας παρακαλώ να ξεκινήσετε με τις οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης που εφαρμόστηκαν την προηγούμενη σχολική χρονιά:
Ειδικότερα:
Για το Γυμνάσιο:
Δεν αναμένονται ιδιαίτερες αλλαγές στις οδηγίες διδασκαλίας. Ειδικά για την Β΄ Γυμνασίου είναι απαραίτητο να καλυφθεί το τμήμα της ύλης από την Α΄Γυμνασίου που για οποιονδήποτε λόγω δεν διδάχθηκε (ή διδάχθηκε πλημελώς) την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Για το Λύκειο: (Η εξεταστέα ύλη για την Α΄και Β΄τάξη θα καθοριστεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ)
Α΄Λυκείου: Τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία το ξεκίνημα είναι όπως και πέρσι. Για κάθε αλλαγή θα ενημερωθείτε άμεσα.
Θα πρέπει όμως μέχρι τις 19/09 να έχει διεξαχθεί η διαγνωστική δοκιμασία.
Στην Β΄Λυκείου: Τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία το ξεκίνημα είναι όπως και πέρσι. Ειδικά στα μαθηματικά προσανατολισμού οι ώρες διδασκαλίας διαμορφώνονται σε 2 την εβδομάδα, με ότι αυτό συνεπάγεται για τον προγραμματισμό.
Στην Γ΄Λυκείου: η εξεταστέα και οι οδηγίες διδασκαλίας έχουν ήδη ανακοινωθεί.
Για τα ΕΠΑ.Λ. (Η εξεταστέα ύλη για την Α΄και Β΄τάξη θα καθοριστεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ). Ισχύουν όπως ακριβώς για τα ΓΕ.Λ.(θα έρθουν όμως ξεχωριστές οδηγίες διδασκαλίας).Τέλος σας στέλνω έντυπο προγραμματισμού διδακτέας ύλης για το σχολικό έτος 2014-2015 σε εβδομαδιαία βάση, το οποίο θα πρέπει να συμπληρώσετε μέχρι το τέλος του μήνα και να το φυλάξετε στη σχολική σας μονάδα.
Σας ευχαριστώ
Καραγιάννης Ιωάννης
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Ν. Δωδεκανήσου
Γ.Μαύρου 2, 6ος όροφος
85100 Ρόδος
τηλ: 2241364848
fax: 22413 64868

 

 

Πρόγραμμα μαθημάτων Ε.Μ.Ε. 2014 – 2015

Από το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014 θα γίνονται μαθήματα στο κτίριο της Ελληνικής  Μαθηματικής  Εταιρείας Πανεπιστημίου 34, Αθήνα, σε τέσσερις τάξεις ως εξής:

  • Για μαθητές Α΄ και Β΄ τάξης Γυμνασίου, ώρα 09.15 – 10.30
  • Για  μαθητές Γ΄τάξης Γυμνασίου, ώρα 10.45 – 12.00
  • Για μαθητές Α΄τάξης  Λυκείου, ώρα 12.15 – 13.30
  • Για μαθητές Β΄και Γ΄τάξης Λυκείου, ώρα 13.45 – 15.00.

Τα μαθήματα είναι εισαγωγικά με βασικό στόχο την προετοιμασία των μαθητών που ενδιαφέρονται,
σε ύλη Ελληνικών και Διεθνών μαθηματικών διαγωνισμών, κυρίως σε τμήματα της ύλης που δεν καλύπτονται επαρκώς από τη σχολική ύλη.

Για να δείτε το πρόγραμμα των μαθημάτων κάντε κλιμκ εδώ 

Ερώτηση στη Βουλή για την Β΄ ανάθεση της διδασκαλίας των μαθηματικών στο Γυμνάσιο από καθηγητές πληροφορικής

Σύμφωνα με το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ (137852/Γ2/02-09-2014) με θέμα «Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014-2015», το μάθημα των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο δίνεται από τη φετινή χρονιά ως Β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 με βασικό πτυχίο Πληροφορικής.
Από όλους υποστηρίζεται πάγια ο αναβαθμισμένος ρόλος των Μαθηματικών, τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών.Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι  η διδασκαλία των Μαθηματικών να γίνεται από καθηγητές Μαθηματικών ΠΕ03 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίου Μαθηματικού ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική των Μαθηματικών.
Τα Μαθηματικά αποτελούν μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών δεν είναι μόνο οι μαθηματικές γνώσεις, αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία των μαθηματικών από μη πτυχιούχους μαθηματικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Μαθηματική παιδεία στην εκπαίδευση.
Επειδή η συγκεκριμένη ρύθμιση:
α) υποβαθμίζει ουσιαστικά το ρόλο του μαθήματος των Μαθηματικών,
β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται μαθηματικά από μη εξειδικευμένα άτομα,
γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Μαθηματικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός,
- Για ποιους λόγους το μάθημα των Μαθηματικών ανατέθηκε ως β΄ ανάθεση σε καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 χωρίς πτυχίο Μαθηματικού;
- Προτίθεστε να ακυρώσετε την παραπάνω απόφαση και να επαναφέρετε σε ισχύ την προηγούμενη ρύθμιση για β΄ ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού, ώστε να μην υποβαθμιστεί το μάθημα των Μαθηματικών;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκος Τσούκαλης
Μαρία Ρεπούση
Σημείωση του Μ.Π.: Δεν υπάρχει καμία επιστημονική ή διδακτική τεκμηρίωση για την απόφαση να ανατεθεί σε καθηγητές πληροφορικής η διδασκαλία των μαθηματικών στο Γυμνάσιο. Το έχουμε πει πολλές φορές , η διδασκαλία των μαθηματικών πέρα από το παιδαγωγικό -διδακτικό μέρος έχει ιδιαίτερη τεχνική και απαιτεί γνώσεις όχι πάντα όσες χρειάζεται για να διδάξει επαρκώς κάποιος αυτά που περιέχονται στο σχολικό εγχειρίδιο αλλά πολύ περισσότερες. Η ανάθεση της διδασκαλίας του μαθήματος σε εκπαιδευτικούς ΠΕ04 δημιούργησε αρκετά προβλήματα κατά τις προηγούμενες σχολικές χρονιές και εκτιμώ, ότι θα δημιουργήσει περισσότερα η διδασκαλία του από εκπαιδευτικούς ΠΕ19 και ΠΕ20. Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει το Υ.ΠΑΙ.Θ. να ανακαλέσει άμεσα την απόφαση του αυτή που, ούτως ή άλλως, δεν λύνει το πρόβλημα της συμπλήρωσης του ωραρίου που έχουν οι καθηγητές πληροφορικής.

Η ανακοίνωση του mathematica.gr για την Β΄ ανάθεση στους ΠΕ19 και ΠΕ20 .

Σύμφωνα με την εγκύκλιο 137852/Γ2/02-09-2014 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και μετά από εισήγηση (πράξη 48/21-07-2014 Δ.Σ.) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αποφασίσθηκε η ανάθεση της διδασκαλίας του μαθήματος των Μαθηματικών στην ευαίσθητη ηλικία του Γυμνασίου, στους καθηγητές Πληροφορικής που κατέχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής.

Στο συνημμένο αρχείο που βρίσκεται στη δημοσίευση http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=6&t=46295, υπάρχει το Δελτίο Τύπου που πρόκειται το mathematica.gr να μοιράσει, στο Υπουργείο Παιδείας, στην πολιτεία (μέσω των βουλευτών του) και σε όλους τους επίσημους φορείς της χώρας εκφράζοντας τη διαμαρτυρία του για την κίνηση αυτή.

Παρακαλούμε όλα τα μέλη μας, εφόσον συμφωνούν με το κείμενο, να προωθήσουν προς πάσα κατεύθυνση το παραπάνω Δελτίο Τύπου.

Οι Σzντονιστές και τα Διεθύνοντα Μέλη του mathematica.gr

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ευχόμαστε στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς να έχουν μια δημιουργική και παραγωγική χρονιά γεμάτη με επιτυχίες.

Ο Μαθηματικός Περιηγητής θα είναι και φέτος ακόμα πιο δυναμικά δίπλα στους μαθητές μας και τους εκπαιδευτικούς,  σύντομα δε θα είναι καντά σας με αναδιαμόρφωση-ταξινόμηση του υλικού που έχει συσωρευτεί όλα αυτά τα χρόνια σε κατηγορίες .

Καλή δύναμη

Νέο βιβλίο Άλγεβρας Α΄ Λυκείου με το νέο σύστημα αξιολόγησης και όλα τα θέματα της Τράπεζας θέματων

Νέο βιβλίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία όλης της Ελλάδας  την τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το βιβλίο αυτό έχει γραφτεί σύμφωνα με το νέο σύστημα αξιολόγησης, περιέχει όλα τα θέματα που περιλαμβάνονται στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας του Ι.Ε.Π. και αποτελείται από δύο τόμους:  Α΄τόμος (Κεφάλαια 1ο ,2ο, και 3ο ) και Β΄τόμος (Κεφάλαια 4ο, 5ο, και 6ο, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το Νοέμβριο 2014). Συγγραφέας του δίτομου αυτού έργου, το οποίο πρόκειται να  κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Σαββάλας, είναι ο Σχολικός Σύμβουλος Γιάννης Καραγιάννης. Το βιβλίο, εκτός από τα θέματα της Τράπεζας (μαζί με τις αναλυτικές λύσεις τους) περιέχει θέματα για το 1ο θέμα (ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου, όλες τις αποδείξεις των προτάσεων, θεωρημάτων και ιδιοτήτων που είναι στην εξεταστέα ύλη για κάθε κεφάλαιο),  καθώς και προτάσεις για το 3ο θέμα. Τέλος υπάρχουν οδηγίες μελέτης και προσομοιωμένα διαγωνίσματα για κάθε κεφάλαιο, καθώς και διαγωνίσματα με συνδυαστικά θέματα.

Το βιβλίο αφιερώνεται αποκλειστικά στους  φετινούς μαθητές της Α΄Λυκείου και στους μάχιμους καθηγητές που μοχθούν καθημερινά μέσα στη τάξη.

 

Τα θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης για τους ομογενείς

Δείτε τα θέματα στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης  καθώς και τις λύσεις τους για τους Έλληνες μαθητές  του εξωτερικού (ομογενείς). Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο:

09-09-14 Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης

ΛΥΣΕΙΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ

 

Ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για τη Β΄ ανάθεση των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο

Αρ. πρωτ. 15046/5-9-2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  Σύμφωνα με νέο έγγραφο του ΥΠΑΙΘ (137852/Γ2/ 02-09-2014) με θέμα «Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015» το μάθημα των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο δίνεται από τη φετινή χρονιά ως Β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 με βασικό πτυχίο Πληροφορικής.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία υποστηρίζει πάγια τον αναβαθμισμένο ρόλο των Μαθηματικών τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών και να εφοδιάζουν τους μαθητές με το αναγκαίο εννοιολογικό και πολιτισμικό υπόβαθρο.

Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι  η διδασκαλία των Μαθηματικών να γίνεται από καθηγητές Μαθηματικών ΠΕ03 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίου Μαθηματικού ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική των Μαθηματικών.

Η ΕΜΕ θεωρεί ότι τα Μαθηματικά αποτελούν μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών δεν είναι μόνο οι μαθηματικές γνώσεις αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία των μαθηματικών από μη πτυχιούχους μαθηματικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Μαθηματική παιδεία στην εκπαίδευση.

Η ΕΜΕ πέρα από συντεχνιακές αντιλήψεις εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στην συγκεκριμένη ρύθμιση η οποία:

α) υποβαθμίζει ουσιαστικά τον ρόλο του μαθήματος των Μαθηματικών,

β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται μαθηματικά από μη εξειδικευμένα άτομα,

γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Μαθηματικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία.

Για τους παραπάνω λόγους η ΕΜΕ καλεί το Υπουργείο Παιδείας να ακυρώσει το παραπάνω έγγραφο και ζητάει να παραμείνει σε ισχύ η προηγούμενη απόφαση για Β ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος                                                                                            Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος Δημάκος                                                                                     Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών                                                              Επίκουρος Καθηγητής
Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

 

Μαθηματικός Περιηγητής

Συμφωνούμε απόλυτα .

Την ερχόμενη Τρίτη οι εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΤΕΙ για τους ομογενείς στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Την Τρίτη   9-9-2014  στις 15.30 θα εξεταστεί το μάθημα των μαθηματικών Θετικής Κατεύθυνσης για τα τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού.
Ο Μαθηματικός Περιηγητής θα αναρτήσει τα θέματα αμέσως μόλις δοθούν στην δημοσιότητα από το Υ.ΠΑΙ.Θ και αργότερα θα αναρτηθούν οι λύσεις τους.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.
Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.

Υποτροφία τέκνων Κώστα Ζερβού

Το mathematica ως φόρο τιμής στο εκλιπόν μέλος μας Κώστα Ζερβό, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την μαθηματική συνεισφορά του και ως ελάχιστη ένδειξη ανθρώπινης αλληλεγγύης θεσπίζει Υποτροφία Τέκνων Κώστα Ζερβού ώστε να συμβάλλει στις σπουδές των τριών τέκνων του αείμνηστου Κώστα.
Ζητάμε από τα μέλη μας να ενισχύουν με οποιοδήποτε ποσό επιθυμούν το ποσό της υποτροφίας καταθέτοντας χρήματα στον λογαριασμό :

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ 6582-127317-870
IBAN GR27 0171 5820 0065 8212 7317 870

δικαιούχοι:
ΖΕΡΒΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΠΟΙΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΣΤΕΡΙΟΥ

Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 48/21-07-2014 Δ.Σ.) το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε  οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015.
Για να ανοίξετε τις οδηγίες πατήστε εδώ.

Σε ό,τι αφορά στις αναθέσεις στο μάθημα των μαθηματικών στο Γυμνάσιο Β΄ανάθεση έχουν οι εκπαιδευτικού ΠΕ04 (Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι κλπ καθώς και οι ΠΕ19 και 20 (Πληροφορικής).Συνεχίζει να ισχύει και για φέτος η απόφαση να εξαιρούνται (!) από τις βιωματικές δράσεις στην Α και Β΄ Γυμνασίου οι μαθηματικοί καθώς και άλλες ειδικότητες (ΠΕ02,ΠΕ04), θέμα που στην πράξη δεν επέφερε τη συμπλήρωση ωραρίου από άλλες ειδικότητες που ήταν ο στόχος,  πέραν της παιδαγωγικό-διδακτικής αδικίας του αποκλεισμού των μαθηματικών από μία ερευνητική εργασία.

Στο Γενικό Λύκειο ισχύουν ότι ίσχυσαν και την προηγούμενη σχολική χρονιά.

Σημείωση: Από τον μαθηματικό Αναστάσιο Σκουρκέα:

Τα project πλέον μπορούν να τα διδάξουν όλες οι ειδικότητες (και ΠΕ02,ΠΕ03,ΠΕ04), αφού η περσινή σχετική εγκύκλιος αναφερόταν μόνο στο σχολικό έτος 2013-2014. Ως εκ τούτου, επιστρέφουμε στην κανονική εγκύκλιο για την ανάθεση ερευνητικών εργασιών στο Λύκειο. Εκτός και αν υπάρξει νέα εγκύκλιος που ορίζει διαφορετικά.

Τελικά εξαιρούνται και φέτος (μερικώς) οι μαθηματικοί από τις Ερευνητιικές εργασίες!

Αποτελέσματα για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ 2014

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τη σχολή της επιτυχίας σας σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ  πληκτρολογώντας
α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους
β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Για να δείτε τις βάσεις κάνετε κλικ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΒΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΕΠΑΛ Β ΗΜΕΡΗΣΙΑ 90%
ΒΑΣΕΙΣ ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 90% ΕΣΠΕΡΙΝΑ

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ  ΕΠΑΛ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ ΕΠΙΛΟΓΉΣ 90% ΓΕΛ ΕΠΑΛ
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2012  10%
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 10 % 
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΣΠΕΡΙΝΑ
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΗΜΕΡΗΣΙΑ
ΒΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΕΠΑΛ 10%
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ  Β 2012

Σήμερα Πέμπτη στις 9.15 π.μ. η ανακοίνωση των βάσεων για τα ΑΕΙ-ΤΕ

Σλημερα στις 9:15 το πρωί θα δώσει στη δημοσιότητα ο Γ. Γραμματέας του Υ.ΠΑΙ.Θ. τα αποτελέσματατα των βάσεων των ΑΕΙ-ΤΕΙ

Από τις 10 το πρωί οι  ενδιαφερόμενοι θα μπορούν   να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου http://results.it.minedu.gov.gr  πληκτρολογώντας
α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους
β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).
    Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να εκτυπωθούν ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων και να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, στα οποία θα αναρτηθούν εντός της Πέμπτης.
 Επίσης την Πέμπτη 28-8-2014 στις 10:00 ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής. Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου http://moreresults.minedu.gov.gr

Πηγή: esos.gr

Τα ωρολόγια προγράμματα για το σχ. έτος 2014-15 των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ

Τα ωρολόγια προγράμματα των για όλες τις τάξεις των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ.   δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ.

Ως προς το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.  δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με προηγούμενη σχολική χρονιά (Στις τάξεις Α και Β  ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. ισχύουν όσα προβέπει ο Ν 4218/2013).

Αναλυτικά το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας όλων των μαθημάτων είναι:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Α. Το ωρολόγιο πρόγραμμα των  Α και Β τάξεων του Γυμνασίου καθορίζεται με υπουργική απόφαση του 2013. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
Β. Της Γ τάξης καθορίζεται με υπουργική απόφαση του έτους 2009. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Α και της  Β τάξης  του Γενικού Λυκείου καθορίζεται με το νόμο 4186/2013. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
β.Το ωρολόγιο πρόγραμμα   της  Γ τάξης  του Γενικού Λυκείου καθορίζεται καθορίζεται με  υπουργική απόφαση του 2005.. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Αλέξανδρο Δερμετζόπουλος το νέο ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου», που θα ισχύσει  από το σχολικό έτος 2014-2015 για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και από το σχολικό έτος 2015-2016 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Για να ανοίξετε το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα  πατήστε εδώ
Β.Για το σχολικό έτος 2014-2015 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύει η με αρ. πρωτ. 63444/Γ2/27-06-2005 Υ.Α. (Β΄ 921).
ΕΠΑΛ
Τα να Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων ανά Ειδικότητα Τομέα Ομάδας Προσανατολισμού των Β΄, Γ΄ τάξεων Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και των B΄, Γ΄, Δ΄ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., καθορίζονται με νέα υπουργική  απόφαση  .
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Η ισχύς της απόφασης αρχίζει για τη Β΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2014−2015, για τη Γ΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2015−2016, για τη Δ΄ τάξη Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2016−2017.

Την Πέμπτη 28 Αυγούστου θα ανακοινωθούν οι βάσεις για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ

Την Πέμπτη 28 Αυγούστου πρόκειται να ανακοινωθούν οι βάσεις για την εισαγωγή των φοιτητών στα ΑΕI και ΤΕΙ.

Μία ημέρα νωρίτερα από πέρσι (σ.σ πέρσι ανακοινώθηκαν στις 29 Αυγούστου), παρότι φέτος οι πανελλαδικές εξετάσεις ξεκίνησαν μία εβδομάδα αργότερα , θα ανακοινωθούν οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ονόματα των επιτυχόντων.
Η Μηχανογραφική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας κάνει προσπάθειες, ώστε οι βάσεις να ανακοινωθούν την Πέμπτη. Οι πιθανότητες να ανακοινωθούν την Παρασκευή είναι μικρές.

Πηγή: esos.gr

Τα Εξεταστικά Κέντρα για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού, υποψηφίων για τα ΑΕΙ

Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα Εξεταστικά Κέντρα,  στα οποία θα εξεταστούν οι   υποψήφιοι που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό.
Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν από 8 έως 12 Σεπτεμβρίου 2014 σε εξεταστικά κέντρα που θα λειτουργήσουν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων:
Α΄ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ (5) ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ    8 -9-2014    Νεοελληνική Γλώσσα
Β΄ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ    ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ    ΘΕΤΙΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ       9-9-2014    Νεοελληνική Λογοτεχνία    Μαθηματικά
ΤΕΤΑΡΤΗ       10-9-2014    Αρχαία Ελληνικά    Βιολογία
ΠΕΜΠΤΗ       11-9-2014    Ιστορία    Φυσική
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ       12-9-2014                     Λατινικά    Χημεία
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 15.30 μ.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.
Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
Β΄ ΤΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Οι εξετάσεις σ’ όλα τα μαθήματα, διενεργούνται στην Αθήνα  και στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τη δήλωση του κάθε υποψηφίου.
Τα εξεταστικά κέντρα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων αυτών  θα λειτουργήσουν :
1) Στην  Αθήνα και συγκεκριμένα:
α) στο 7ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Πρατίνου 19, είσοδος από Σπύρου Μερκούρη, Τ.Κ. 11634, Παγκράτι, Αθήνα, τηλ.: 210-7217885, fax.: 210-7217889) θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Α μέχρι και Λ και
β) στο 9ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Τρώων 2, Τ.Κ.11851, Θησείο τηλ.: 210-3474157 και 210-3468766  fax: 210-3411548), θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Μ μέχρι και Ω.
2) Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα:
α) στο 14ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης (Γ. Παπανδρέου – Θ. Σοφούλη 16, Τ.Κ. 54655 Θεσσαλονίκη,  τηλ.: 2310-412090 και 2310-413976 fax: 2310-412090), θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Α μέχρι και Λ και
β) στο 18ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης (Παπάφη 130Α, Τ.Κ. 54453 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-910655 και 2310-941414, fax.: 2310-941414,) θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Μ μέχρι και Ω.
Οι υποψήφιοι θα παραλάβουν το Δελτίο Εξεταζομένου τους, από το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα προσέλθουν για εξετάσεις, την ημέρα έναρξης των εξετάσεων.

Πηγή: esos.gr

Μ.Π.: Οι εξετάσεις στο μάθημα των Μαθηματικών της Κατεύθυνσης θα διεξαχθούν στις 9 Σεπτεμβρίου 2014. Ο Μαθηματικός Περιηγητής θα είναι κοντά και στους υποψηφίους -ομογενείς με τα θέματα και τις λύσεις τους.

Έως το τέλος της επόμενης εβδομάδας θα ανακοινωθούν οι βάσεις για τα ΑΕΙ -ΤΕΙ

«Η ανακοίνωση των βάσεων  θα γίνει έως το τέλος της επόμενης εβδομάδας , πιο συγκεκριμένος θα μπορώ να είμαι τη Δευτέρα. Αυτή τη στιγμή η διεύθυνση μηχανοργάνωσης του υπουργείου βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και δεν μπορώ να κάνω εκτιμήσεις».
Tην ανακοίνωση αυτή έκανε σήμερα ο αρμόδιος επί των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θ. Κυριαζής.

Πηγή: esos.gr

Για πρώτη φορά απονέμεται σε γυναίκα το βραβείο Fields στα μαθηματικά, που το μοιράστηκε με άλλους τρεις μαθηματικούς

Η ιρανικής καταγωγής μαθηματικός Mαριάμ Μιρζακχανί (Maryam Mirzakhani) έγινε την Τετάρτη η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με το βραβείο Fields, που ισοδυναμεί με το βραβείο Νόμπελ στον τομέα των μαθηματικών. Η καθηγήτρια του πανεπιστημίου του Στάνφορντ στην Καλιφόρνια, ήταν μεταξύ των τεσσάρων τιμηθέντων με το βραβείο Fields στο Διεθνές Συνέδριο των Μαθηματικών που πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ και ταυτόχρονα έγινε η πρώτη γυναίκα ανάμεσα στους 56 νικητές από τότε που θεσπίστηκε το βραβείο το 1936.

«Αυτή είναι μια μεγάλη τιμή. Θα είμαι ευτυχής εάν ενθαρρύνει νέες γυναίκες επιστήμονες και μαθηματικούς» είπε η Μιρζακχανί σε δηλώσεις της που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου του Στάνφορντ. «Είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξουν πολλές περισσότερες γυναίκες που θα κατακτήσουν αυτό το βραβείο τα επόμενα χρόνια», συμπλήρωσε.

Η 37χρονη Μαριάμ Μιρζακχανί γεννήθηκε στην Τεχεράνη και έζησε εκεί μέχρι που ξεκίνησε το διδακτορικό της στο περίφημο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ. Είπε ότι ονειρευόταν να γίνει συγγραφέας όταν ήταν νέα, αλλά ένιωθε και νιώθει μεγάλο ενθουσιασμό για την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. «Είναι διασκεδαστικό. Είναι σαν να λύνεις ένα παζλ ή σαν να συνδέεις τις τελείες σε μια αστυνομική περιπέτεια ένιωσα ότι αυτό ήταν κάτι που μπορούσα να το κάνω», είπε.

Η Μιρζακχανί αναγνωρίστηκε για το έργο της στην κατανόηση της συμμετρίας των καμπύλων επιφανειών, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του πανεπιστημίου του Στάνφορντ. Τα βραβεία απονέμονται κάθε τέσσερα χρόνια και δόθηκαν στους νικητές από την πρόεδρο της Νότιας Κορέας Παρκ Γκέουν –χε την πρώτη γυναίκα που κατέχει αυτό το αξίωμα στη χώρα της.

Μαζί με την Mαριάμ Μιρζακχανί βραβέυτηκαν οι: Martin Halrer 38 ετών από το Πανεπιστήμιο της Αγγλίας Wafwick,Manjul Bhargara 40 ετών από το Πανεπιστήμιο του Prinston,Arthur Arila 35 ετών από το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας της Γαλλίας.

Πηγή: Εφημερίδα «Το Βήμα»

Πρόσκληση για τη στελέχωση για κάθε εξεταζόμενο μάθημα της Τράπεζας Θεμάτων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής  καλεί  τους ενδιαφερομένους  εκπαιδευτικούς (μέλη ΔΕΠ, ΕΠ ΤΕΙ,  Σχολικούς Συμβούλους, καθηγητές Δ.Ε. στελέχη ΙΕΠ ή πρώην Π.Ι) να καταθέσουν   αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο, προκειμένου να συγκροτηθούν οι Επιστημονικές Επιτροπές για κάθε εξεταζόμενο μάθημα της Τράπεζας Θεμάτων.

Για να ανοίξετε την Πρόσκληση πατήστε εδώ

Copyright © Μαθηματικός Περιηγητής- Καθημερινή Μαθηματική Ενημέρωση     Σχεδιάστηκε από WPDesigner    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr