Λογισμικό μετατρέπει μαθηματικούς τύπους σε Braille (για όσους έχουν προβλήματα όρασης)

«Θέλω να γίνω μαθηματικός, αλλά όλοι με αποθαρρύνουν και μου αντιπροτείνουν να συμπληρώσω το μηχανογραφικό μόνο με φιλολογικές σχολές». Με αυτό το παράπονο προσέφυγε πριν από λίγα χρόνια μια 17χρονη τότε μαθήτρια με προβλήματα όρασης στην παλιά της καθηγήτρια, Ολγα Μαλεζά, για συμβουλευτική. «Μέχρι πρότινος οι μαθητές με προβλήματα όρασης ωθούνταν προς το θεωρητικό πεδίο, ανεξαρτήτως της κλίσης τους, καθώς η έλλειψη υποδομών καθιστά αδύνατη τη φοίτησή τους σε σχολές όπως το μαθηματικό ή το φυσικό». Η κ. Μαλεζά, ωστόσο, γνωρίζοντας τις πραγματικές δυνατότητες της πάλαι ποτέ μαθήτριάς της –στην οποία είχε διδάξει Φυσική στο πλαίσιο της ενισχυτικής διδασκαλίας στον Οίκο Τυφλών– την ενθαρρύνει να ακολουθήσει το μεράκι της. Η εν λόγω επιλογή δικαιώνεται, καθώς η Β.Λ. περνάει μέσω πανελλαδικών στο Μαθηματικό του ΕΚΠΑ δεύτερη. Τότε, όμως, η πρωτοετής φοιτήτρια έρχεται αντιμέτωπη με πολλά εμπόδια. «Αφενός, τα συγγράμματα δεν μπορούν να μετατραπούν στη γραφή Braille, αφετέρου, πλάι στους καθηγητές που προθυμοποιούνται να τη βοηθήσουν, υπάρχουν άλλοι που της απαγορεύουν ακόμα και τη… μαγνητοφώνηση των διαλέξεών τους στο αμφιθέατρο», αναφέρει η καθηγήτρια Φυσικής Ειδικής Αγωγής.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερα

Πηγή: esos.gr

Τα θέματα της 32ης Ελληνικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Ο «Αρχιμήδης» («μικροί» με ενδεικτικές λύσεις και «μεγάλοι»)

Δείτε τα θέματα της 32ης Ελληνικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας «Ο Αρχιμήδης» που διεξήχθη σήμερα Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε τα θέματα των «μικρών»

ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΙΜΗΔH (θέματα μικρών τάξεων)

και στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε τις ενδεικτικές λύσεις από τον Μαθηματικό Περιηγητή

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΗΓΗΤΗ)

Δείτε στο επόμενο «σκαναρισμένο» αρχείο τα θέματα μεγάλων τάξεων  Το αρχείο προέρχεται από το forum mathematica.grarchimedes_2014-2015_Problems_1_2.jpgarchimedes_2014-2015_Problems_3_4.jpg

Διαγωνισμός Μαθηματικά και Παιχνίδι-Νέα ημερομηνία διεξαγωγής για τον Νομό Δωδεκανήσου

Όπως είναι γνωστό ο Πανελλήνιος Μαθηματικός Διαγωνισμός Παιχνίδι και Μαθηματικά για το Σχολικό έτος 2014-2015 θα πραγματοποιηθεί στις 6 Μαρτίου 2015 τις διδακτικές ώρες 8:15-10:15 .

Σχετικές οδηγίες για την διεξαγωγή του διαγωνισμού θα βρείτε εδώ.

Ειδικά για το νομό Δωδεκανήσου και ύστερα από σχετικό αίτημα του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου , ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 τις ίδιες διδακτικές ώρες (8:15-10:15), λόγω της του εορτασμού την επετείου την ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου με την Ελλάδα.

Δείτε το σχετικό έγγραφο.

Πηγή: Αρνικίου Δημήτρης

Αποτελέσματα τοπικών μαθηματικών διαγωνισμών του παραρτήματος Δωδεκανήσου της Ε.Μ.Ε.

Από την Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ  για να κατεβάσετε το δελτίο τύπου καθώς και τα ονόματα των επιυχόντων.

Πηγή: Παράρτημα Ε.Μ.Ε. Δωδεκανήσου

Τα θέματα προσομοίωσης και οι λύσεις τους στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής

ekswfyllo

Δείτε τα θέματα των διαγωνισμάτων προσομοίωσης, μαζί με τις λύσεις τους, που προτάθηκαν το 2013 και το 2014 στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Γ΄ Λυκείου για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις από τον Μαθηματικό Περιηγητή. Και φέτος τόσο στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής όσο και στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης θα προτείνουμε θέματα προσομοίωσης στο τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου.

θέματα προσομοίωσης πανελληνίων εξετάσεων 2013

Λύσεις θεμάτων προσομοίωσης 2013

————————————————————————————————————————-

Προσομοιωμένο διαγώνισμα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.(Ομάδα Β) 2014 Γενικής.pdf

ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ 2014 doc

Βράβευση μαθητών για το διαγωνισμό «Ευκλείδης» 2015

http://www.hms.gr/themes/eme2/images/header.jpg

75ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»
ΒΡΑΒΕΥΣΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 01 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

στη Μεγάλη Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών και ώρα 11.00 π.μ.

Δείτε  ΕΔΩ τα ονόματα των διακριθέντων μαθητών στο διαγωνισμό «Ευκλείδης»

Σήμερα ο μαθηματικός διαγωνισμός «Αρχιμήδης»

Ο μαθηματικός διαγωνισμός «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» θα διεξαχθεί σήμερα Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Εξεταστέα ύλη για τον τρίτο διαγωνισμό «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»  και τον «Προκριματικό διαγωνισμό» θεωρείται η ύλη των Διεθνών Μαθηματικών Ολυμπιάδων.

Σημειώσεις Διαγωνισμών

ΑΛΓΕΒΡΑ-ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ 

ΠΟΛΥΩΝΥΜΑ

θΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 1

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 2

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 3

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΛΓΕΒΡΑ (new)

ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ (new)

ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ (new)

Δείτε τα θέματα, μαζί με τις λύσεις τους, των διαγωνισμών «Αρχιμήδης»  ΕΔΩ

Πηγή: blog: Για την αγάπη των μαθηματικών

Θέματα προσομοίωσης πανελληνίων εξετάσεων στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Γ΄Λυκείου

ekswfylloΔείτε τα θέματα προσομοίωσης στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Γ΄ Λυκείου στο δρόμο της προετοιμασίας για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Τα θέματα προτάθηκαν πέρσι και πρόπερσι από τον Μαθηματικό Περιηγητή, όπως και φέτος θα προταθούν εκ νέου στο τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου.

θέματα προσομοίωσης πανελληνίων εξετάσεων 2013

Προσομοιωμένο διαγώνισμα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.(Ομάδα Β) 2014 Γενικής.pdf

200 επαναληπτικά θέματα στα μαθηματικά Γ τάξης Λυκείου (Μάρτιος 2015)

Ένα νέο αρχείο  200 επαναληπτικών θεμάτων στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου είναι μαζί μας.

Οι εκφωνήσεις έχουν αντληθεί από το γνωστό μαθηματικό forum mathematica.gr

Δύο φίλοι και συνάδελφοι αποφασίσαμε να τα επεξεργαστούμε ένα προς ένα, λύνοντας τα όλα από μηδενική βάση.

Η ιδέα επεξεργασίας των 200 θεμάτων ανήκει στον Δημήτρη Παπαμικρούλη και ξεκίνησε να υλοποιείται τον Μάρτιο του 2014.

Δώδεκα μήνες μετά, σας παρουσιάζουμε με ιδιαίτερη χαρά το αποτέλεσμα μιας επίπονης εργασίας, με την ελπίδα να φανεί χρήσιμο σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Ζητούμε συγνώμη για τυχόν παραλείψεις ή αστοχίες που δύσκολα αποφεύγονται στην εκπόνηση μιας εργασίας τέτοιας έκτασης (568 σελίδων).

Τα θέματα συνοδεύονται από υποδειγματικές και αναλυτικές λύσεις.

Παίρνετε το αρχείο εκφωνήσεων από εδώ και το αρχείο εκφωνήσεων/λύσεων από εδώ

Επιμέλεια λύσεων: Παύλος Τρύφων

Το Σάββατο 21 Μαρτίου 2015 θα διεξαχθεί ο μαθηματικός διαγωνισμός «Καγκουρό»

logo

Το «Καγκουρό» αποτελεί τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό ψυχαγωγικό διαγωνισμό στον κόσμο, με συμμετοχή  εκατομμυρίων μαθητών από όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, χώρες της Ασίας και Λατινικής Αμερικής.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές από την Β΄ Δημοτικού μέχρι την Γ΄ Λυκείου, ανεξάρτητα από τον τύπο ή τη μορφή του Σχολείου τους (Δημόσιο, Ιδιωτικό, κλπ). Τα θέματα στα οποία διαγωνίζονται δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις μαθηματικών και δεν απευθύνονται μόνο σε μαθητές με ιδιαίτερη κλίση στα μαθηματικά. Οι διάφορες χώρες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους, ούτε γίνονται συγκρίσεις των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, τα θέματα κατασκευάζονται από κοινού από τους εκπροσώπους των χωρών μελών, κατά την ετήσιά τους συνάντηση.

Οι διαγωνιζόμενοι γράφουν σε κοινά θέματα με εξαίρεση έναν μικρό αριθμό ερωτήσεων. Οι διαφορές είναι μόνο οι απαραίτητες ώστε να ληφθούν υπ΄ όψιν οι εκπαιδευτικές ιδιαιτερότητες στο αναλυτικό πρόγραμμα κάθε χώρας μέλους.
Η φιλοσοφία του διαγωνισμού βασίζεται στην αρχή ότι τα μαθηματικά είναι μία κουλτούρα η οποία πρέπει να παρέχεται σε όλους. Ειδικά, επειδή τα μαθηματικά καλλιεργούν τη σκέψη και φέρνουν πνευματική ικανοποίηση, δεν πρέπει να απευθύνονται μόνο σε λίγους. Ο κοινός νους, η καθαρή σκέψη και η αγάπη για τα μαθηματικά είναι αρκετά εφόδια για να αντιμετωπίσει κανείς τα θέματα του διαγωνισμού.

Το «Καγκουρό», όμως, δεν είναι μόνο ένας ετήσιος διαγωνισμός. Με αφορμή τον διαγωνισμό παράγεται εκπαιδευτικό υλικό που προάγει τη γνώση, διαχέει την πληροφορία και καλλιεργεί τη σκέψη. Όλοι οι μαθητές που παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό λαμβάνουν δώρα με ενδιαφέρον εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ανεξάρτητα από την επίδοσή τους, και μια βεβαίωση συμμετοχής. Επιπλέον, ένας στους έξι διαγωνιζόμενους παίρνει επιπρόσθετα συμβολικά βραβεία με βάση την επίδοσή του.

Για την εγγραφή στον διαγωνισμό απαιτείται συνδρομή 12,5 €.  Το ποσό αυτό καλύπτει τα έξοδα του διαγωνισμού, τα δώρα που παίρνουν όλοι οι συμμετέχοντες (των οποίων η αξία είναι μεγαλύτερη από τη συνδρομή) και τα βραβεία των διακριθέντων.
Όσοι εγγραφούν πριν από την ημερομηνία Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015  εξασφαλίζουν ότι θα λάβουν τα δώρα τους την ημέρα του διαγωνισμού, μόλις παραδώσουν το γραπτό τους. Όσοι εγγραφούν αργότερα θα λάβουν τα δώρα τους μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων όταν θα μοιραστούν και τα δώρα των διακριθέντων μαθητών.

Αναλυτικές πληροφορίες για το διαγωνισμό μπορείτε να αναζητήσετε στις ιστοσελίδες www.kangaroo.gr  

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε δείγμα θεμάτων του διαγωνισμού

Στη Ρόδο ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στα εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».

Προσομοιωμένο διαγώνισμα σε όλη την ύλη στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄Λυκείου

Δείτε το 2ο προσομοιωμένο διαγώνισμα για τα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης της  Γ΄Λυκείου σε όλη την ύλη των πανελληνίων εξετάσεων από τις εκδόσεις Τσεκούρα.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε τα θέματα.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ 2, 2015

Το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015 ο μαθηματικός διαγωνισμός «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ”

Ο μαθηματικός διαγωνισμός «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» θα διεξαχθεί το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Εξεταστέα ύλη για τον τρίτο διαγωνισμό «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»  και τον «Προκριματικό διαγωνισμό» θεωρείται η ύλη των Διεθνών Μαθηματικών Ολυμπιάδων.

Σημειώσεις Διαγωνισμών

ΑΛΓΕΒΡΑ-ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ 

ΠΟΛΥΩΝΥΜΑ

θΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 1

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 2

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ 3

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΛΓΕΒΡΑ (new)

ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ (new)

ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ (new)

Δείτε τα θέματα, μαζί με τις λύσεις τους, των διαγωνισμών «Αρχιμήδης»  ΕΔΩ

Πηγή: blog: Για την αγάπη των μαθηματικών

 

Πανελλήνιες εξετάσεις: Διαγώνισμα Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στα ολοκληρώματα

837_mathimat

Δείτε ένα διαγώνισμα 2 διδακτικών ωρών στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στο κεφάλαιο των ολοκληρωμάτων ,στο δρόμο της προετοιμασίας προς τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε τα θέματα:

Διαγώνισμα  στα ολοκληρώματα (Επιμέλεια: Γ  Παπαζής)

Οδηγίες και εγκύκλιος του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ για τον διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για τους μαθητές του Δημοτικού

Κάντε κλικ στους επόμενους συνδέσμους για να δείτε τις σχετικές ανακοινώσεις

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» 6-3-2014 (NEW)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΕΜΕ (NEW)

9ος Μαθητικός Διαγωνισμός «Παιχνίδι και Μαθηματικά» : Ηλεκτρονική Αίτηση Συμμετοχής

Το πρόγραμμα PISA για τα μαθηματικά-παραδείγματα

Η διεθνής έρευνα PISA στα   ελληνικά σχολεία   θα πραγματοποιηθεί από τις 2 Μαρτίου έως 3 Απριλίου 2015. Από την Ελλάδα επιλέχθηκαν με τυχαία δειγματοληψία  231 ιδιωτικά και δημόσια Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά  Λύκεια.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας

Απαραίτητος εξοπλισμός των σχολείων για τη διεξαγωγή της Έρευνας PISA 2015

Τα γνωστικά πεδία που  θα διερευνηθούν είναι Μαθηματικά, οι Φυσικές Επιστήμες, Κατανόηση Κειμένου και η Συνεργατική Επίλυση Προβλήματος. Εγγραμματισμός στην Κατανόηση Κειμένου.

Η αναζήτηση του εγγραμματισμού στα Μαθηματικά

Στο πλαίσιο του Προγράμματος PISA, ο εγγραμματισμός στα Μαθηματικά ορίζεται ως η ικανότητα του ατόμου να κατανοεί και να εντάσσει την επιστήμη των Μαθηματικών στην καθημερινότητα, να αναπτύσσει τεκμηριωμένες κρίσεις πάνω σε προβλήματα που τίθενται εμπρός του και να χρησιμοποιεί τη μαθηματική γνώση (και τις δεξιότητες που σχετίζονται με αυτή), για να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις ανάγκες της καθημερινής ζωής του ως σκεπτόμενος, δημιουργικός και ενεργός πολίτης.

Εκκινώντας από τον ορισμό αυτό, ο εγγραμματισμός στα Μαθηματικά δεν περιορίζεται στη γνώση -απλώς- μαθηματικών όρων, διαδικασιών και μεθόδων που διδάσκονται στο σχολείο. Διότι, παρά το ότι θεωρεί προ-απαιτούμενα όλα τα παραπάνω, ο εγγραμματισμός στα Μαθηματικά αναφέρεται κυρίως στη δυνατότητα δημιουργικής σύνθεσης και εφαρμογής τους, ούτως ώστε, με αφετηρία την ίδια τη μαθηματική γνώση, να είναι εν συνεχεία κανείς σε θέση να αντιμετωπίζει πρακτικά τα πιθανά καθημερινά προβλήματα που ανακύπτουν.

Υπό το πρίσμα αυτό, η έννοια του εγγραμματισμού στα Μαθηματικά συντίθεται από τρία συστατικά στοιχεία, τα οποία αναπαρίστανται στο παρακάτω σχήμα:

Τα  συστατικά στοιχεία του εγγραμματισμού στα Μαθηματικά

•    * Το πλαίσιο, στο οποίο εντάσσονται τα προβλήματα, περικλείει προσωπικές, εκπαιδευτικές, επαγγελματικές, κοινωνικές και επιστημονικές καταστάσεις -απλούστερες ή περισσότερο σύνθετες..

* Το μαθηματικό περιεχόμενο προσδιορίζει οτιδήποτε απαιτείται για τη λύση ενός προβλήματος και καθορίζεται από τέσσερις δεσπόζουσες κατηγορίες μαθηματικών εννοιών:
– Χώρος και Σχήμα,
– Μεταβολή και Σχέσεις,
– Ποσότητα,
– Αβεβαιότητα.

* Οι νοητικές διαδικασίες συνδέονται με τις αποκτημένες μαθηματικές ικανότητες και ομαδοποιούνται σε τρεις δέσμες:
– τη δέσμη αναπαραγωγής,
– τη δέσμη συνδέσεων και
– τη δέσμη αναστοχασμού.

Παραδείγματα θεμάτων θα βρείτε εδώ\

Σημείωση του Μ.Π: Έχουμε εκφράσει την άποψη μας σχετικά με το περιεχόμενο και την φιλοσοφία του διαγωνισμού PISA (ο οποίος χρησιμοποιούνται για την χάραξη μεσομακροπρόθεσμης εκπαιδευτικής πολιτικής για τα κράτη μέλη της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ). Δεν είναι αντίστοιχος της Ελληνικής κουλτούρας και του περιεχομένου σπουδών αλλά και των γενικόπτερων στόχων των Α.Π.Σ. της Ελληνικής πραγματικότητας. Το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων των Ελλήνων μαθητών βρίσκεται σε υψηλότερο, αντικειμενικά, επίπεδο από αυτό που κατά καιρούς κατατάσσεται η χώρα μας στη λίστα του PISA. Η Ελληνική πλευρά θα πρέπει αυτό να το αναδείξει στα Ευρωπαϊκά forum προτείνοντας αναδιάρθρωση του περιεχομένου και της φιλοσοφίας του διαγωνισμού αυτού.

Τα θέματα της τράπεζας του Ι.Ε.Π. στην Άλγεβρα της Β΄Λυκείου

Δείτε το βιβλίο-οδηγό με τις εκφωνήσεις για όλα τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων του Ι.Ε.Π. στην Άλγεβρα της Β΄ Λυκείου που έχουν δημοσιοποιηθεί μέχρι και σήμερα, ταξινομημένα σε κεφάλαια και με τη σειρά των παραγράφων του σχολικού βιβλίου.

Η τράπεζα θεμάτων σε ό,τι αφορά στην υποχρεωτικότητα της άντλησης των θεμάτων από αυτήν στις προαγωγικές εξετάσεις δεν θα ισχύσει από φέτος, όμως ο κάθε διδάσκοντας, κατά την κρίση του, μπορεί να την χρησιμοποιήσει αντλώντας θέματα κατ΄επιλογή.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε τα θέματα

ΘΕΜΑΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΛΓΕΡΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ

Προκήρυξη για τις θέσεις των 13 Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

Δείτε την προκήρυξη για την κάλυψη των 13 θέσεων Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο:

prosklisi

Οι επιτυχόντες του μαθηματικού διαγωνισμού «Ευκλείδης»

Δείτε τα ονόματα όλων των επιτυχόντων του μαθηματικού διαγωνισμού «Ευκλείδης» για το σχολικό έτος 2014- 2015 ανά τάξη, κάνοντας κλικ στους επόμενους συνδέσμους:

Β” Γυμνασίου

Γ” Γυμνασίου

Α” Λυκείου

Β” Λυκείου

Γ” Λυκείου

Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες και σε όσους συμμετείχαν στους μαθηματικούς διαγωνισμούς.

Oι επιτυχόντες του 75ου Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ», θα διαγωνιστούν στην 32η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»  που θα γίνει το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στην Αθήνα, στο κτίριο του Νέου Χημείου, οδός Ναυαρίνου 13Α, μεταξύ Μαυρομιχάλη και Χαρ. Τρικούπη στις 09.00 – 12.00 π.μ.

Την Κυριακή 1 Μαρτίου 2015. στη Μεγάλη Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών και ώρα 11.00 π.μ. θα γίνει η τελετή βράβευσης των μαθητών
α) που θα διακριθούν στον «ΑΡΧΙΜΗΔΗ». και
β) που διακρίθηκαν στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό στα  μαθηματικά «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» από το νομό Αττικής.

Πηγή: Αρνικίου Δημήτρης

Copyright © Μαθηματικός Περιηγητής-Καθημερινή μαθηματική ενημέρωση και υποστήριξη     Σχεδιάστηκε από WPDesigner    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top