Πρόγραμμα εξετάσεων τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού (Ομογενείς)

Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας  το Πρόγραμμα Εξέτασης των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό.
Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν από 8 έως και 12 Σεπτεμβρίου 2014 σε εξεταστικά κέντρα που θα λειτουργήσουν στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων:
Α΄ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ (5) ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 
ΔΕΥΤΕΡΑ    8 -9-2014    Νεοελληνική Γλώσσα
Β΄ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ    ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ    ΘΕΤΙΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ       9-9-2014    Νεοελληνική Λογοτεχνία    Μαθηματικά
ΤΕΤΑΡΤΗ       10-9-2014    Αρχαία Ελληνικά    Βιολογία
ΠΕΜΠΤΗ       11-9-2014    Ιστορία    Φυσική
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ       12-9-2014    Λατινικά    Χημεία
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 15.30 μ.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.
Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
 Γ΄ ΕΞΕΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται, εφόσον έχουν αποστείλει τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, σύμφωνα με το παραπάνω πρόγραμμα, τις ίδιες ώρες και στα ίδια μαθήματα από επιτροπή που θα λειτουργήσει  στο Βαθμολογικό Κέντρο. Για την παραλαβή του Δελτίου Εξεταζομένου και για τον τόπο εξέτασης, λαμβάνουν σχετική ειδοποίηση πριν την έναρξη των εξετάσεων από τη Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Δ΄ ΤΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Οι εξετάσεις σ’ όλα τα μαθήματα, διενεργούνται στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τη δήλωση του κάθε υποψηφίου.
Οι υποψήφιοι θα παραλάβουν το Δελτίο Εξεταζομένου τους, από το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα προσέλθουν για εξετάσεις, την ημέρα έναρξης των εξετάσεων, και το οποίο θα γνωστοποιηθεί με σχετικό δελτίο τύπου.
Ε΄  ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΦΑΑ
Το αναλυτικό πρόγραμμα για τις εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων καθώς και ο χρόνος Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για επιλογή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) θα οριστεί με νεότερη Υπουργική Απόφαση.

Η λαμπρή πορεία που καταγράφει ο μαθητής Αθηναγόρας Σκιαδόπουλος στα μαθηματικά

NEA ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ

ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΗΝ 55η ΔΙΕΘΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΙΜΟ 2014 στο Κέηπ Τάουν της Νότιας Αφρικής

Διεξήχθη, στο CapeTownτης Νότιας Αφρικής, από τις 3 έως 13 Ιουλίου 2014 η 55η  Παγκόσμια Ολυμπιάδα Μαθηματικών με συμμετοχή 560 μαθητών από 106 χώρες από όλο τον κόσμο.

Στον διαγωνισμό αυτό η Ελλάδα συμμετείχε με εξαμελή ομάδα και σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν από την επιτροπή των αγώνων κατέλαβε την 41η θέση μεταξύ των 106 χωρών.

Ειδικότερα ο Ροδίτης μαθητής μας ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, του Κωνσταντίνου και της Ελένης, μαθητής της Γ΄ Λυκείου του Ροδίων Παιδεία, διακρίθηκε σ’ αυτούς τους αγώνες κατακτώντας ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ.

Η διάκριση αυτή, σε συνδυασμό με το Χρυσό Μετάλλιο που κέρδισε πρόσφατα στην 31η Βαλκανική Ολυμπιάδα, που έγινε στο Πλέβεν της Βουλγαρίας από 2/5 – 7/5 είναι η επιβεβαίωση της άριστης κατάρτισης του μαθητή μας.

Μετά από αυτά και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ κατατάσσεται στην 20η θέση HALLOFFAMEόλων των εποχών, ανάμεσα στους Έλληνες μαθητές που συμμετείχαν σε Διεθνείς Ολυμπιάδες Μαθηματικών

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ είναι ο πρώτος Δωδεκανήσιος που είχε συμμετοχή σε τρείς συνεχόμενες Παγκόσμιες Ολυμπιάδες Μαθηματικών στις οποίες πέτυχε διάκριση καθώς και ο πρώτος που συμμετέχει στις Εθνικές Ομάδες Μαθηματικών για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια, ήδη από μαθητής Γυμνασίου.

Έτσι επάξια συνεχίζει την παράδοση των διακρίσεων που ξεκίνησαν η Θεοδώρα Μπουρνή και ο Γιάννης Αναπολιτάνος.

Αναλυτικότερα στο διάστημα 2011-2014 ο Ροδίτης μαθητής κατέκτησε

σε Διεθνές Επίπεδο

  • τρείς Ολυμπιακές διακρίσεις (δύο χάλκινα μετάλλια και μια εύφημη μνεία)
  • τρείς βαλκανικές διακρίσεις (ένα χρυσό και δύο χάλκινα μετάλλια)
  • δύο μεσογειακές διακρίσεις (δύο χάλκινα μετάλλια), ενώ εκκρεμεί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της μεσογειάδας 2014

σε Πανελλήνιο Επίπεδο

  • τέσσερεις Πανελλήνιες διακρίσεις στην Εθνική Ολυμπιάδα Μαθηματικών «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»  (ένα χρυσό, δύο αργυρά και ένα χάλκινο μετάλλιο)

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ σαν μαθητής Λυκείου, κατακτώντας την ΠΡΩΤΗ θέση στον αντίστοιχο Πανελλήνιο διαγωνισμό ΦΥΣΙΚΗΣ έγινε ο πρώτος Δωδεκανήσιος μαθητής μας που είχε δικαίωμα συμμετοχής την ίδια χρονιά σε ΔΥΟ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ  (Φυσικής στο Καζακστάν και Μαθηματικών στη Νότιο Αφρική).

Η χρονική όμως επικάλυψη των διαγωνισμών αυτών του στέρησε το σημαντικό δικαίωμα συμμετοχής και στους δύο. Αναγκάστηκε να επιλέξει τον ένα εκ των δύο, που ήταν η ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  ΙΜΟ 2014 στο Κέηπ Τάουν.

Συγχαίρουμε τον Ροδίτη μαθητή μας για αυτή του την επιτυχία και του ευχόμαστε να έχει στο μέλλον παρόμοιες επιτυχίες και σαν φοιτητής που μας κάνουν όλους περήφανους.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Ο Πρόεδρος                   Σωτηράκης Αναστάσιος

Ο Αντιπρόεδρος             Μπουρνής Αποστόλης

Ο Γενικός Γραμματέας    Γαμβρέλλης Αργύρης

Η Ειδική Γραμματέας      Καπόγλη Δήμητρα

Ο Ταμίας                        Σεϊτης Βασίλης

Τα Μέλη                        Αρνικίου Δημήτρης – Μαλλιάκας Κωνσταντίνος

Η Ελεγκτική Επιτροπή

Καρασμάνογλου Αχιλλέας – Καραβόλιας Μιχάλης – Σμαριανάκης Μιχάλης

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!

Μ.Π

Το πρώτο μέρος της έρευνας για την λειτουργία της τράπεζας θεμάτων και τις επιδόσεις-παραπομπή των μαθητών στην Α΄Λυκείου

  • Η χρήση της τράπεζας θεμάτων δεν είχε καμιά στατιστικά σημαντική «επιρροή» στις γραπτές επιδόσεις των μαθητών, τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία.
  • Ο μεγάλος αριθμός των παραπεμπόμενων μαθητών οφείλεται αποκλειστικά στους όρους και τις προϋποθέσεις προαγωγής τους.
  • Με τις πρόσφατες ρυθμίσεις δεν βελτιώθηκε σημαντικά η προαγωγή των μαθητών .
  • Το 75% των παραπεμπόμενων μαθητών παραπέμπεται σε έναν τουλάχιστον από τους κλάδους των Μαθηματικών. Αυτό προκύπτει από δειγματοληπτική έρευνα που έγινε σε 10 ΓΕ.Λ. και Λ.Τ. του Νομού Δωδεκανήσου (δεν έχουμε επαρκή στοιχεία για να επαληθεύσουμε/απορρίψουμε  το συμπέρασμα αυτό πανελλαδικά). Το γεγονός αυτό θα πρέπει να προβληματίσει την εκπαιδευτική και μαθηματική κοινότητα για αρκετά θέματα, πολλά εκ των οποίων έχουν τις «ρίζες» τους στον τρόπο διδασκαλίας, στην εξεταστέα ύλη , στις γνώσεις που αποκτούν (ή θα έπρεπε να αποκτούν οι μαθητές στο Γυμνάσιο) ,στα ΑΠΣ καθώς και στο είδος και την ποιότητα των θεμάτων των εξετάσεων. Στην τελευταία παράμετρο, η οποία συμπεριλαμβάνει και την τράπεζα θεμάτων, δεν παρατηρούνται διαφορές από πέρσι (όταν δεν υπήρχε τράπεζα θεμάτων) στις γραπτές βαθμολογίες  των μαθητών. Εύκολα μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ότι, με τους όρους και τις προΰποθέσεις προαγωγής των μαθητών που ίσχυαν μέχρι πρότινος,  περίπου το ίδιο ποσοστό (25%) θα παραπεμπόταν και χωρίς την τράπεζα θεμάτων. Από μια περιορισμένης έκτασης ποιοτική έρευνα  στο είδος και την ποιότητα των θεμάτων στα 10 αυτά Γενικά Λύκεια της δειγματοληψίας (σε ό,τι αφορά στο 2ο και στο 4ο θέμα) δεν προκύπτουν στοιχεία που να οδηγούν στο γενικό  συμπέρασμα ότι τα συγκεκριμένα θέματα ήταν μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας  από τα αντίστοιχα περσινά θέματα (χωρίς την ύπαρξη της τράπεζας θεμάτων). Μάλιστα σε μεμονωμένες περιπτώσεις  τα αντίστοιχα θέματα ήταν «ευκολότερα» φέτος . Για το θέμα αυτό πρόκειται να διεξάγουμε λεπτομερή καθολική έρευνα σε όλες τις σχολικές μονάδες Λυκείων του Νομού Δωδεκανήσου (ποσοτική και ποιοτική) με όλα τα παραπάνω ερωτήματα την οποία θα δημοσιοποιήσουμε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Δείτε το πρώτο μέρος της έρευνας καθώς και τις πρώτες  ερμηνευτικές προσεγγίσεις κάνοντας κλικ στον επόμενο σύνδεσμο:

Παραπεμπόμενοι μαθητές και επιδόσεις με την Τράπεζα θεμάτων 1.pdf

Δείτε αύριο το πρώτο μέρος της έρευνας για την τράπεζα θεμάτων και την προαγωγή των μαθητών της Α΄ ΓΕ.Λ.

Δείτε αύριο αποκλειστικά στον Μαθηματικό Περιηγητή το πρώτο μέρος της δειγματοληπτικής έρευνας που διεξήχθη σε Γενικά Λύκεια και Λ.Τ  του Νομού Δωδεκανήσου σε ό,τι αφορά στους παραπεμπόμενους μαθητές της Α΄τάξης και στην «επιρροή»  του μαθήματος των  Μαθηματικών. Δείτε επίσης σε ποιο βαθμό και πως η τράπεζα θεμάτων επηρέασε την προαγωγή των μαθητών (πριν και μετά τις ρυθμίσεις), καθώς και την βαθμολογική επίδοση των μαθητών τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία. Τα πρώτα συμπεράσματα από την λειτουργία της τράπεζας θεμάτων για το σχολικό έτος 2013-2014, σε  σχέση με το σχολικό έτος 2012-2013.

Η έρευνα πραγματοποιηθηκε από το  Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών του Νομού Δωδεκανήσου.

Ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε.

Ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Υ.ΠΑΙ.Θ. Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε την ανακοίνωση του Υ.ΠΑΙ.Θ.

22-07-14 Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2014

Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.

Ωρολόγια Προγράμματα μαθημάτων στο Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο

Ημερήσια Γυμνάσια

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α΄και Β΄ τάξεων των Ημερησίων γυμνασίων πατήστε  εδώ

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα  της   Γ΄ τάξης  των Ημερησίων γυμνασίων πατήστε εδώ

Εσπερινά Γυμνάσια

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α΄και Β΄ τάξεων των Εσπερινών γυμνασίων πατήστε  εδώ

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα  της   Γ΄ τάξης  των Εσπερινών γυμνασίων πατήστε εδώ


Ημερήσια Γενικά Λύκεια

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα της  Α΄ τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ  πατήστε εδώ

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα της  Β΄ τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ  πατήστε εδώ

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα της  Γ΄ τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ  πατήστε εδώ


Εσπερινά Γενικά Λύκεια

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α΄ ,  Β΄ και  Γ΄ τάξεων του Εσπερινού ΓΕΛ  πατήστε εδώ

Για το ωρολόγιο πρόγραμμα  της  Δ΄ τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ  πατήστε εδώ

ΠΗΓΗ: blogs.sch.gr/, alfavita.gr

Eξεταστέα−διδακτέα ύλη των Πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της κυβέρνησης η  εξεταστέα−διδακτέα ύλη των Πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014−2015.

Για να ανοίξετε το ΦΕΚ πατήστε εδώ

Πηγή: esos.gr

Δύο (2) Αργυρά και τρία (3) Χάλκινα μετάλλια στην 18η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34
106 79   ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 3616532 – 3617784 – Fax: 3641025
e-mail : info@hms.gr
www.hms.gr

Αθήνα, 26 Ιουνίου 2014
Αρ. Πρωτ. 15001/26-6-2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ολοκληρώθηκε η 18η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων πραγματοποιήθηκε στην Οχρίδα της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας από 21 έως 26 Ιουνίου 2014 με τη συμμετοχή μαθητών των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Οι Έλληνες μαθητές, συνέχισαν τη μεγάλη παράδοση των επιτυχιών των ελληνικών ομάδων στις Βαλκανικές και Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες και πήραν δύο Αργυρά και τρία Χάλκινα Μετάλλια. Συγκεκριμένα:

Συγκεκριμένα:

Τσιντσιλίδας Δημήτριος Δράμα Αργυρό Μετάλλιο
Τσιάμης Ραφαήλ Θεσσαλονίκη Αργυρό Μετάλλιο
Τομαράς Κωνσταντίνος
Αθήνα Χάλκινο Μετάλλιο
Κουτσογεώργος Παρμενίων
Θεσσαλονίκη
Χάλκινο Μετάλλιο
Χαντζάρας Παναγιώτης Αθήνα Χάλκινο Μετάλλιο

Η επιτυχία των ελλήνων μαθητών είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί σ’ αυτή τη διοργάνωση συμμετείχαν και εθνικές ομάδες από άλλες χώρες με παράδοση επιτυχιών στις Μαθηματικές Ολυμπιάδες.
Συνοδοί των μαθητών ήταν οι Μαθηματικοί  κ. Αλέξανδρος Συγκελάκης και Γεώργιος Αποστολόπουλος. 

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία συγχαίρει θερμά τους μαθητές της Ελληνικής αποστολής για τις υψηλές επιδόσεις τους στα Μαθηματικά.
Χορηγός της Ελληνικής Ομάδας που συμμετείχε στη Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων ήταν ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής
Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος
Γεώργιος Δημάκος
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών      
Ο Γενικός Γραμματέας
Εμμανουήλ Κρητικός
Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Νέα Επιτυχία: Δύο (2) Αργυρά, δύο (2) Χάλκινα μετάλλια και δύο (2) Εύφημες μνείες στη 55η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34
106 79   ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 3616532 – 3617784 – Fax: 3641025
e-mail : info@hms.gr
www.hms.gr

Αθήνα, 15 Ιουλίου 2014
Αρ. Πρωτ. 15017/15-7-2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ολοκληρώθηκε η 55η Διεθνής Μαθηματική Ολυμπιάδα (ΙΜΟ-2014) που πραγματοποιήθηκε στο Κέιπ Τάουν της Νοτίου Αφρικής  από 3 έως 13 Ιουλίου 2014.
Οι Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες είναι ένας θεσμός υψηλοτάτου επιστημονικού επιπέδου όπου συμμετέχουν τα μεγαλύτερα ταλέντα στο χώρο των μαθηματικών από όλο σχεδόν τον κόσμο.
Η Ελλάδα συμμετείχε με ομάδα έξι μαθητών, που όλοι διακρίθηκαν.

Συγκεκριμένα:

Δημάκης Παναγιώτης Αθήνα Αργυρό Μετάλλιο
Ντούνης Πέτρος Αθήνα Αργυρό Μετάλλιο
Χαχάμης Νέστορας
Αιτωλοακαρνανία Χάλκινο Μετάλλιο
Σκιαδόπουλος Αθηναγόρας
Ρόδος
Χάλκινο Μετάλλιο
Αναγνώστου Νικολέττα Τρίκαλα Εύφημη Μνεία
Ζητρίδης Αντώνιος Αθήνα Εύφημη Μνεία


Οι μαθητές αυτοί με όπλο τους το μεγάλο ταλέντο τους στα μαθηματικά συνέχισαν τη μεγάλη παράδοση των επιτυχιών των ελληνικών ομάδων στις Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες. Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία προετοιμάζει και υποστηρίζει τις προσπάθειες αυτών των μαθητών πάντα σε εθελοντική βάση στο πλαίσιο των στόχων της που είναι η αναβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας και εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Τους μαθητές συνόδεψαν ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου κ. Ανάργυρος Φελλούρης και ο Μαθηματικός κ. Ευάγγελος Ζώτος.

Το έργο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής
Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος
Γεώργιος Δημάκος
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών      
Ο Γενικός Γραμματέας
Εμμανουήλ Κρητικός
Επικουρος καθηγητής
Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνώ

Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Σάμος)

Δείτε πολύ ενδιαφέροντα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών (ΜΠΣ)  που προσφέρονται από το Τμήμα Μηχανικών πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Σάμο. Οι αιτήσεις διαρκούν έως τις 5 Σεπτεμβρίου 2014. Δείτε περισσότερα εδώ

Εξεταστέα και διδακτέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων σχολικού έτους 2014-2015

Ανακοινώθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ η εξεταστέα και διδακτέα ύλη σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ Ημερησίου Γενικού Λυκείου  για το σχολικό έτος 2014-2015. Σε ό,τι αφορά στα «Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης» καθώς και στα «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με την αντίστοιχη ύλη της περσινής χρονιάς.Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε το ΦΕΚ με την εξεταστέα-διδακτέα ύλη.

Εξεταστέα και διδακτέα ύλη πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων Σχ. έτους 2014-2105

Επιτακτική η κάλυψη των κενών θέσεων των Σχολικών Συμβούλων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η κάλυψη των κενών και των κενούμενων θέσεων των Σχολικών Συμβούλων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κρίνεται επιτακτική αλλά και παιδαγωγικά-διδακτικά  αναγκαία, προκειμένου όλοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν απρόσκοπτη και επαρκή παιδαγωγική αλλά και επιστημονική καθοδήγηση.

Το πρόβλημα αυτό έχει γίνει εντονότερο μετά από τις συνταξιοδοτήσεις αρκετών Σχολικών Συμβούλων, των οποίων η αναπλήρωση δεν μπορεί πάντα να γίνει από τους πίνακες, αφού σε αρκετές περιπτώσεις δεν υπάρχουν διαθέσιμοι. Εξάλλου, η αναπλήρωση των κενών θέσεων των Σχολικών Συμβούλων από συναδέλφους που εδρεύουν σε άλλες (όχι πάντα όμορες ) περιοχές δεν είναι λειτουργική, αφού οι πρακτικές δυσκολίες χρόνου και απόστασης δυσχεραίνουν και υπονομεύουν σε μεγάλο βαθμό το έργο και τις δυνατότητες εποικοδομητικής παρέμβασης του Συμβούλου. Με άλλα λόγια, είναι πρακτικά αδύνατον ένας Σχολικός Σύμβουλος να επισκεφθεί ένα δυσανάλογο αριθμό σχολικών μονάδων (ειδικά σε νησιωτικές ή ακριτικές περιοχές), να οργανώσει δραστηριότητες και να υλοποιήσει επιμορφωτικές συναντήσεις.

Είναι δε σαφές, και μάλιστα αποτελεί συχνό θέμα συζήτησης και προβληματισμού στους κύκλους των συμμετεχόντων στη διαδικασία της αξιολόγησης, ότι το πρόβλημα αυτό θα επιδεινωθεί όταν θα χρειαστεί ο Σχολικός  Σύμβουλος να ασκήσει χρέη αξιολογητή, οπότε και θα πρέπει να επισκεφθεί όλες τις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του, σε όποια ειδικότητα και αν είναι (τουλάχιστον για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). Αν μάλιστα αναπληρώνει και κάποια κενή θέση άλλης περιοχής, δεν θα μπορεί πλέον να ασχοληθεί με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα ή αρμοδιότητά του.

Να τονίσουμε, τέλος, ότι το πρόβλημα αυτό το έχει αναγνωρίσει και το Δ.Σ του Ι.Ε.Π., αφού σε σχετική εισήγησή του προτείνει αύξηση του αριθμού των Σχολικών Συμβούλων, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Μ.Π.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη θέσεων στον Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε)

Προκειμένου να πληρωθούν οι προβλεπόμενες θέσεις μελών του Συμβουλίου της ανεξάρτητης διοικητικής αρχής με την επωνυμία Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.), ο Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων, ο οποίος έχει ορισθεί με την με αριθμό Φ.253/18800/Β6/10.02.2014 (Φ.Ε.Κ. Υ.Ο.Δ.Δ. 67) Υπουργική Απόφαση, προσκαλεί για υποβολή υποψηφιοτήτων:
Α) Τέσσερις εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με βαθμό τουλάχιστον Β’, οι οποίοι να είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος σε αντικείμενο συναφές με την αποστολή και τις δραστηριότητες της Αρχής.
Β) Ένα μέλος ΔΕΠ Πανεπιστημίου ή ένα μέλος ΕΠ ΤΕΙ της χώρας ή της αλλοδαπής, ανά Ομάδα Προσανατολισμού Επιστημών, όπως αυτές προσδιορίζονται στο άρθρο 2, παρ. 3 και το άρθρο 8 του Ν. 4186/2013, και συγκεκριμένα:
1. Ανά Ομάδα Προσανατολισμού για το Γενικό Λύκειο:
α) Ανθρωπιστικών Σπουδών,
β) Θετικών Σπουδών και
γ) Οικονομικών – Πολιτικών – Κοινωνικών και Παιδαγωγικών Σπουδών
2. Ανά Ομάδα Προσανατολισμού για το Επαγγελματικό Λύκειο:
α) Τεχνολογικών Εφαρμογών,
β) Διοίκησης και Οικονομίας,
γ) Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής και
δ) Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων,
Γ) Ένα Σχολικό Σύμβουλο ανά Ομάδα Προσανατολισμού Επιστημών, όπως αυτές προσδιορίζονται στο άρθρο 2, παρ. 3 και το άρθρο 8 του Ν. 4186/2013, και συγκεκριμένα:
1. Ανά Ομάδα Προσανατολισμού για το Γενικό Λύκειο:
α) Ανθρωπιστικών Σπουδών,
β) Θετικών Σπουδών και
γ) Οικονομικών – Πολιτικών – Κοινωνικών και Παιδαγωγικών Σπουδών
2. Ανά Ομάδα Προσανατολισμού για το Επαγγελματικό Λύκειο:
α) Τεχνολογικών Εφαρμογών,
β) Διοίκησης και Οικονομίας,
γ) Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής και
δ) Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων,
Οι αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος μαζί με βιογραφικό σημείωμα πρέπει να κατατεθούν ή να αποσταλούν μέχρι και την 31/07/2014, με συστημένη αποστολή στη διεύθυνση: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων, Τμήμα Β΄, Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι.
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι που υπέβαλαν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έπειτα από την Πρόσκληση της 7-2-2014 θα πρέπει να την επανυποβάλουν εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας.
Για την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πατήστε εδώ.

Πιστοποίηση Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ

Το έργο για την «Πιστοποίηση Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ» υλοποιείται στο πλαίσιο του Ε.Π. Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση, με στόχο τη δημιουργία ολοκληρωμένων συστημάτων πιστοποίησης σε ικανότητες ΤΠΕ που απευθύνονται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Πληροφορίες προς όλους τους ενδιαφερόμενους και υποστηρικτικό υλικό προετοιμασίας διατίθενται από το ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ στο portal του έργου http://com2cert.cti.gr/

Έκδοση νέων αποτελεσμάτων για παραπεμπόμενους μαθητές της Α΄Λυκείου

Κατόπιν τεχνικών διευκρινίσεων που δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ σχετικά με το νέο τρόπο υπολογισμού της προαγωγής στα ΓΕ.Λ., το σύστημα myschool έχει ενσωματώσει το νέο αλγόριθμο. Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων μπορούν να προβούν σε έκδοση αποτελεσμάτων.
Την ανακοίνωση αυτή εξέδωσε το myschool.

Μετά την ψήφιση του νέου νόμου , με βάση και την νέα ρύθμιση για τους κλάδους μαθημάτων, οι Διευθύνσεις των Λυκείων θα πρέπει να ξαναεκδόσουν αποτελέσματα για τους μαθητές εκείνους που με βάση τη ρύθμιση αυτή προάγονται . Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν μείωση του ποσοστού παραπεμπόμενων μαθητών σε σχέση με το αρχικό ποσοστό των παραπεμπομένων και κινείται οριακά κάτω από το 15% του συνόλου των μαθητών της Α΄Λυκείου.

Προθεσμία μέχρι την Τετάρτη για μερική ή ολική ανάκληση των Μηχανογραφικών των υποψηφίων για τα ΑΕΙ

Προθεσμία ως και την Τετάρτη 16/7/2014, έδωσε το υπουργείο παιδείας στους υποψηφίους για τα ΑΕΙ   που υπέβαλαν εμπρόθεσμα το μηχανογραφικό τους δελτίο, για να  ζητήσουν μερική ή ολική ανάκληση προτιμήσεων.

Δηλαδή, με αίτηση-υπεύθυνη δήλωση οι υποψήφιοι, μπορούν να ζητήσουν ΜΟΝΟ να διαγραcει κάποια/κάποιες από τις προτιμήσεις τους και όχι βέβαια να αλλάξουν τη σειρά των προτιμήσεων ή να προσθέσουν νέες προτιμήσεις.

Για την υλοποίηση της διαδικασίας, όσοι υποψήφιοι τυχόν επιθυμούν μερική ή ολική ανάκληση προτιμήσεων, πρέπει να υποβάλουν στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας σχετική αίτηση-υπεύθυνη δήλωση

Για την υλοποίηση της διαδικασίας, όσοι υποψήφιοι τυχόν επιθυμούν μερική ή ολική ανάκληση προτιμήσεων, πρέπει να υποβάλουν στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας σχετική αίτηση-υπεύθυνη δήλωση επικυρωμένη για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα. Η μορφή της υπεύθυνης δήλωσης δίνεται με το συνημμένο υπόδειγμα και θα πρέπει μέχρι και την Τετάρτη 16/7/2014 (ημερομηνία ταχυδρομικής σήμανσης) να αποσταλεί α) και με ΦΑΞ στον αριθμό 2103442098 και β) με ταχυμεταφορά (courier),στην ταχυδρομική διεύθυνση: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων, Αν. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, ΤΚ 15180, γραφείο 0082. Για το συνημμένο υπόδειγμα, πατήστε εδώ.
Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι οριστική και μετά την παρέλευσή της δεν θα γίνει δεκτή καμία αλλαγή στα μηχανογραφικά δελτία. Η εφαρμογή θα κλειδώσει και θα ξεκινήσει η ηλεκτρονική επεξεργασία των μηχανογραφικών δελτίων. Οι υποψήφιοι που έχουν ήδη οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο θα έχουν πλέον πρόσβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr, μόνο για να βλέπουν την οριστικοποιημένη μορφή του μηχανογραφικού δελτίου, το οποίο φέρει αριθμό πρωτοκόλλου.

Πηγή: essos.gr

Ο θεσμός της εντοπιότητας των εκπαιδευτικών στη Βουλή για άμεση ψήφιση

Τη θέσπιση της εντοπιότητας στις αναπληρώσεις αρχικά και κατόπιν στις μεταθέσεις των δασκάλων και των καθηγητών για ακριτικές περιοχές προτίθεται να καταθέσει στην Βουή προς ψήφιση ο Υπουργός ΠΑΙ.Θ την ερχόμενη εβδομάδα ώστε να  ισχύσει άμεσα από την τρέχουσα σχολική χρονιά.Το νομοσχέδιο θα προβλέπει την ουσιατική  μοριοδότηση όσων καθηγητών και δασκάλων δέχονται να πάνε να υπηρετήσουν για κάποιο χρονικό διάστημα σ’ αυτά  τα σχολειά των μεθοριακών περιοχών, της νησιωτικής Ελλάδας και ορεινών όγκων που το άρθρο  101 του Συντάγματος επιτρέπει τις εξαιρέσεις.

Τέσσερα μετάλλια και την 41η θέση στη συνολική κατάταξη κέρδισε η εθνική μαθηματική ομάδα νέων, στην 55η διεθνή μαθηματική ολυμπιάδα

Τέσσερα μετάλλια και την 41η θέση στη συνολική κατάταξη κέρδισε η εθνική μαθηματική ομάδα νέων, στην 55η διεθνή μαθηματική ολυμπιάδα που ολοκληρώθηκε χθες, στο πανεπιστήμιο του Κέϊπ Τάουν της Ν. Αφρικής.

Συγκεκριμένα, ασημένιο μετάλλιο κέρδισαν οι Παναγιώτης Δημάκης και Πέτρος Ντούνης. Χάλκινο μετάλλιο κέρδισαν οι Νέστορας Χαχάμης και Αθηναγόρας – Στέλιος Σκιαδόπουλος.

Πρώτη σε μετάλλια αναδείχτηκε η ομάδα της Κίνας με 5 χρυσά και 1 ασημένιο μετάλλιο (καλύτερη αναλυτική βαθμολογία), δεύτερη η ομάδα των ΗΠΑ με 5 χρυσά και 1 ασημένιο μετάλλιο και 3η η ομάδα της Ταϊβάν με 4 χρυσά και 2 χάλκινα μετάλλια.

Η διεθνής μαθηματική ολυμπιάδα ΙΜΟ 2014, διοργανώθηκε από τη διεθνή μαθηματική ένωση International Mathematical Olympiad, και στη φετινή συνάντηση πήραν μέρος 109 χώρες με τις μαθηματικές τους ενώσεις, μεταξύ των οποίων οι Αυστρία, ΗΠΑ, Καναδάς, Κίνα, Κούβα, Κύπρος, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Λουξεμβούργο, Μεξικό, Ολλανδία, Νορβηγία, Ρωσία, Ισπανία, Αγγλία, Ελλάδα και περισσότεροι από 600 σπουδαστές από όλο τον κόσμο.

Επικεφαλής της εθνικής ομάδας ήταν από την πλευρά της μαθηματικής εταιρείας – ΕΜΕ, οι κ. Ανάργυρος Φελλούρης, αν. καθηγητής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και Ευάγγελος Ζώτος, καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Τα αποτελέσματα αναλυτικά για τη χώρα μας, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.imo-official.org/team_r.aspx?code=HEL&year=2014.

Του Θανάση Τοτόμη: Αναδημοσίευση από το akfavita.gr
Copyright © Μαθηματικός Περιηγητής- Καθημερινή Μαθηματική Ενημέρωση     Σχεδιάστηκε από WPDesigner    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr