Τα Εξεταστικά Κέντρα για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού, υποψηφίων για τα ΑΕΙ

Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα Εξεταστικά Κέντρα,  στα οποία θα εξεταστούν οι   υποψήφιοι που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό.
Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν από 8 έως 12 Σεπτεμβρίου 2014 σε εξεταστικά κέντρα που θα λειτουργήσουν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων:
Α΄ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ (5) ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ    8 -9-2014    Νεοελληνική Γλώσσα
Β΄ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ    ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ    ΘΕΤΙΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ       9-9-2014    Νεοελληνική Λογοτεχνία    Μαθηματικά
ΤΕΤΑΡΤΗ       10-9-2014    Αρχαία Ελληνικά    Βιολογία
ΠΕΜΠΤΗ       11-9-2014    Ιστορία    Φυσική
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ       12-9-2014                     Λατινικά    Χημεία
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 15.30 μ.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.
Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
Β΄ ΤΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Οι εξετάσεις σ’ όλα τα μαθήματα, διενεργούνται στην Αθήνα  και στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τη δήλωση του κάθε υποψηφίου.
Τα εξεταστικά κέντρα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων αυτών  θα λειτουργήσουν :
1) Στην  Αθήνα και συγκεκριμένα:
α) στο 7ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Πρατίνου 19, είσοδος από Σπύρου Μερκούρη, Τ.Κ. 11634, Παγκράτι, Αθήνα, τηλ.: 210-7217885, fax.: 210-7217889) θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Α μέχρι και Λ και
β) στο 9ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Τρώων 2, Τ.Κ.11851, Θησείο τηλ.: 210-3474157 και 210-3468766  fax: 210-3411548), θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Μ μέχρι και Ω.
2) Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα:
α) στο 14ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης (Γ. Παπανδρέου – Θ. Σοφούλη 16, Τ.Κ. 54655 Θεσσαλονίκη,  τηλ.: 2310-412090 και 2310-413976 fax: 2310-412090), θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Α μέχρι και Λ και
β) στο 18ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης (Παπάφη 130Α, Τ.Κ. 54453 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-910655 και 2310-941414, fax.: 2310-941414,) θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Μ μέχρι και Ω.
Οι υποψήφιοι θα παραλάβουν το Δελτίο Εξεταζομένου τους, από το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα προσέλθουν για εξετάσεις, την ημέρα έναρξης των εξετάσεων.

Πηγή: esos.gr

Μ.Π.: Οι εξετάσεις στο μάθημα των Μαθηματικών της Κατεύθυνσης θα διεξαχθούν στις 9 Σεπτεμβρίου 2014. Ο Μαθηματικός Περιηγητής θα είναι κοντά και στους υποψηφίους -ομογενείς με τα θέματα και τις λύσεις τους.

Έως το τέλος της επόμενης εβδομάδας θα ανακοινωθούν οι βάσεις για τα ΑΕΙ -ΤΕΙ

«Η ανακοίνωση των βάσεων  θα γίνει έως το τέλος της επόμενης εβδομάδας , πιο συγκεκριμένος θα μπορώ να είμαι τη Δευτέρα. Αυτή τη στιγμή η διεύθυνση μηχανοργάνωσης του υπουργείου βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και δεν μπορώ να κάνω εκτιμήσεις».
Tην ανακοίνωση αυτή έκανε σήμερα ο αρμόδιος επί των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θ. Κυριαζής.

Πηγή: esos.gr

Για πρώτη φορά απονέμεται σε γυναίκα το βραβείο Fields στα μαθηματικά, που το μοιράστηκε με άλλους τρεις μαθηματικούς

Η ιρανικής καταγωγής μαθηματικός Mαριάμ Μιρζακχανί (Maryam Mirzakhani) έγινε την Τετάρτη η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με το βραβείο Fields, που ισοδυναμεί με το βραβείο Νόμπελ στον τομέα των μαθηματικών. Η καθηγήτρια του πανεπιστημίου του Στάνφορντ στην Καλιφόρνια, ήταν μεταξύ των τεσσάρων τιμηθέντων με το βραβείο Fields στο Διεθνές Συνέδριο των Μαθηματικών που πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ και ταυτόχρονα έγινε η πρώτη γυναίκα ανάμεσα στους 56 νικητές από τότε που θεσπίστηκε το βραβείο το 1936.

«Αυτή είναι μια μεγάλη τιμή. Θα είμαι ευτυχής εάν ενθαρρύνει νέες γυναίκες επιστήμονες και μαθηματικούς» είπε η Μιρζακχανί σε δηλώσεις της που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου του Στάνφορντ. «Είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξουν πολλές περισσότερες γυναίκες που θα κατακτήσουν αυτό το βραβείο τα επόμενα χρόνια», συμπλήρωσε.

Η 37χρονη Μαριάμ Μιρζακχανί γεννήθηκε στην Τεχεράνη και έζησε εκεί μέχρι που ξεκίνησε το διδακτορικό της στο περίφημο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ. Είπε ότι ονειρευόταν να γίνει συγγραφέας όταν ήταν νέα, αλλά ένιωθε και νιώθει μεγάλο ενθουσιασμό για την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. «Είναι διασκεδαστικό. Είναι σαν να λύνεις ένα παζλ ή σαν να συνδέεις τις τελείες σε μια αστυνομική περιπέτεια ένιωσα ότι αυτό ήταν κάτι που μπορούσα να το κάνω», είπε.

Η Μιρζακχανί αναγνωρίστηκε για το έργο της στην κατανόηση της συμμετρίας των καμπύλων επιφανειών, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του πανεπιστημίου του Στάνφορντ. Τα βραβεία απονέμονται κάθε τέσσερα χρόνια και δόθηκαν στους νικητές από την πρόεδρο της Νότιας Κορέας Παρκ Γκέουν –χε την πρώτη γυναίκα που κατέχει αυτό το αξίωμα στη χώρα της.

Μαζί με την Mαριάμ Μιρζακχανί βραβέυτηκαν οι: Martin Halrer 38 ετών από το Πανεπιστήμιο της Αγγλίας Wafwick,Manjul Bhargara 40 ετών από το Πανεπιστήμιο του Prinston,Arthur Arila 35 ετών από το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας της Γαλλίας.

Πηγή: Εφημερίδα «Το Βήμα»

Πρόσκληση για τη στελέχωση για κάθε εξεταζόμενο μάθημα της Τράπεζας Θεμάτων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής  καλεί  τους ενδιαφερομένους  εκπαιδευτικούς (μέλη ΔΕΠ, ΕΠ ΤΕΙ,  Σχολικούς Συμβούλους, καθηγητές Δ.Ε. στελέχη ΙΕΠ ή πρώην Π.Ι) να καταθέσουν   αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο, προκειμένου να συγκροτηθούν οι Επιστημονικές Επιτροπές για κάθε εξεταζόμενο μάθημα της Τράπεζας Θεμάτων.

Για να ανοίξετε την Πρόσκληση πατήστε εδώ

Την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου θα ανακοινωθούν οι βάσεις για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ

Εκτιμούμε ότι οι βάσεις εισαγωγής των υποψηφίων στα ΑΕΙ θα ανακοινωθούν την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, δήλωσε στο esos ο αρμόδιος επί των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικός  Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θανάσης Κυριαζής.

Πηγή: essos.gr

Σημαντική απώλεια για τη Μαθηματική Κοινότητα

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με μεγάλη μας λύπη πληροφορηθήκαμε σήμερα το θάνατο του αγαπητού συναδέλφου, Καθηγητή, πρώην Αντιπρύτανη του ΕΜΠ και πρώην Προέδρου της ΕΜΕ (1983-1985)  Στρατή Γαλανή.
Κατά τη διετία της προεδρείας του συντέλεσε στην αναβάθμιση των περιοδικών επιστημονικών εκδόσεων της Εταιρείας, προχώρησε στη μετάφραση αξιόλογων ξένων διδακτικών συγγραμμάτων, θεμελίωσε και ίδρυσε το θεσμό της Βαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας και συγκρότησε τα Πανελλήνια Συνέδρια Μαθηματικής Παιδείας.
Το Δ.Σ. της Ε.Μ.Ε. εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένειά  του.

Από το Δ.Σ. τηςΕ.Μ.Ε.

Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους φίλους του εκλιπόντα .

Μ. Π.

Οι λύσεις των ασκήσεων της Τράπεζας Θεμάτων στην Άλγεβρα της Α΄ Λυκείου

Δείτε τις λύσεις όλων των ασκήσεων που περιλαμβάνονται στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας του Ι.Ε.Π. στο μάθημα της Άλγεβρας της Α΄ Γενικού Λυκείου. Οι λύσεις των ασκήσεων προσφέρονται από το μαθηματικό forum mathematica και συνεργάστηκαν αρκετοί μαθηματικοί ,τα ονόματα των οποίων φαίνονται στο επισυναπτόμενο αρχείο.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε τις λύσεις τφων ασκήσεων

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΛΓΕΒΡΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ.pdf

Επιστολή της ΠΕΣΣ προς τον Υπουργό Παιδείας σχετικά με την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Α. Λοβέρδο σχετικά με την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης εντός του Αυγούστου 2014 απέστειλε χθες η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων .  Η ΠΕΣΣ τονίζει την δυσχερή ολοκλήρωση της αξιολόγησης εντός των χρονικών ορίων που θέτει η εγκύκλιος και ζητάει από τον κ.Υπουργό, μεταξύ άλλων ,την χρονική  παράταση της προβλεπόμενης διαδικασίας ,ούτως ώστε να γίνει αποτελεσματικά και ποιοτικά η αξιολόγηση των 820 Σχολικών Συμβούλων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε την επιστολή της ΠΕΣΣ

Επιστολή ΠΕΣΣ.pdf

Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης μέσα στον Αύγουστο- Από Σεπτέμβριο για Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικούς

Με έγγραφο του υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου, που στάλθηκε σε όλα τα στελέχη εκπάιδευσης, δίνεται εντολή:
Α.Μέχρι 31 Αυγούστου  2014 να έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης.
Β. Από το Σεπτέμβριο 2014 να ξεκινήσει η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολείων και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών, κατά προτεραιότητα όσων καταθέσουν σχετικό  αίτημα.

Ειδικότερα το έγγραφο του υπουργού Παιδείας, ορίζει τα εξής:
«Μετά την ολοκλήρωση του Α και Β κύκλου επιμόρφωσης από το ΙΕΠ των στελεχών  εκαπίδευσης και των Διευθυντών Σχολείων σε θέματα αξιολόγησης σε εφαρμογή του Άρθρου 2(παρ 4) του Προεδρικού Διατάγματος 152/13, σας ενημερώνουμε  ότι πληρούνται οι προυποθέσεις για την έναρξη της αξιολόγησης με βάση το παραπάνω διάταγμα των στελεχών εκπαίδευσης εξωτερικού, Προισταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής  Καθοδήγση, Σχολικών Συμβούλων Διευθυντών Πρωτοβάμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , η οποία παρακαλούμε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 31η Αυγούστου 2014.Θα ακολουθήσει από τον Σεπτέμβριο του 2014, η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολείων αρχικά και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών, κατά προτεραιότητα όσων καταθέσουν σχετικό  αίτημα».
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Πηγή: esos.gr

Παρατήρηση του Μ.Π.(μετά από πολλές ερωτήσεις εκπαιδευτικών)

Η ποσόστωση (25-60-15%) ως προς την αξιολόγηση δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς Α/βαθμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Αυτό που φηφίστηκε με το ΦΕΚ 4250/2014 είναι η τροποποίηση του άρθρου 7 του ΠΔ. 318/1992 (ΦΕΚ 161Α) με τίτλο «Αξιολόγηση των ουσιαστικών προσόντων του προσωπικού των δημοσίων υπηρεσιών – πλην των εκπαιδευτικών λειτουργών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου «.Ποσόστοση υπάρχει ως προς την προαγωγή από βαθμό σε βαθμό, όπως ισχύει για όλους τους υπαλλήλους του Δημόσιου τομέα.

Mείωση της ύλης στην Α΄και Β΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. στις προθέσεις του Υπουργείου

Μείωση της εξεταστέας ύλης των προαγωγικών εξετάσεων στα μαθήματα της Α΄και Β΄ τάξης των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ. είναι στις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τουλάχιστον στην Γεωμετρία της Α΄ και Β΄τάξης αυτό είναι κάτι περισσότερο από αναγκαίο , αφού όπως έχουμε επισημάνει και εδώ, η εξεταστέα ύλη, σύμφωνα με τις ώρες που θα πρέπει να διατεθούν (με βάση τις οδηγίες του Ι.Ε.Π.), είναι αμφίβολο αν μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο χρονοδιάγραμμα του σχολικού έτους (συμπεριλαμβανομένων των πολλών αποδείξεων των θεωρημάτων και των προτάσεων). Όμως, και στην Άλγεβρα θα μπορούσαν να εξαιρεθούν λίγα επιπλέον τμήματα της διδακτέας ύλης. Η εξεταστέα ύλη μάλλον θα σταλεί στα σχολεία στις αρχές του νέου σχολικού έτους καθώς και οι οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης

(Σημείωση Μ.Π.: Θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οδηγίες για λύσεις θεμάτων από την τράπεζα εντός των ωρών διδασκαλίας)

Το χρονοδιάγραμμα για την τράπεζα θεμάτων

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα  για την Τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές του Λυκείου, που ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Α. Δερμεντζόπουλος:
Α. Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου θα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα όλα τα θέματα της Α΄ Λυκείου. Αυτά θα είναι τα παλιά, ηλεγμένα και βελτιωμένα, για να γίνει το ξεκαθάρισμα, καθώς και τα καινούργια. Επίσης, θέματα που θα καλύπτουν την ύλη του πρώτου τετραμήνου της Β΄ Τάξης του Λυκείου.
Β. Μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου του 2014 θα έχουν καταρτισθεί και θα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα το σύνολο των θεμάτων της Τράπεζας για τη Β΄ Λυκείου,
Γ. Από τον Ιανουάριο 2015 και εξής θα καταρτίζονται τα θέματα της τράπεζας για την Γ΄ Τάξη Λυκείου,  .
Δ. Η Τράπεζα  της Γ΄ Λυκείου θα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες θεμάτων. Θέματα για την ενδοσχολική εξέταση των μαθητών και θέματα που θα κληρωθούν κατά 50% στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2016. Στόχος είναι να έχουν δημοσιευθεί τα θέματα για τη Γ΄ Λυκείου, αμέσως μετά το πέρας των Πανελληνίων Εξετάσεων του 2015.
Ο υφυπουργός Παιδείας τόνισε πως   «η Τράπεζα Θεμάτων είναι ένας θεσμός που τον ονομάζω «δημοκρατικό», γιατί εξομοιώνει πραγματικά το σχολείο της Ορεστιάδας, που είπατε και της Άρτας, το σχολείο του κέντρου της Αθήνας, με το σχολείο της περιφέρειας και πραγματικά όσο και εάν σε κάποιους ακούγεται άσχημα αυτό ότι η ύλη πρέπει να διδαχθεί, με την μείωση της ύλης, την οποία προτείνουμε και την οποία θα την κάνουμε, να είστε βέβαιοι ότι η Τράπεζα Θεμάτων μόνο θετικά θα λειτουργήσει, γιατί σε τελευταία ανάλυση, τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων εκπαιδευτικοί τα βάζουν, δεν τα βάζει ούτε ρομπότ ούτε Η/Υ».

Πρόσκληση για τη στελέχωση επιστημονικών επιτροπών της τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας

Νέα πρόσκληση για τη στελέχωση της Τράπεζας Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας  με εκπαιδευτικούς-ειδικούς επιστήμονες, εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής .

Για να ανοίξετε  την πρόσκληση πατήστε εδώ

Πλήρωση θέσης Διευθυντή του Ινστιτούτου Υπολογιστικών Μαθηματικών του Ιδρύματος Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΤΕ

Το υπουργείο Παιδείας προκηρήσσει    την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή του Ινστιτούτου Υπολογιστικών Μαθηματικών του Ιδρύματος Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΤΕ), ως εξής:
- Οι υποψήφιοι πρέπει να συγκεντρώνουν τα εξής προσόντα:
Να είναι επιστήμονες με προσόντα ερευνητή Α” βαθμίδας, δηλαδή: Κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με αποδεδειγμένη ικανότητα να αναπτύσσουν την έρευνα και τις εφαρμογές της σε νέους τομείς, να συντονίζουν δραστηριότητες σε ευρύτερα πεδία έρευνας και  τεχνολογικής ανάπτυξης, να συμβάλουν στη χάραξη ερευνητικής και τεχνολογικής πολιτικής και την ανάπτυξη ερευνητικών οργανισμών με την προσέλκυση εξωτερικών  χρηματοδοτήσεων, να έχουν αναγνωρισθεί διεθνώς για τη συμβολή τους σε επιστημονικούς και τεχνολογικούς τομείς της ειδικότητάς τους, να έχουν συμβάλει στη διάδοση και εφαρμογή της παραγόμενης από την έρευνα γνώσης, να έχουν πλούσιο συγγραφικό έργο σε μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένου κύρους ή και σημαντικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Επίσης, να έχουν ειδίκευση σε επιστημονικό ερευνητικό αντικείμενο τηςεπιστημονικής περιοχής του Ινστιτούτου, επαρκή διοικητική πείρα και να μην έχουν συμπληρώσει κατά την ημέρα του διορισμού τους το 63ο έτος της ηλικίας τους.
- Υποψήφιοι μπορεί να είναι και μέλη του ΔΕΠ των ΑΕΙ της χώρας, εφόσον πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ. 1 του ν. 1771/88.
- Προκειμένου για πολίτες Κρατών–Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απαιτείται επαρκής γνώση της ελληνικής γλώσσας, η οποία θα διαπιστωθεί από την ειδική επιτροπή κριτών.
- Ο Διευθυντής του Ινστιτούτου διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με πενταετή θητεία και με τη διαδικασία που προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 27 του ν. 3054/02.
- Με το διορισμό του θεωρείται ότι κατέχει προσωποπαγή θέση ερευνητή Α΄ για όλες τις συνέπειες υπό την αίρεση του άρθρου 32 του ν. 3419/05.
- Η θητεία του Διευθυντή του Ινστιτούτου μπορεί να ανανεωθεί από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για μία ακόμη πενταετία με τις προϋποθέσεις του άρθρου 11, παρ. 5 του ν. 1514/85.
 Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την προκήρυξη

Πρόγραμμα εξετάσεων τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού (Ομογενείς)

Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας  το Πρόγραμμα Εξέτασης των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό.
Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν από 8 έως και 12 Σεπτεμβρίου 2014 σε εξεταστικά κέντρα που θα λειτουργήσουν στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων:
Α΄ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ (5) ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 
ΔΕΥΤΕΡΑ    8 -9-2014    Νεοελληνική Γλώσσα
Β΄ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ    ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ    ΘΕΤΙΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ       9-9-2014    Νεοελληνική Λογοτεχνία    Μαθηματικά
ΤΕΤΑΡΤΗ       10-9-2014    Αρχαία Ελληνικά    Βιολογία
ΠΕΜΠΤΗ       11-9-2014    Ιστορία    Φυσική
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ       12-9-2014    Λατινικά    Χημεία
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 15.30 μ.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.
Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
 Γ΄ ΕΞΕΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται, εφόσον έχουν αποστείλει τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, σύμφωνα με το παραπάνω πρόγραμμα, τις ίδιες ώρες και στα ίδια μαθήματα από επιτροπή που θα λειτουργήσει  στο Βαθμολογικό Κέντρο. Για την παραλαβή του Δελτίου Εξεταζομένου και για τον τόπο εξέτασης, λαμβάνουν σχετική ειδοποίηση πριν την έναρξη των εξετάσεων από τη Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Δ΄ ΤΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Οι εξετάσεις σ’ όλα τα μαθήματα, διενεργούνται στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τη δήλωση του κάθε υποψηφίου.
Οι υποψήφιοι θα παραλάβουν το Δελτίο Εξεταζομένου τους, από το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα προσέλθουν για εξετάσεις, την ημέρα έναρξης των εξετάσεων, και το οποίο θα γνωστοποιηθεί με σχετικό δελτίο τύπου.
Ε΄  ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΦΑΑ
Το αναλυτικό πρόγραμμα για τις εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων καθώς και ο χρόνος Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για επιλογή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) θα οριστεί με νεότερη Υπουργική Απόφαση.

Η λαμπρή πορεία που καταγράφει ο μαθητής Αθηναγόρας Σκιαδόπουλος στα μαθηματικά

NEA ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ

ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΗΝ 55η ΔΙΕΘΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΙΜΟ 2014 στο Κέηπ Τάουν της Νότιας Αφρικής

Διεξήχθη, στο CapeTownτης Νότιας Αφρικής, από τις 3 έως 13 Ιουλίου 2014 η 55η  Παγκόσμια Ολυμπιάδα Μαθηματικών με συμμετοχή 560 μαθητών από 106 χώρες από όλο τον κόσμο.

Στον διαγωνισμό αυτό η Ελλάδα συμμετείχε με εξαμελή ομάδα και σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν από την επιτροπή των αγώνων κατέλαβε την 41η θέση μεταξύ των 106 χωρών.

Ειδικότερα ο Ροδίτης μαθητής μας ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, του Κωνσταντίνου και της Ελένης, μαθητής της Γ΄ Λυκείου του Ροδίων Παιδεία, διακρίθηκε σ’ αυτούς τους αγώνες κατακτώντας ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ.

Η διάκριση αυτή, σε συνδυασμό με το Χρυσό Μετάλλιο που κέρδισε πρόσφατα στην 31η Βαλκανική Ολυμπιάδα, που έγινε στο Πλέβεν της Βουλγαρίας από 2/5 – 7/5 είναι η επιβεβαίωση της άριστης κατάρτισης του μαθητή μας.

Μετά από αυτά και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ κατατάσσεται στην 20η θέση HALLOFFAMEόλων των εποχών, ανάμεσα στους Έλληνες μαθητές που συμμετείχαν σε Διεθνείς Ολυμπιάδες Μαθηματικών

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ είναι ο πρώτος Δωδεκανήσιος που είχε συμμετοχή σε τρείς συνεχόμενες Παγκόσμιες Ολυμπιάδες Μαθηματικών στις οποίες πέτυχε διάκριση καθώς και ο πρώτος που συμμετέχει στις Εθνικές Ομάδες Μαθηματικών για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια, ήδη από μαθητής Γυμνασίου.

Έτσι επάξια συνεχίζει την παράδοση των διακρίσεων που ξεκίνησαν η Θεοδώρα Μπουρνή και ο Γιάννης Αναπολιτάνος.

Αναλυτικότερα στο διάστημα 2011-2014 ο Ροδίτης μαθητής κατέκτησε

σε Διεθνές Επίπεδο

  • τρείς Ολυμπιακές διακρίσεις (δύο χάλκινα μετάλλια και μια εύφημη μνεία)
  • τρείς βαλκανικές διακρίσεις (ένα χρυσό και δύο χάλκινα μετάλλια)
  • δύο μεσογειακές διακρίσεις (δύο χάλκινα μετάλλια), ενώ εκκρεμεί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της μεσογειάδας 2014

σε Πανελλήνιο Επίπεδο

  • τέσσερεις Πανελλήνιες διακρίσεις στην Εθνική Ολυμπιάδα Μαθηματικών «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»  (ένα χρυσό, δύο αργυρά και ένα χάλκινο μετάλλιο)

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ σαν μαθητής Λυκείου, κατακτώντας την ΠΡΩΤΗ θέση στον αντίστοιχο Πανελλήνιο διαγωνισμό ΦΥΣΙΚΗΣ έγινε ο πρώτος Δωδεκανήσιος μαθητής μας που είχε δικαίωμα συμμετοχής την ίδια χρονιά σε ΔΥΟ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ  (Φυσικής στο Καζακστάν και Μαθηματικών στη Νότιο Αφρική).

Η χρονική όμως επικάλυψη των διαγωνισμών αυτών του στέρησε το σημαντικό δικαίωμα συμμετοχής και στους δύο. Αναγκάστηκε να επιλέξει τον ένα εκ των δύο, που ήταν η ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  ΙΜΟ 2014 στο Κέηπ Τάουν.

Συγχαίρουμε τον Ροδίτη μαθητή μας για αυτή του την επιτυχία και του ευχόμαστε να έχει στο μέλλον παρόμοιες επιτυχίες και σαν φοιτητής που μας κάνουν όλους περήφανους.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Ο Πρόεδρος                   Σωτηράκης Αναστάσιος

Ο Αντιπρόεδρος             Μπουρνής Αποστόλης

Ο Γενικός Γραμματέας    Γαμβρέλλης Αργύρης

Η Ειδική Γραμματέας      Καπόγλη Δήμητρα

Ο Ταμίας                        Σεϊτης Βασίλης

Τα Μέλη                        Αρνικίου Δημήτρης – Μαλλιάκας Κωνσταντίνος

Η Ελεγκτική Επιτροπή

Καρασμάνογλου Αχιλλέας – Καραβόλιας Μιχάλης – Σμαριανάκης Μιχάλης

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!

Μ.Π

Το πρώτο μέρος της έρευνας για την λειτουργία της τράπεζας θεμάτων και τις επιδόσεις-παραπομπή των μαθητών στην Α΄Λυκείου

  • Η χρήση της τράπεζας θεμάτων δεν είχε καμιά στατιστικά σημαντική «επιρροή» στις γραπτές επιδόσεις των μαθητών, τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία.
  • Ο μεγάλος αριθμός των παραπεμπόμενων μαθητών οφείλεται αποκλειστικά στους όρους και τις προϋποθέσεις προαγωγής τους.
  • Με τις πρόσφατες ρυθμίσεις δεν βελτιώθηκε σημαντικά η προαγωγή των μαθητών .
  • Το 75% των παραπεμπόμενων μαθητών παραπέμπεται σε έναν τουλάχιστον από τους κλάδους των Μαθηματικών. Αυτό προκύπτει από δειγματοληπτική έρευνα που έγινε σε 10 ΓΕ.Λ. και Λ.Τ. του Νομού Δωδεκανήσου (δεν έχουμε επαρκή στοιχεία για να επαληθεύσουμε/απορρίψουμε  το συμπέρασμα αυτό πανελλαδικά). Το γεγονός αυτό θα πρέπει να προβληματίσει την εκπαιδευτική και μαθηματική κοινότητα για αρκετά θέματα, πολλά εκ των οποίων έχουν τις «ρίζες» τους στον τρόπο διδασκαλίας, στην εξεταστέα ύλη , στις γνώσεις που αποκτούν (ή θα έπρεπε να αποκτούν οι μαθητές στο Γυμνάσιο) ,στα ΑΠΣ καθώς και στο είδος και την ποιότητα των θεμάτων των εξετάσεων. Στην τελευταία παράμετρο, η οποία συμπεριλαμβάνει και την τράπεζα θεμάτων, δεν παρατηρούνται διαφορές από πέρσι (όταν δεν υπήρχε τράπεζα θεμάτων) στις γραπτές βαθμολογίες  των μαθητών. Εύκολα μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ότι, με τους όρους και τις προΰποθέσεις προαγωγής των μαθητών που ίσχυαν μέχρι πρότινος,  περίπου το ίδιο ποσοστό (25%) θα παραπεμπόταν και χωρίς την τράπεζα θεμάτων. Από μια περιορισμένης έκτασης ποιοτική έρευνα  στο είδος και την ποιότητα των θεμάτων στα 10 αυτά Γενικά Λύκεια της δειγματοληψίας (σε ό,τι αφορά στο 2ο και στο 4ο θέμα) δεν προκύπτουν στοιχεία που να οδηγούν στο γενικό  συμπέρασμα ότι τα συγκεκριμένα θέματα ήταν μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας  από τα αντίστοιχα περσινά θέματα (χωρίς την ύπαρξη της τράπεζας θεμάτων). Μάλιστα σε μεμονωμένες περιπτώσεις  τα αντίστοιχα θέματα ήταν «ευκολότερα» φέτος . Για το θέμα αυτό πρόκειται να διεξάγουμε λεπτομερή καθολική έρευνα σε όλες τις σχολικές μονάδες Λυκείων του Νομού Δωδεκανήσου (ποσοτική και ποιοτική) με όλα τα παραπάνω ερωτήματα την οποία θα δημοσιοποιήσουμε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Δείτε το πρώτο μέρος της έρευνας καθώς και τις πρώτες  ερμηνευτικές προσεγγίσεις κάνοντας κλικ στον επόμενο σύνδεσμο:

Παραπεμπόμενοι μαθητές και επιδόσεις με την Τράπεζα θεμάτων 1.pdf

Δείτε αύριο το πρώτο μέρος της έρευνας για την τράπεζα θεμάτων και την προαγωγή των μαθητών της Α΄ ΓΕ.Λ.

Δείτε αύριο αποκλειστικά στον Μαθηματικό Περιηγητή το πρώτο μέρος της δειγματοληπτικής έρευνας που διεξήχθη σε Γενικά Λύκεια και Λ.Τ  του Νομού Δωδεκανήσου σε ό,τι αφορά στους παραπεμπόμενους μαθητές της Α΄τάξης και στην «επιρροή»  του μαθήματος των  Μαθηματικών. Δείτε επίσης σε ποιο βαθμό και πως η τράπεζα θεμάτων επηρέασε την προαγωγή των μαθητών (πριν και μετά τις ρυθμίσεις), καθώς και την βαθμολογική επίδοση των μαθητών τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία. Τα πρώτα συμπεράσματα από την λειτουργία της τράπεζας θεμάτων για το σχολικό έτος 2013-2014, σε  σχέση με το σχολικό έτος 2012-2013.

Η έρευνα πραγματοποιηθηκε από το  Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών του Νομού Δωδεκανήσου.

Ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε.

Ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Υ.ΠΑΙ.Θ. Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε την ανακοίνωση του Υ.ΠΑΙ.Θ.

22-07-14 Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2014

Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.

Copyright © Μαθηματικός Περιηγητής- Καθημερινή Μαθηματική Ενημέρωση     Σχεδιάστηκε από WPDesigner    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr