Τα θέματα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στα ΕΠΑ.Λ. Οι λύσεις των θεμάτων και ο σχολιασμός τους

Δείτε τα θέματα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της Γ΄τάξης των ΕΠΑ.Λ. όπως δόθηκαν από το Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΑ.Λ. ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2022

ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΠΑΛ

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΑΛΓΕΒΡΑ) ΤΩΝ ΕΠΑ.Λ. 4/6/2022
Α) ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Σε γενικό πλαίσιο τα θέματα χαρακτηρίζονται από επιστημονική ορθότητα, σαφή στις διατυπώσεις και εντός της εξεταστέας ύλης του τρέχοντος έτους. Είναι στο σύνολό τους  διαβαθμισμένα και σύμφωνα με το πνεύμα του σχολικού βιβλίου .

Η χρονική διάρκεια της εξέτασης των τριών (3) ωρών κρίνεται επαρκής για την αναλυτική  ολοκλήρωση όλων των θεμάτων .

Σχετικά με την σύγκριση του βαθμού δυσκολίας, σε σχέση με τα αντίστοιχα  περσινά θέματα, με την επιφύλαξη της διαφοροποιημένη ύλης φέτος και πέρσι, τα θέματα κρίνονται περίπου του ίδιου βαθμού δυσκολίας. Δεν αναμένονται ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις στις βαθμολογικές κλίμακες σε σχέση με τις αντίστοιχες πέρσινές.

Ακολουθεί ο σχολιασμός ανά θέμα και υποερώτημα:
Β) ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ/ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ
ΘΕΜΑ A
Α1. Βασική απόδειξη πρότασης στο σχολικό βιβλίο.
Α2.Βασικός ορισμός στην θεωρία του σχολικού βιβλίου
Α3.  Ερωτήσεις τύπου Σωστού-Λάθους που εξετάζουν βασικές γνώσεις και ήταν αναμενόμενα.
Α4. Συμπλήρωση βασικών τύπων στην θεωρία του σχολικού βιβλίου.
ΘΕΜΑ B
Β1.Εύκολο, υπολογιστικό ερώτημα.
Β2. Εύκολο, υπολογιστικό ερώτημα.
Β3. Εύκολο, υπολογιστικό ερώτημα.
ΘΕΜΑ Γ
Γ1.Βασικό ερώτημα, απλοί υπολογισμοί.
Γ2. Βασικό ερώτημα που όμοιά του υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο (εύρεση εξίσωσης εφαπτομένης).
Γ3. Βασικό ερώτημα που όμοιά του υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο (εύρεση μονοτονίας-ακροτάτων συνάρτησης)
Γ4. Εύρεση απλού ορίου, απλοί υπολογισμοί.
ΘΕΜΑ Δ
Δ1.Βασικό ερώτημα εύρεσης πεδίου ορισμού συνάρτησης. Απλό θέμα.
Δ2. Συνδυαστικό ερώτημα από συναρτήσεις και Στατιστική, απλοί υπολογισμοί.
Δ3. Ερώτημα που απαιτεί κάποια δεξιότητα στην κατανόηση της κανονικής κατανομής.
Δ4. Ερώτημα που απαιιτεί γνώση της έννοιας της μέσης τιμής και της τυπικής απόκλισης.
Καραγιάννης Ιωάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών Νομών  Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, 2ο ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

Αφήστε μια απάντηση