ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ: ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Συμμετείχαμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα εβδομάδα Κώδικα με ένα παιχνίδι που οργανώσαμε και στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 250 παιδιά. Το παιχνίδι λέγεται “Το Beebot πάει Μουσείο” και σας το παρουσιάζουμε παρακάτω.

 

 Το Beebot ξεκινά από το σχολείο και δεν μπορεί να περάσει από τις εικόνες Δέντρο, Λεωφορείο, Έργα. Ο παίκτης τραβά μια κάρτα κώδικα και ξεκινά τη διαδρομή. Μόλις φτάσει στο τέρμα, τοποθετεί την κάρτα του μουσείου και έπειτα ανοίγουμε το φάκελο με τη φωτογραφία του χάρτη που έστειλε το σχολείο για επαλήθευση. Όλα τα σχολεία ανεβάζουν στο πάντλετ που ακολουθεί τους δικούς τους κώδικες, και οι εταίροι πρέπει να βρουν πού είναι κρυμμένη η κάρτα – Μουσείου.

 

Δημιουργήθηκε με το Padlet
Εμείς το παίξαμε και με τους γονείς. Τα παιδιά ετοίμασαν τις μυστικές διαδρομές και στη συνέχει προκάλεσαν τους γονείς τους να βρουν τη σωστή διαδρομή!!! 

 

 

 

Λεπτομέρειες της δράσης και το παιχνίδι σε pdf μπορείτε να τα βρείτε εδώ.
Και το πιστοποιητικό της δράσης μας…
 

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ

Παρακάτω σας παρουσιάζω κάποιες από τις δράσεις μας για το όνομά μας και το αρχικό μας γράμμα.

Το όνομά μου γίνεται…
 

Λιονταράκι

Κήπος με λουλούδια
 
 
Δρόμος
Πολυκατοικία
 
Παιχνίδι στο Beebot
 

 

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ…ΛΕΞΕΩΝ

Στην προσπάθειά μας να στήσουμε τη ΓΩΝΙΑ του ΜΟΥΣΕΙΟΥ, δημιουργήσαμε το πρώτο της παιχνίδι: Την Ανασκαφή λέξεων!!!
 
Τα παιδιά σε ρόλο αρχαιολόγου ψάχνουν στο “χώμα” να βρουν τα κρυμμένα γράμματα. Αρχικά παίζουμε με τις καρτέλες των ονομάτων τους. 
Σε δεύτερη φάση, μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά καρτέλες αντικειμένων και να προσπαθήσουν να τις συνθέσουν με τα γράμματα που θα ανακαλύψουν.
 
Για να είναι πιο “καθαρό” το παιχνίδι, και να μη φέρουμε χώμα στην τάξη, επιλέξαμε το σιμιγδάλι και την κανέλα για το καφέ χρώμα. Ρίχνοντας και λίγο νεράκι, σχηματίζονται “πέτρες” που μοιάζουν εκπληκτικά με τις αληθινές. 
 
 
ΥΛΙΚΑ:
Σιμιγδάλι (περίπου 4 σακουλάκια)
Κανέλα (4 σακουλάκια)
Ξύλινα γράμματα από παλιό scrubble ή μαγνητικά γράμματα
(μπορείτε να βάλετε και πλαστικοποιημένα γράμματα από χαρτί)
Εργαλεία ανασκαφών
 
ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ!!!!!!!

ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων σήμερα, και επέλεξα να παρουσιάσω στα παιδιά πως δυο άνθρωποι κατάφεραν να σώσουν τη ζωή ενός λιονταριού και από την αιχμαλωσία να το επιστρέψουν στο φυσικό του περιβάλλον.
 
                        
Το 1969 ο John Rendall και ο Ace Bourke είδαν ένα μωρό λιοντάρι σε βιτρίνα του «Harrod» στο Λονδίνο και αμέσως αποφάσισαν να το αγοράσουν και να το μεγαλώσουν οι ίδιοι, αν και έμεναν σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης. Του έδωσαν το όνομα Κρίστιαν. Όνειρό τους δεν ήταν να το κρατήσουν για πάντα, αλλά να το επιστρέψουν μετά από έναν χρόνο περίπου στο φυσικό του περιβάλλον, στην Αφρική.
perierga.gr - Κρίστιαν το λιοντάρι: Μια συγκινητική ιστορία!
 Όσο έμεναν μαζί του πρόσφεραν απεριόριστη αγάπη και εκείνο ανταπέδιδε κάθε φορά ό,τι καλό του έκαναν.   Τους αγάπησε και το αγάπησαν πολύ, ενώ μέσα σε πέντε μήνες έγινε η τοπική διασημότητα, παρουσιάστηκε σε εκπομπές, και γράφτηκε και βιβλίο για τη σχέση των τριών. 
perierga.gr - Κρίστιαν το λιοντάρι: Μια συγκινητική ιστορία!
Μέχρι που ήρθε η οδυνηρή ώρα του αποχωρισμού και ο Κρίστιαν βρέθηκε σε έναν ζωολογικό κήπο στην Αφρική, προκειμένου να ενσωματωθεί σιγά σιγά σε μια φυσιολογική για τον ίδιο ζωή. Εκεί έγινε ο αρχηγός της αγέλης, απέκτησε σύζυγο και ζούσε πια τη ζωή του! Οι δύο φίλοι θέλησαν μετά από έναν χρόνο να τον επισκεφθούν αλλά οι υπεύθυνοι του πάρκου τούς είπαν ότι πλέον ο Κρίστιαν ήταν ένα άγριο λιοντάρι, αρχηγός ανάμεσα στους ομοίους του και προφανώς δεν θα τους θυμόταν, ενώ επισήμαναν πως δεν θα έπρεπε να ρισκάρουν μια συνάντηση μαζί του έστω και από μακριά. Όμως ο John και ο Ace αποφάσισαν να το ρισκάρουν. Επισκέφθηκαν τον Κρίστινα στον Κήπο και βρέθηκαν μπροστά σε μια έκπληξη: Όχι μόνο τους αναγνώρισε, αλλά τους έδειξε και τόσο μεγάλη αγάπη, όπως παλιά. Γι’ αυτόν δεν είχε σημασία πως ήταν ένα άγριο ζώο, με άγρια ένστικτα! Σημασία είχε πως οι δυο φίλοι τού έδειξαν αγάπη και αυτό δεν μπορούσε να το ξεχάσει με τίποτα. Άλλωστε γι’ αυτούς ποτέ δεν υπήρξε άγριο ζώο ούτε το είδαν έτσι. Ήταν ο Κρίστιαν το λιονταράκι τους. Και έτσι ακριβώς τους υποδέχτηκε σαν το λιοντάρακι τους. Μόνο που έφερε και τη σύζυγό του να την γνωρίσουν… Το βίντεο των δύο φίλων έκανε το γύρο του κόσμου και πάνω από 50.000.000 θεατές δάκρυσαν…
Παρακολουθήσαμε την ιστορία και στη συνέχεια την αποδώσαμε με τη φαντασία μας. Το κάθε παιδί επέλεξε μια σκηνή της ιστορίας και την εικονογράφησε:
(Το λιοντάρι – Κρίστιαν στο κλουβί, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στα ψώνια, στην Αφρική, κυρίαρχος της αγέλης, η συνάντησή του με τους ανθρώπους, ο Κρίστιαν μαζί με τη “γυναίκα” του.)
Έπειτα τις βάλαμε σε χρονική σειρά και δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα με την ιστορία που μας συγκίνησε.
Στη συνέχεια φτιάξαμε καρτούλες λόγω της ημέρας με τι άλλο;;;; Λιονταράκια….
 

 

Τα θαμμένα αγάλματα της Κατοχής

Συνεχίζουμε τις δραστηριότητες για την 28η Οκτωβρίου, και σήμερα μιλήσαμε για τα θαμμένα αγάλματα στην Κατοχή. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο eTwinning πρόγραμμα “Lion Hunt @ the Museum: Art, History and Technology”.

 
Όταν στις 28 Απριλίου του 1941 οι Γερμανοί κατακτητές διάβηκαν το κατώφλι του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου βρέθηκαν μπροστά σε μια δυσάρεστη αποκάλυψη. Τρίβοντας τα μάτια τους από την έκπληξη είδαν ότι οι προθήκες ήταν άδειες και τα αγάλματα άφαντα. Διασχίζοντας τις αίθουσες του μεγαλύτερου μουσείου της χώρας μας, οι Γερμανοί αρχαιολόγοι διαπίστωσαν ότι παρέλαβαν ένα κτήριο γυμνό. Τα αγάλματα και τα υπόλοιπα αρχαία είχαν με μαγικό τρόπο εξαφανιστεί. Στις επίμονες ερωτήσεις των κατακτητών για το πού βρίσκονται, οι αρχαιολόγοι μας έδωσαν τη θρυλική απάντηση: «Τα αρχαία είναι θαμμένα στη γη»…
Ο Λέανδρος, η μασκότ μας, περιέγραψε στα παιδιά μια ιστορία που έζησε όταν βρισκόταν στο Μουσείο της Αθήνας…

 

 

 
Παρουσίασα το βίντεο, χωρίς να αποκαλύψω στα παιδιά τι τελικά έκαναν οι αρχαιολόγοι και τους ζήτησα να κάνουν τις δικές τους υποθέσεις. 
Το φύλλο εργασίας ήταν το εξής: 
Πως νομίζετε ότι έσωσαν οι αρχαιολόγοι τα αγάλματα και τα αγγεία του Μουσείου;;

 

 

 

Στη συνέχεια αποκαλύφθηκε η πραγματικότητα. Αλήθεια…αν ζούσαμε εμείς τότε, πως θα προστατεύαμε τα πολύτιμα αγγεία μας; Τα παιδιά διατύπωσαν προτάσεις και ήταν έτοιμα για δράση!!!
 
Αρχικά, με πλαστικά ποτήρια φτιάξαμε το αγγείο μας. 
Τα παιδιά τώρα καλούνται να επιστρατεύσουν τη φαντασία και δημιουργικότητά τους και να δημιουργήσουν μια κατασκευή με την οποία θα προστατεύσουν το αγγείο τους. 
Τη Δευτέρα περιμέναμε με ανυπομονησία να δούμε εάν οι κατασκευές αυτές θα προστατεύσουν τους θησαυρούς τους!!! Οι κατασκευές τους, ευφάνταστες και πρωτότυπες. Τα υλικά που επέλεξαν ποικίλα, από φουσκίτσες και άχυρα, μέχρι χαρτάκια και βαμβάκι.

 

 

 

 

 

 

 

 
Αφού λοιπόν τα παιδιά παρουσίασαν την κατασκευή τους, καταγράψαμε τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε για την προστασία των αγγείων μας
Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα του πειράματος. Έπρεπε να δούμε εάν το κουτί μας θα αντέξει την έκρηξη. Έτσι, ανεβήκαμε στα παγκάκια και….. αρχίσαμε τις δοκιμές!!!
 
Τελικά τα αγγεία μας άντεξαν κάθε πτώση. Οι κατασκευές μας ήταν πετυχημένες.
Επόμενη φάση, η πρακτική εφαρμογή στη σημερινή πραγματικότητα με τη συσκευασία του αγγείου μας για ταχυδρομική αποστολή στα συνεργαζόμενα σχολεία, κάτι σαν ανταλλαγή δώρων!!!!
Άλλωστε, η συνάδελφος από τη Σλοβακία είναι ήδη έτοιμη να στείλει τα αγγεία που κατασκεύασαν. 
 
Ανυπομονούμε να δούμε με ποιο τρόπο θα τα συσκευάσει…
 

 

Παιχνίδι με τα ονόματα στο Νηπιαγωγείο

Παίζουμε στο Κεφάλι το’χω;;;
Ένα παιχνίδι που έχει τρελάνει τα παιδιά, σε παραλλαγή.
 
Τα παιδιά εκ περιτροπής φορούν το στέμμα στο κεφάλι και επιλέγουν με κλειστά μάτια μια καρτέλα από τα ονόματα της τάξης. Έπειτα αρχίζουν τις ερωτήσεις:
Είναι αγόρι ή κορίτσι;
Είναι νήπιο ή προνήπιο;
Έχει ξανθά ή μαύρα μαλλιά;
Είναι ο…..
 
Μόλις βρει ο παίκτης ποιο παιδί έχει στο κεφάλι του, παίρνει την καρτέλα και εκείνο το παιδί φοράει το “στέμμα”. Στη συνέχεια, αφού όλα τα παιδιά έχουν καρτέλα στο χέρι, παίζουμε ένα παιχνίδι ταχύτητας. Τους δίνουμε 10 δευτερόλεπτα για να δώσουν την καρτέλα στο φίλο τους και να πάρουν την δική τους.

Δοκιμάστε το!!
Καλή διασκέδαση!!!!!!!

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΣ

Ο Λέανδρος – η μασκότ μας – είναι ο καλύτερος βοηθός για όλα τα θέματα!!! Αφού λοιπόν υποδεχθήκαμε το νέο συμμαθητή μας, στη συνέχεια του είπαμε τους κανόνες με τους οποίους λειτουργεί η ομάδα μας. Το κάθε παιδί πρότεινε και έναν κανόνα. Όταν κάποιος χρησιμοποιούσε κανόνα που ξεκινούσε με το ΔΕΝ, έπρεπε να πει και τι κάνουμε αντί για το τι δεν κάνουμε. Έτσι, αφού με τις παλάμες μας αφήσαμε τα αποτυπώματά μας στο χαρτί, δημιουργήσαμε τους
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΛΕΑΝΔΡΟΥ
 
Κάθε χεράκι και ένας κανόνας!!!
Καλή συνέχεια
Keep Sharing!!!
 

 

Μαθαίνω τις γωνιές με το λιονταράκι

Σήμερα ξεναγήσαμε τον Λέανδρο, τη μασκότ μας το λιοντάρι, στο Νηπιαγωγείο μας.  Έτσι παίξαμε ένα παιχνίδι. 

Πρόκειται για μια παραλλαγή του Λύκε – Λύκε είσαι εδώ:

Λέανδρε – Λέανδρε είσαι εδώ;;;

Περπατώ περπατώ στο σχολείο, όταν ο Λέανδρος δεν είναι δω

Λέανδρε Λέανδρε που είσαι;;;;;

(Διαβάζουμε το αίνιγμα, και τα παιδιά πρέπει να μαντέψουν τη λύση και να τοποθετήσουν τη γαντόκουκλα του Λέανδρου σε εκείνη τη γωνιά). Λέανδρε ξέρεις πού είσαι;;;;

Στη συνέχεια, ανά ομάδες ζωγραφίσαμε το αίνιγμα της κάθε γωνιάς, για να γίνει η ταμπέλα της.

Τα αινίγματα σε pdf μπορείτε να τα κατεβάσετε από εδώ.

Ψάχνω – ψάχνω το λιοντάρι

Πρώτη μέρα στο σχολείο. Η ατμόσφαιρα κάπως μουδιασμένη… 

Ευτυχώς που είχα προθερμάνει την ομάδα με το γράμμα του Λέανδρου και τη “μαγική φλογέρα” που τους έδωσε. Τα παιδιά ήρθαν στο σχολείο με τη φλογερίτσα τους και περίμεναν πότε θα γνωρίσουν τον Λέανδρο.

Αφού λοιπόν μαζευτήκαμε στην παρεούλα και ξαναδιαβάσαμε το γράμμα του, ήταν έτοιμα όλα για τη μεγάλη εμφάνιση….

Τα παιδιά έπαιξαν τον μαγικό ρυθμό στη φλογέρα τους και ο Λέανδρος εμφανίστηκε. Τους συστήθηκε και συστήθηκαν κι αυτά με τη σειρά τους.  Στη συνέχεια τους διάβασε το παραμύθι της Μαριλίτας Χατζημποντόζη “Δεν πάω σχολείο”

Ο Λέανδρος δεν θέλει να πάει σχολείο… διαβάζουμε τη μισή ιστορία και έπειτα η γαντόκουκλα Λέανδρος ζητά από τα παιδιά να πουν τη γνώμη τους. 

Τα παιδιά τον συμβουλεύουν να αλλάξει γνώμη και να πάει σχολείο. Γιατί θα έπρεπε να πάει;; Τα παιδιά δίνουν τις απαντήσεις τους.

– Είναι ωραία στο σχολείο

– Έχει πολλά παιχνίδια

– Κάνεις νέους φίλους

– Μαθαίνεις πολλά πράγματα

Έτσι λοιπόν ο Λέανδρος αλλάζει γνώμη και αποφασίζει να τους ακούσει… και φυσικά είναι τέλεια στο σχολείο.

“Ψάχνω – Ψάχνω το λιοντάρι” – Ψυχοκινητικό παιχνίδι

Πρόκειται για την ελληνική έκδοση του We’re going on a lion hunt


Mπορείτε να βρείτε διάφορες εκδοχές στα ελληνικά,όπως αυτή του elniplex. Εγώ έκανα μια διασκευή, με τη συμβολή της Κατερίνας Σπίτσα και σας την παρουσιάζω.

Ένα παιδί ντύνεται λιοντάρι και κρύβεται στη “σπηλιά”. 

Οι υπόλοιποι ξεκινούν την περιπέτεια!!! Ο ρυθμός είναι ίδιος με του αγγλικού τραγουδιού. Σε κάθε “στάση” κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις (ανοίγουμε δρόμο με τα χέρια για τα χόρτα, κολυμπάμε στη λίμνη, σκαρφαλώνουμε στο βουνό, πηδάμε στις λάσπες κλπ)

Μιλάμε για τρομερή επιτυχία. Όλη την ημέρα παίζαμε το λιοντάρι, το οποίο φυσικά εμπλουτίστηκε. Έτσι συναντήσαμε λεωφορεία, δεινόσαυρους, τρένα κλπ. 

Στο τέλος της ημέρας, τα παιδιά ζωγράφισαν τι τους άρεσε από την πρώτη μας μέρα…

Καλή αρχή!!!

Καλή σχολική χρονιά

Καλή χρονιά σε όλους. Φέτος το λιονταράκι μας θα είναι η μασκότ της τάξης. Ο νέος μας φίλος λέγεται Λέανδρος… 

Ο Λέανδρος ζει στο Μουσείο και το σκάει για να έρθει στο σχολείο και να μάθει μουσική. Όλη λοιπόν η προετοιμασία για τις πρώτες μέρες, σχετίζεται με αυτό το σενάριο. Η πείρα μου έχει δείξει πως μια μασκότ – γαντόκουκλα βοηθά πολύ τα παιδιά να ξεδιπλωθούν και να νιώσουν άνετα τις πρώτες μέρες στο σχολείο. Για το λόγο αυτό, τα δωράκια του Αγιασμού ήταν μαγικά μουσικά οργανάκια που τα παιδιά θα πρέπει να φέρουν μαζί τους την πρώτη μέρα για να φωνάξουν τον Λέανδρο. 

Το γράμμα που τους δόθηκε ήταν αυτό

Ο στολισμός της τάξης αφορά το Μουσείο. Έτσι το ημερολόγιό μας στήθηκε κάπως έτσι…

Περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση…

Μαμάδες του Κόσμου

Αυτή η εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στις μαμάδες του κόσμου. Οργανώθηκε μια έκθεση φωτογραφίας από την εξαιρετική δασκάλα στο σχολείο μας, την κ. Κούλα Κωνσταντινίδου, και εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία και εμείς.
 
Μαμάδες του κόσμου λοιπόν….
Της μετανάστευσης,
 
Μαμάδες της Αντίστασης, 
της προσφυγιάς, 
της εκκλησίας,
 της τέχνης, 
του κόσμου.
 
Αρχικά, παρατηρήσαμε τις εικόνες στον υπολογιστή,και τις δώσαμε τον δικό μας τίτλο.
Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε την έκθεση και έπρεπε να βρούμε τα έργα που είχαμε επιλέξει από τον υπολογιστή. Το κάθε παιδί εντόπιζε τον πίνακά του και κολλούσε τους τίτλους που είχαμε δώσει.
 Άραγε συμπέπτουν αυτοί με τους πραγματικούς τίτλους των έργων;
 
 
 
Δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα για όλες τις μαμάδες 
και φυσικά ετοιμάσαμε τα δωράκια μας για τη γιορτή της μητέρας.
 
Τέλος, παίξαμε με το Beebot και τα έργα τέχνης. 
Το κάθε παιδί επέλεγε έναν τίτλο και καθοδηγούσε το Beebot στην αντίστοιχη εικόνα.
 
Xρόνια πολλά μανούλες!!!!

Υιοθεσία Μνημείου στο Νηπιαγωγείο Όσσας

Τα νήπια της Όσσας εδώ και ένα χρόνο υιοθέτησαν το μνημείο του χωριού τους, την Οικία “Χατζή Χατζηχριστάκη” και επιδιώκουν μέσα από τις δράσεις τους να ευαισθητοποιήσουν την κοινωνία και να σώσουν το μνημείο το οποίο απειλείται από κατάρρευση.

Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων σήμερα, 18 Απριλίου, και τα παιδιά σκέφτηκαν ότι αφού γιορτάζει το μνημείο τους, πρέπει να το επισκεφθούν και να βρουν μια λύση. Σχεδίασαν αφίσες και πλακάτ και αποφάσισαν να κάνουν διαδήλωση στο χωριό, ώστε να τους ακούσουν οι μεγάλοι.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ “ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ”

Επίσης έγραψαν μια επιστολή την οποία απέστειλαν ηλεκτρονικά στο Δήμαρχο Λαγκαδά, ζητώντας του να τους βοηθήσει στην αποκατάσταση και υποστήλωση του μνημείου. Κατά την  επίσκεψη των παιδιών στο χώρο του μνημείου,  τα παιδιά διαπίστωσαν τον κίνδυνο που διατρέχουν και οι περαστικοί, από την κατάρρευση της στέγης…

Τοιχοκόλλησαν την αφίσα και την επιστολή, και φυσικά άφησαν μερικά λουλούδια, για να ομορφύνουν την αποκρουστική πρόσοψη.

Όλοι εσείς οι μεγάλοι, μας ακούτε;;; ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!!!

Με μεγάλη μας χαρά, ενημερωθήκαμε πως η δράση μας έχει κινητοποιήσει την ευρύτερη κοινωνία.

Eρωτήματα βουλευτών στη Βουλή

 

Aπάντηση του αρμόδιου Υπουργείου

 

 

 

 
Η Εκπομπή Ενημέρωση της ΕΡΤ3 έκανε αφιέρωμα στη δράση μας.
 
Διάφορα Ιστολόγια Ενημέρωσης και η Εφημερίδα ThessNews  δημοσίευσαν σχετικά άρθρα.

 

 

 

 

1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου “Κάντο να ακουστεί 2018” στο Νηπιαγωγείο Όσσας

Το Νηπιαγωγείο Όσσας απέσπασε το 1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου “Κάν’το να ακουστεί 2018 ” για το ραδιοφωνικό του μήνυμα “Γέρασα και με Παράτησαν”.

Η τελετή Βράβευσης έγινε στα Τρίκαλα στις 16 Μαρτίου 2018 παρουσία του Υφυπουργού Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη.

Tα γενέθλια του δράκου μας Καρδένιου

Στα πλαίσια του eTwinning έργου μας, τις Απόκριες ο δράκος μας είχε γενέθλια. Γινόταν 200 ετών. Οι προετοιμασίες πολλές. Προσκλήσεις, φαγητά, τούρτα και φυσικά πάρτυ όλων των σχολείων μαζί με τηλεδιάσκεψη.
 
Την τούρτα την ετοιμάσαμε μαζί με τα παιδιά. Ήθελαν να είναι κάστρο. Αφού λοιπόν ψάξαμε διάφορες τούρτες στο pinterest, καταλήξαμε.

 

 

 
Οι γονείς έφεραν γλυκίσματα για τον μπουφέ με θέμα το έργο μας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Όλες τις δημιουργίες, μπορείτε να τις δείτε εδώ.

 
Όταν ήρθε η ώρα, όλα τα σχολεία συνδεθήκαμε με τηλεδιάσκεψη και τραγουδήσαμε το τραγούδι των γενεθλίων στο δράκο μας, τον Καρδένιο.
Τέλος, χορέψαμε, φάγαμε και γράψαμε τις ευχές μας στο βιβλίο ευχών του Καρδένιου μας.
Book titled 'It's my Birthday'Read this free book made on StoryJumper!function(){function d(){“undefined”==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=”https:”==document.location.protocol?”https:”:”http:”;if(“undefined”==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(“script”),c=10;b.src=a+”//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js”,document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(b),e()}}();
 

https://www.storyjumper.com/book/showframe/49639056/It-s-my-Birthday#page/1