

Συνεχίζουμε τις δραστηριότητες για την 28η Οκτωβρίου, και σήμερα μιλήσαμε για τα θαμμένα αγάλματα στην Κατοχή. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο eTwinning πρόγραμμα “Lion Hunt @ the Museum: Art, History and Technology”.
Δοκιμάστε το!!
Καλή διασκέδαση!!!!!!!
Σήμερα ξεναγήσαμε τον Λέανδρο, τη μασκότ μας το λιοντάρι, στο Νηπιαγωγείο μας. Έτσι παίξαμε ένα παιχνίδι.
Πρόκειται για μια παραλλαγή του Λύκε – Λύκε είσαι εδώ:
Λέανδρε – Λέανδρε είσαι εδώ;;;
Περπατώ περπατώ στο σχολείο, όταν ο Λέανδρος δεν είναι δω
Λέανδρε Λέανδρε που είσαι;;;;;
(Διαβάζουμε το αίνιγμα, και τα παιδιά πρέπει να μαντέψουν τη λύση και να τοποθετήσουν τη γαντόκουκλα του Λέανδρου σε εκείνη τη γωνιά). Λέανδρε ξέρεις πού είσαι;;;;
Στη συνέχεια, ανά ομάδες ζωγραφίσαμε το αίνιγμα της κάθε γωνιάς, για να γίνει η ταμπέλα της.
Τα αινίγματα σε pdf μπορείτε να τα κατεβάσετε από εδώ.
Ευτυχώς που είχα προθερμάνει την ομάδα με το γράμμα του Λέανδρου και τη “μαγική φλογέρα” που τους έδωσε. Τα παιδιά ήρθαν στο σχολείο με τη φλογερίτσα τους και περίμεναν πότε θα γνωρίσουν τον Λέανδρο.
Αφού λοιπόν μαζευτήκαμε στην παρεούλα και ξαναδιαβάσαμε το γράμμα του, ήταν έτοιμα όλα για τη μεγάλη εμφάνιση….
Τα παιδιά έπαιξαν τον μαγικό ρυθμό στη φλογέρα τους και ο Λέανδρος εμφανίστηκε. Τους συστήθηκε και συστήθηκαν κι αυτά με τη σειρά τους. Στη συνέχεια τους διάβασε το παραμύθι της Μαριλίτας Χατζημποντόζη “Δεν πάω σχολείο”
Ο Λέανδρος δεν θέλει να πάει σχολείο… διαβάζουμε τη μισή ιστορία και έπειτα η γαντόκουκλα Λέανδρος ζητά από τα παιδιά να πουν τη γνώμη τους.
Τα παιδιά τον συμβουλεύουν να αλλάξει γνώμη και να πάει σχολείο. Γιατί θα έπρεπε να πάει;; Τα παιδιά δίνουν τις απαντήσεις τους.
– Είναι ωραία στο σχολείο
– Έχει πολλά παιχνίδια
– Κάνεις νέους φίλους
– Μαθαίνεις πολλά πράγματα
Έτσι λοιπόν ο Λέανδρος αλλάζει γνώμη και αποφασίζει να τους ακούσει… και φυσικά είναι τέλεια στο σχολείο.
“Ψάχνω – Ψάχνω το λιοντάρι” – Ψυχοκινητικό παιχνίδι
Πρόκειται για την ελληνική έκδοση του We’re going on a lion hunt

Mπορείτε να βρείτε διάφορες εκδοχές στα ελληνικά,όπως αυτή του elniplex. Εγώ έκανα μια διασκευή, με τη συμβολή της Κατερίνας Σπίτσα και σας την παρουσιάζω.
Ένα παιδί ντύνεται λιοντάρι και κρύβεται στη “σπηλιά”.
Οι υπόλοιποι ξεκινούν την περιπέτεια!!! Ο ρυθμός είναι ίδιος με του αγγλικού τραγουδιού. Σε κάθε “στάση” κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις (ανοίγουμε δρόμο με τα χέρια για τα χόρτα, κολυμπάμε στη λίμνη, σκαρφαλώνουμε στο βουνό, πηδάμε στις λάσπες κλπ)
Μιλάμε για τρομερή επιτυχία. Όλη την ημέρα παίζαμε το λιοντάρι, το οποίο φυσικά εμπλουτίστηκε. Έτσι συναντήσαμε λεωφορεία, δεινόσαυρους, τρένα κλπ.
Στο τέλος της ημέρας, τα παιδιά ζωγράφισαν τι τους άρεσε από την πρώτη μας μέρα…
Καλή αρχή!!!
Καλή χρονιά σε όλους. Φέτος το λιονταράκι μας θα είναι η μασκότ της τάξης. Ο νέος μας φίλος λέγεται Λέανδρος…
Ο Λέανδρος ζει στο Μουσείο και το σκάει για να έρθει στο σχολείο και να μάθει μουσική. Όλη λοιπόν η προετοιμασία για τις πρώτες μέρες, σχετίζεται με αυτό το σενάριο. Η πείρα μου έχει δείξει πως μια μασκότ – γαντόκουκλα βοηθά πολύ τα παιδιά να ξεδιπλωθούν και να νιώσουν άνετα τις πρώτες μέρες στο σχολείο. Για το λόγο αυτό, τα δωράκια του Αγιασμού ήταν μαγικά μουσικά οργανάκια που τα παιδιά θα πρέπει να φέρουν μαζί τους την πρώτη μέρα για να φωνάξουν τον Λέανδρο.
Το γράμμα που τους δόθηκε ήταν αυτό
Ο στολισμός της τάξης αφορά το Μουσείο. Έτσι το ημερολόγιό μας στήθηκε κάπως έτσι…
Περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση…
Τα νήπια της Όσσας εδώ και ένα χρόνο υιοθέτησαν το μνημείο του χωριού τους, την Οικία “Χατζή Χατζηχριστάκη” και επιδιώκουν μέσα από τις δράσεις τους να ευαισθητοποιήσουν την κοινωνία και να σώσουν το μνημείο το οποίο απειλείται από κατάρρευση.

Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων σήμερα, 18 Απριλίου, και τα παιδιά σκέφτηκαν ότι αφού γιορτάζει το μνημείο τους, πρέπει να το επισκεφθούν και να βρουν μια λύση. Σχεδίασαν αφίσες και πλακάτ και αποφάσισαν να κάνουν διαδήλωση στο χωριό, ώστε να τους ακούσουν οι μεγάλοι.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ “ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ”
Επίσης έγραψαν μια επιστολή την οποία απέστειλαν ηλεκτρονικά στο Δήμαρχο Λαγκαδά, ζητώντας του να τους βοηθήσει στην αποκατάσταση και υποστήλωση του μνημείου.
Κατά την επίσκεψη των παιδιών στο χώρο του μνημείου, τα παιδιά διαπίστωσαν τον κίνδυνο που διατρέχουν και οι περαστικοί, από την κατάρρευση της στέγης…

Τοιχοκόλλησαν την αφίσα και την επιστολή, και φυσικά άφησαν μερικά λουλούδια, για να ομορφύνουν την αποκρουστική πρόσοψη.

Όλοι εσείς οι μεγάλοι, μας ακούτε;;; ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!!!
Με μεγάλη μας χαρά, ενημερωθήκαμε πως η δράση μας έχει κινητοποιήσει την ευρύτερη κοινωνία.

Το Νηπιαγωγείο Όσσας απέσπασε το 1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου “Κάν’το να ακουστεί 2018 ” για το ραδιοφωνικό του μήνυμα “Γέρασα και με Παράτησαν”.

Η τελετή Βράβευσης έγινε στα Τρίκαλα στις 16 Μαρτίου 2018 παρουσία του Υφυπουργού Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη.
Όλες τις δημιουργίες, μπορείτε να τις δείτε εδώ.
https://www.storyjumper.com/book/showframe/49639056/It-s-my-Birthday#page/1