ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΛΙΣΣΕΣ

Σήμερα οργανώσαμε έναν στίβο μάχης για μέλισσες. Οι διαγωνιζόμενοι έπρεπε να περάσουν τις τρεις δοκιμασίες προκειμένου να μπουν στην κυψέλη.

1η δοκιμασία: Μάζεψε τη γύρη από τα λουλούδια

 

 

 

 

 

 

Τα νήπια με το τσιμπιδάκι παίρνουν ένα ένα τα μπαλάκια της γύρης και τα τοποθετούν στο δοχείο τους.

2η δοκιμασία: Φτιάξε τη μέλισσα

 

 

 

 

 

 



3η δοκιμασία: Σχημάτισε ένα λουλούδι 

 

 



Όλα τα μελισσάκια ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των δοκιμασιών  με επιτυχία και το διασκέδασαν με την ψυχή τους.



Τα παιχνίδια αυτά θα εμπλουτίσουν τις γωνιές στο Νηπιαγωγείο μας.

 

ΜΕΛΙΣΣΟΚΑΜΩΜΑΤΑ

Φέτος το θέμα μας είναι οι Μέλισσες… Έτσι λοιπόν η τάξη μας έγινε ένα μελίσσι.

Τα δώρα καλωσορίσματος

 

 

Το παρουσιολόγιό μας…
το πατρον είναι αυτό

 

 

 

 

 

Το Ημερολόγιό μας

 

 

Το αρχικο μας γράμμα

Βρίσκουμε το όνομά μας στα κελιά

 

και συνθέτουμε μια κυψέλη με τα γράμματα του ονόματός μας.

 

Συνεχίζεται…

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ WRO «ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ»

Τα νήπια της Όσσας σας ξεναγούν στον τόπο τους. Πρώτο μάθημα ρομποτικής στο σχολείο μας και τα παιδιά ανταποκρίθηκαν θαυμάσια!!!

 

 

 

Πείραμα: Πώς μας προστατεύει η μάσκα

 Σήμερα ασχοληθήκαμε με τον λόγο για τον οποίο φοράμε μάσκα. Μιλήσαμε για τον τρόπο μετάδοσης των μκροβίων και κάναμε ένα πείραμα.

 

Γεμίσαμε ένα απλικατέρ με πράσινο νερό και ψεκάσαμε στη μάσκα. Στη συνέχεια απομακρύναμε τη μάσκα και διαπιστώσαμε ότι το στόμα του Αρίστου ήταν καθαρό. Έτσι μπόρεσαν τα παιδιά κατά κάποιο τρόπο να κατανοήσουν το ρόλο της μάσκας.

Τέλος, μάθαμε κι ένα τραγουδάκι για τους τρόπους προφύλαξής μας από τον ιό.

Είμαι σούπερ ήρωας,
Πηγαίνω στο σχολειό
Κι έχω μυστική αποστολή
Να διώξω τον Ιό.
Άνοιξε τα αυτάκια σου
Και μάθε το καλά
Αν θέλεις να διώξεις
Τα μικρόβια μακριά.
Άκουσε καλά, άκουσε καλά
Φόρα μάσκα, πλύνε χέρια μείνε μακριά…

Η ΜΑΣΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ…ΑΛΛΙΩΣ

 Η χρονιά που διανύουμε είναι ιδιαίτερη, γι αυτό και καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε σε όλα τα συνεχώς μεταβαλλόμενα δεδομένα. 

Μάσκα στο σχολείο λοιπόν…. 


Η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα αρκετά και έψαχνα να βρω τρόπους για να προσεγγίσουμε το φλέγον θέμα. Σκέφτηκα λοιπόν την περιπέτεια του Αρίστου, της μασκότ μας. 


Έτσι, ετοίμασα μια κατασκευή μέλισσας που περιλαμβάνει το γράμμα και τη μάσκα (αποκριάτικη).

 

 Ο Αρίστος ο κυφήνας λοιπόν ήρθε στο σχολείο μας επειδή είχε κάποιο πρόβλημα. 

Έμαθε όμως ότι στο σχολείο φορούν μάσκα. Έτσι κι αυτός, έφερε τη δική του…

Γιατί γελάς;;; Τι εννοείς πως δεν πρέπει να φοράμε τέτοια μάσκα;;;

Ο Αρίστος καλεί τα παιδιά να φέρουν στο σχολείο τις μάσκες τους.

Όλες τις μάσκες τους….

 

 

Αφού λοιπόν καταλήξουμε στο ποια μάσκα πρέπει να φοράμε στο σχολείο και γιατί, μαθαίνουμε πώς τη φοράμε. Αρχικά διαβάζουμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

 

 

 

 

Ώρα για παιχνίδι:
Έχουμε ετοιμάσει με τις συνεργάτιδες του eTwinning έργου BeeTwinners υλικό για τη σωστή χρήση της μάσκας.
Τα παιδιά καλούνται να μάθουν στον Αρίστο πώς φοράμε σωστά τη μάσκα. Τα παιδιά παρακολουθούν τις φωτογραφίες και εντοπίζουν ποιες είναι σωστές και ποιες όχι. O Aρίστος φυσικά δυσκολεύεται να καταλάβει, κι έτσι ζητούμε από τα παιδιά να του βάλουν τη μάσκα σωστά.

 

 

 

Η εξαιρετική συναδέλφισσα Ελένη Χατζηστεφάνου, δασκάλα στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας, ετοίμασε και ένα παιχνίδι ταχύτητας στο WordWall. 

 

Καλή σχολική χρονιά!!!

Οι BeeTwinners σας στέλνουν αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!

 

Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2020-21

Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020.

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.

Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το ολοήμερο τμήμα, συνοδευόμενο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30): 1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια. 3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να φέρουν αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, για όσα επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο, φέρνοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

mail: nipossas@sch.gr

τηλ. 2394091537

Πειράματα με σκιές

Τα πειράματα συνεχίζονται και ο Δημήτρης έχει κέφια. Σήμερα θα παίξουμε με τις σκιές.
Υλικά που θα χρειαστείτε:
Πλαστικό ποτήρι
Φακό ή κινητό τηλέφωνο (για το φακό του)
Μαρκαδόρους
Ζελατίνα και ένα λαστιχάκι
Έτοιμοι για το πείραμα;;

 

Και μόλις τελειώσετε, παίξτε και εδώ!!!!
Και αν εχετε εκτυπωτή, καταγράψτε τις παρατηρήσεις σας πριν και μετά, κουνώντας το φακό.
 

 

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Ο ΑΚΗΣ ΣΠΙΤΑΚΗΣ ΚΑΝΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

Θέλετε να τον βοηθήσετε;;;

Κάντε το πείραμα που ακολουθεί και βγάλτε φωτογραφια το γάντι σας. Τι μπορεί να σκέφτεται;

 

Δημιουργός: nipossas, στις: 27-04-2020, διάρκεια: 00:04:44

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Πάμε να κάνουμε και λίγα Μαθηματικά;

Φύγαμε!!!

ANΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ

ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΑΜΕ ENTER

ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Ετοίμασα ένα παιχνίδι που περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ιστορίες που θα διαβάζαμε στο σχολείο αυτή την εβδομάδα. https://view.genial.ly/5e8ec9743f61e70e2da3f4dd/learning-experience-challenges-istories-toy-pasxa

(function (d) { var js, id = «genially-embed-js», ref = d.getElementsByTagName(«script»)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(«script»); js.id = id; js.async = true; js.src = «https://view.genial.ly/static/embed/embed.js»; ref.parentNode.insertBefore(js, ref); }(document));

Ελπίζω να σας αρέσει. Καλό Πάσχα!!!

ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΣΣΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΣΣΑΣ

ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

«ΚΑΝ’ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2020» ΤΟ  ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΚΡΟΑΤΩΝ!!!

Πρόκειται για ένα συνεργατικό μήνυμα που προέκυψε μέσα από το eTwinning έργο «eTreeHuggers: 1,2, Tree, Hug the Trees with me», με τη συμμετοχή 15 σχολείων. Κάθε σχολείο επέλεξε ένα δέντρο και συμπλήρωσε τη φραση «Αν κάθε μέρα», εμπνευσμένοι από το παραμύθι του Αντώνη Παπαθεοδούλου «Αν Κάθε Μέρα». Όλες οι ηχογραφημένες προτάσεις ανέβηκαν στην πλατφόρμα του έργου όπου και ψηφίσαμε τις δημοφιλέστερες. Έτσι προέκυψε και η συγκεκριμένη συμμετοχή. Τα παιδιά φύτεψαν ένα δεντράκι στην αυλή τους και μέσα από ποικίλες βιωματικές δράσεις, προσπαθούν να προστατεύσουν τα δέντρα.

Συγκεκριμένα συμμετείχαν τα παρακάτω σχολεία:

Νηπιαγωγείο Όσσας

12ο Νηπ. Βέροιας

29ο Νηπ. Σερρών

Νηπ. Κεντριου Κρήτη

Νηπ. Καναλίων Κέρκυρας

8ο Νηπ. Κιλκίς

4ο Νηπ. Πυλαίας

8ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας

14ο Νηπ. Χανίων

20ο Νηπ. Καρδίτσας

2ο Νηπ. Χαλκίδας

Νηπ. Λυκόγιαννης

2ο Νηπ. Μουδανίων

2ο Νηπ. Χρυσούπολης

Νηπ. Αυλωναρίου, Εύβοια

8 ΝΓ Αρτέμιδος