Έχοντας υπόψη μας ότι η αποθήκευση είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία και θεωρώντας ότι χρειάζεται τα διάφορα αποθηκευτικά μέσα να τα “τακτοποιήσουμε” λίγο στο μυαλό μας, ασχοληθήκαμε με τα αποθηκευτικά μέσα: ποια είναι και ποιες είναι οι κατηγορίες τους.
![]() Στόχοι: οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Γ’ ή/και Δ’ τάξης να διακρίνουν τη διαφορά της κύριας μνήμης RAM και των αποθηκευτικών μέσων. Να είναι σε θέση να απαντήσουν στο ερώτημα: “Πού είναι το κείμενό μου όταν γράφω στον υπολογιστή;” Να μάθουν ποια είναι τα αποθηκευτικά μέσα που χρησιμοποιούμε αλλά και κάποια που υπήρχαν παλιά και δεν τα χρησιμοποιούμε πλέον. Να αντιληφθούν ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας διαχειριζόμαστε αποθηκευτικά μέσα όλο και μεγαλύτερης χωρητικότητας. Να επιλύσουν ένα σταυρόλεξο ώστε να εξοικειωθούν με τη λογική που το συνοδεύει. Να δημιουργήσουν το δικό τους σταυρόλεξο με θέμα “Τα αποθηκευτικά μέσα” ώστε να εμπεδώσουν τους ορισμούς που το συνοδεύουν. Να νιώσουν χαρούμενα τραγουδώντας ένα τραγούδι με σχετικούς στίχους καταλαβαίνοντας πλέον τα λόγια του τραγουδιού. |
|
Το τραγούδι “Τα αποθηκευτικά μέσα”
Στίχοι: Ιωσηφίδου Μαρία
Αρμόνιο – διεύθυνση χορωδίας: Μυτιληναίου Ειρήνη
Χορωδία: όλα τα παιδιά της Δ’ τάξης (σχ.έτος 2017-18)