Τις περισσότερες φορές δημιουργούμε όμορφα κείμενα με μια συγκεκριμένη σειρά: γράφουμε και στη συνέχεια στολίζουμε το κείμενό μας ή δίνουμε περισσότερες πληροφορίες εισάγοντας στα κείμενα εικόνες. Εμείς, αυτή τη φορά, ακολουθήσαμε μια διαφορετική πορεία: ζωγραφίσαμε με ελεύθερο θέμα και στη συνέχεια περιγράψαμε τη ζωγραφιά μας.
Η φαντασία των παιδιών της Γ’ τάξης λειτούργησε.
Στόχοι:οι μαθητές κι οι μαθήτριες να ζωγραφίσουν με ελεύθερο θέμα σύμφωνα με τη φαντασία τους και την ανάγκη τους να εκφραστούν. Να πληκτρολογήσουν ένα κείμενο προσπαθώντας να περιγράψουν τη ζωγραφιά που έχουν ήδη δημιουργήσει. Να μορφοποιήσουν το κείμενο και να ασχοληθούν με τον ορθογραφικό έλεγχο. Να ασκηθούν στην αντιγραφή – επικόλληση, αυτήν τη φορά από μία εφαρμογή (λογισμικό ζωγραφικής) σε μια άλλη (επεξεργασία κειμένου). Να αποθηκεύουν τα αρχεία ζωγραφικής και κειμένου σε διαφορετικούς φακέλους (με ονόματα “ζωγραφιές” και “κείμενα” που έχουμε δημιουργήσει από την αρχή της σχολικής χρονιάς ώστε να μάθουν να διαχειρίζονται φακέλους. |
|