Ας κάνουμε κάτι πιο χρηστικό με τη ζωγραφική. Ζωγραφίζουμε σελιδοδείκτες! Τα παιδιά της Α’ τάξης προσπαθώντας να διαχειριστούν σωστά το ποντίκι και να διαχειριστούν αντικείμενα δημιουργούν τελικά από ένα σελιδοδείκτη που τον παίρνουν ως αναμνηστικό στο σπίτι τους. Εξηγήσαμε φυσικά και τι σημαίνει σελιδοδείκτης…
Στόχοι: οι μαθητές κι οι μαθήτριες να ασκηθούν στη διαχείριση του ποντικιού. Να μάθουν να επιλέγουν αντικείμενα και να μεταβάλουν το μέγεθός τους και να τα μετακινούν. Να αντιληφθούν την αξία της αποθήκευσης και της ανάκτησης αρχείου. Να συνεργαστούν ώστε να ολοκληρωθεί ένα έργο.
|
- Εισήγηση – επεξήγηση:
Παρουσιάζουμε το πλαίσιο της εργασίας απαντώντας στο ερώτημα: “Τι θα ζωγραφίσουμε;”. Θα ζωγραφίσουμε προσωπάκια (ο καθένας το δικό του) και θα τα κάνουμε σελιδοδείκτες.
- Λογισμικό ζωγραφικής (Revelation Natural Art):
Επίδειξη των εργαλείων της ζωγραφικής και πώς φτιάχνουμε το πρόσωπο.
- Τα παιδιά ανοίγουν το λογισμικό και χωρίζουμε την άδεια οθόνη σε τόσα μέρη όσα είναι τα παιδιά του θρανίου. Καλούμε τα παιδιά να συνεργαστούν και να ζωγραφίζει από λίγο κάθε παιδί.
- Αποθηκεύουν και ανακτούν το αρχείο τους πολλές φορές. Αποθηκεύουν στην Επιφάνεια Εργασίας με όνομα έναν αριθμό ή μια λέξη (ανάλογα πού βρίσκονται στη Γλώσσα).
- Εκτυπώνουμε τα πρόσωπα και τα κολάμε σε ξυλάκια. Τα δίνουμε στα παιδιά.
|