Σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, οι μαθητές κι οι μαθήτριες χρειάζεται να εξοικειωθούν με έννοιες των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ασχολούμενοι κυρίως με έναν παιγνιώδη τρόπο και με εργασίες που έχουν νόημα. Καθώς λοιπόν τα παιδιά της Γ’ τάξης έχουν και φαντασία και μεράκι, καλέστηκαν να καταγράψουν μια ιστορία βγαλμένη μέσα από τη φαντασία τους αλλά και με ένα περιορισμό: μερικές λέξεις της ιστορίας τους να τις αντικαταστήσουν με εικόνες.
Μια ιστορία με εικόνες | |
Στόχοι: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να γράφουν πολυτροπικά κείμενα (συνδυάζοντας κείμενο, εικόνες και γραφικά) έχοντας υπόψη τους το σκοπό για τον οποίο συντάσσουν το κείμενο. Να χρησιμοποιήσουν τον ορθογραφικό έλεγχο και να συνειδητοποιήσουν ότι δεν διακρίνονται αυτόματα όλα τα λάθη (της – τις). Να ασκηθούν στην εισαγωγή και διαχείριση εικόνων. Να αποθηκεύουν σωστά ορίζοντας όνομα για το αρχείο και χώρο αποθήκευσης. Να είναι σε θέση να ανακτήσουν το αρχείο τους. |
|