Το υπολογιστικό σύστημα… για άλλη μια φορά

Α' - Β' τάξη Γνωρίζω - χειρίζομαι τον υπολογιστή (Α'-Β') Δημιουργώ κι εκφράζομαι με τη ζωγραφική στο Δημοτικό

Το υπολογιστικό σύστημα γίνεται μια αφορμή για να ασκηθούν οι μικροί μαθητές μας σε διάφορες διαδικασίες: από την πληκτρολόγηση μέχρι τη μορφοποίηση γραμματοσειρών και την αποθήκευση. Αναπαριστούν τις συσκευές και με λογισμικό εννοιολογικών χαρτών καθώς και με λογισμικό ζωγραφικής.

Το υπολογιστικό σύστημα… για άλλη μια φορά  φύλλο εργασίας (σε pdf)

Στόχοι:

Να εισάγουν εικόνα σε κείμενο με τη βοήθεια του δασκάλου. Να αναγνωρίζουν ότι οι ΤΠΕ τους δίνουν τη δυνατότητα να διορθώνουν και να βελτιώνουν μια εργασία τους με σύντομο και αποτελεσματικό τρόπο. Να γνωρίζουν τρόπους εναλλαγής της γλώσσας. Να εξοικειωθούν με το πληκτρολόγιο και τη χρήση των βασικών πλήκτρων (Shift, PgDn, PgUp, Home, End κλπ.). Να μορφοποιούν τα κείμενά τους ανάλογα με τους στόχους τους και το είδος τους (αφήγηση, πληροφορίες, γράμμα, εικονογραφημένη ιστορία, αφίσα, πρόσκληση κλπ.). Να αναγνωρίσουν τις συσκευές ενός υπολογιστικού συστήματος.

  1. Επεξεργαστής κειμένου:Εισαγωγή εικόνας από την Επιφάνεια εργασίας (εικόνες συσκευών υπολογιστικού συστήματος)
  2. Πληκτρολόγηση του ονόματος της συσκευής
  3. Μορφοποίηση του ονόματος (έντονα, χρώμα, μέγεθος)
  4. Αποθήκευση
  5. Λογισμικό Kidspiration: με κεντρική έννοια την κεντρική μονάδα γράφουν γύρω – γύρω τις συσκευές ενός υπολογιστικού συστήματος.
  6. Revelation Natural Art: ζωγραφίζουν όποια συσκευή θέλουν και γράφουν το όνομά της.

 

Αφήστε μια απάντηση