Συνεχίσαμε το παιχνίδι με τη συγγραφή κώδικα και τη Μελισσούλα Κάμπια πια και παίξαμε με λέξεις από το βιβλίο “Μια πολύ πεινασμένη κάμπια”
Ετοιμάσαμε τις απαραίτητες κάρτες, οι οποίες θα μπουν στη γωνιά της γραφής στη συνέχεια και αρχίσαμε το φωνολογικό παιχνίδι, δηλαδή διαβάσαμε τις λέξεις, απομονώσαμε το πρώτο φώνημα, βρήκαμε ονόματα από τα παιδιά της τάξης που το όνομά τους φωνάζει από “Φ” όπως φράουλες, “Α” όπως αχλάδια, κ.ο.κ.
Είχαμε ετοιμάσει και έναν πίνακα αναφοράς από όπου έλλειπε η πρώτη φωνή και τα παιδιά επέλεγαν από τις μεμονωμένες φωνούλες ποια του ταιριάζει. Το βρήκαμε στο https://en.islcollective.com/ και ήταν για μεγάλα παιδιά, αλλά αξίζει να αναφερθεί σε αυτό το σημείο ότι η ελληνική γλώσσα προσφέρεται για τέτοιου είδους συνθέσεις, γιατί ό,τι φωνάζω το γράφω – κάτι που δε συμβαίνει με την αγγλική γλώσσα για παράδειγμα.
Αφού παίξαμε, λοιπόν, στην παρεούλα, ήρθε η στιγμή να παίξουμε με το ρομποτάκι μας !
Ο τάπητας, οι κάρτες κατεύθυνσης, εικόνες, γράμματα, το Bee bot και ο πίνακας αναφοράς κυρίως για τα προνήπιά μας !!
Και περάσαμε όμορφα και σήμερα με τη βοήθεια του Θεού !!!
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.