Αγιασμός Σχολικής Μονάδας

Το καλοκαιράκι πέρασε και οι εκπαιδευτικοί επιστρέψαμε στις θέσεις μας να ετοιμάσουμε τα σχολεία μας και να υποδεχτούμε τα παιδάκια μας !!!

Μακάρι να ξεκουραστήκατε και να είστε όλοι καλά !!

Θα σας περιμένουμε, λοιπόν, στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας για τον Αγιασμό και τις πρώτες οδηγίες λειτουργίας της σχολικής μας μονάδας τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9.30 π.μ.  !!!

Ένας συνοδός για κάθε μαθητή, μάσκα και self-test του/της μαθητή/τριας

Και η αυλαία πέφτει …

Μια ακόμη σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της … κι έχει αυτήν τη γλυκόπικρη γεύση …

Παιδιά και γονείς θα έρθουν για το αντίο …

Με κάποιους θα ανανεώσουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη.

Κάποιους άλλους, όμως, θα τους αποχαιρετήσουμε καθώς το μεγάλο σχολείο τους περιμένει!!!

Τα αποχαιρετώ, λοιπόν, τα παιδάκια μου (και λέω παιδάκια μου, γιατί έτσι νιώθω)

κι εύχομαι κάτι όμορφο και πολύτιμο για τη ζωή τους να πήραν από το μικρό σχολείο !!!

 

Ετοιμάσαμε, λοιπόν, τα πράγματα των παιδιών μαζί με τα παιδιά, όπου ήταν εφικτό.

Ξεκινήσαμε με τη σακούλα, όπου θα μπουν τα πάντα και την οποία τα παιδιά την φιλοτέχνησαν με τέμπερες!

Πόσο το χάρηκαν, δε φαντάζεστε !!!

Μέσα στη σακούλα τοποθετήθηκαν

  1. ένας φάκελος με το Ελεύθερο Σχέδιο του κάθε παιδιού
  2. οι κατασκευές που έκαναν όλο τον χρόνο και
  3. ένας φάκελος κουτί, όπου υπάρχουν:
  • ο Φάκελος με τις γλωσσικές ασκήσεις
  • ο Φάκελος με τις ασκήσεις λογικομαθηματικής σκέψης
  • ο Φάκελος με τις διάφορες θεματικές (π.χ. μόλυνση περιβάλλοντος, το δάσος και η προστασία του, οι δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, όσα κάναμε στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κ.α.)
  • ο Φάκελος με τα Φύλλα εργασίας στα «Βήματα για τη Ζωή», όπου αποτυπώνεται ένα μέρος της κοινωνικοσυναισθηματικής κατάστασης του παιδιού τη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής του
  • ο Ατομικός Φάκελος – Portfolio, όπου έχουμε συντάξει ένα κείμενο, για την φυλλομέτρησή του μαζί με τα παιδιά, και τον οποίο θεωρούμε πολύ σημαντικό, καθώς μαζί με τον φάκελο για τα Βήματα μια εικόνα για το παιδί σε αυτήν την χρονική περίοδο της ζωής του.

Στον Ατομικό Φάκελο θα βρείτε επίσης :

  • Τη ζωγραφιά του μήνα την οποία κάθε παιδί διαλέγει στο τέλος του μήνα από το συρτάρι του με το ελεύθερο σχέδιο. Αυτό φέτος ισχύει για όσους μήνες ήμασταν στη φυσική μας τάξη.

  • Την οικογένειά του , όπως την αποτύπωσε τον Οκτώβριο, τον Ιανουάριο και τον Ιούνιο.

  • Την αγαπημένη του παρέα

  • τον Εαυτό του παιδιού κάθε μήνα, π.χ. τα Χριστούγεννα δίπλα στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, τον Ιανουάριο δίπλα σε έναν Χιονάνθρωπο, κλπ.

  • και τέλος διάφορα στοιχεία, όπως η αυτοαξιολόγησή του, τι νιώθει τώρα που θα πάει Δημοτικό σχολείο, κ.α.

Επίσης, θα λάβουν το αναμνηστικό από το Νηπιαγωγείο, αλλά και έπαινο για τα «Βήματα Για Τη Ζωή».

Τέλος, λίγα λόγια για τα παιδιά που φεύγουν από την αγκαλιά του Νηπιαγωγείου αποτυπωμένα σε ένα χαρτί για να μείνουν και να τα θυμούνται μετά από χρόνια…

Να σημειώσω ότι το κείμενο για τα παιδιά που πάνε στο Δημοτικό δεν είναι δικό μας, αλλά εκφράζει μέσα σε λίγες γραμμές αυτά που θέλουμε τα παιδιά μας να θυμούνται και να προσπαθούν.

 



Λήψη αρχείου

 

Επίσης, φωτογραφίες από διάφορες όμορφες στιγμές μας στο νηπιαγωγείο έγιναν ένα όμορφο video το οποίο επενδύθηκε με μουσικές που ακούγαμε τόσο στη φυσική μας τάξη όσο και στην ψηφιακή !!! Τη δημιουργία του βίντεο επιμελήθηκε η κα. Βιβή.

Όλα αυτά με πολλή πολλή αγάπη για τα παιδάκια μας

και με την υπενθύμιση ότι η πόρτα του σχολείου μας θα είναι πάντα ανοιχτή

για εκείνα και τους γονείς τους,

όσα χρόνια κι αν περάσουν

είτε θέλουν να μας πουν μια απλή Καλημέρα,

είτε να δουν το σχολείο μας έστω και λίγο και να ξαναθυμηθούν όσα ζήσαμε μαζί,

είτε και να μοιραστούν ένα πρόβλημά τους !!!

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Πριν 2 εβδομάδες με αφορμή την πρόσφατη πυρκαγιά προσεγγίσαμε ολόπλευρα

  • το θέμα του περιβάλλοντος
  • την σπουδαιότητά του
  • τους κινδύνους που το απειλούν

και προβληματιστήκαμε για το πώς μπορούμε να το προστατεύσουμε !

Το βιβλίο «Η κυρία Φύση και ο κακός Ρύπος» μάς βοήθησαν να μάθουμε για τα 7 παιδιά της φύσης

κι έτσι σε κάθε ένα ( Θάλαλσσα, Έδαφος, Αέρας, Ζώα, Φυτά, κλπ.) να εντοπίσουμε

  • τις ωφέλειες για τον άνθρωπο
  • τους κινδύνους
  • τις συνέπειες από την καταστροφή του και

να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να κάνουμε ο καθένας μόνος του αλλά και όλοι μαζί !!!

Τα παιδάκια μας είχαν υπέροχες ιδέες και καθοδηγήθηκαν στην οικοδόμηση νέων γνώσεων σε έννοιες,

όπως Αναδάσωση, Ανακύκλωση, Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, Εξοικονόμηση ενέργειας κ.α.

Η νέα γνώση αποτυπώθηκε σε μια αφίσα για την προστασία του πλανήτη μας που στολίζει το σχολείο μας

και το σημαντικότερο κατανοήσαμε πόσο σπουδαίο είναι να προστατεύουμε το περιβάλλον μας !!!

 

 

 

 

Διάκριση μαθήτριας στον Διαγωνισμό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε

τη διάκριση της μαθήτριας του τμήματός μας

Αναστασίας Μαντζαρίδου

στον παιδικό διαγωνισμό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης «Καθημερινοί Ήρωες» !!!

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «25η Μάρτη 1821 – 200 χρόνια από την Επανάσταση» 

και αφού προσεγγίσαμε την έννοια του Ηρωα και τις Ηρωίδας,

προτείναμε στα παιδια τη συμμετοχή τους στον παραπάνω διαγωνισμό !

Ο διαγωνισμός διεξήχθει ψηφιακά και

συγκέντρωσε 6.000 συμμετοχές σε Ελλάδα και εξωτερικό

και απευθυνόταν σε παιδιά ηλικίας 4 – 15 ετών.

Επιβραβεύουμε τα παιδάκια μας που έλαβαν μέρος,

ευχαριστούμε τους γονείς για τη συνεργασία,

λαμβάνοντας υπόψη ότι βρισκόμασταν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση και

συγχαίρουμε τη μαθήτριά μας Αναστασία Μαντζαρίδου για τη σημαντική διάκρισή της !!!

Της ευχόμαστε από καρδιάς πολλές ακόμη διακρίσεις στη ζωή της!!!

 

«Ο κτηνίατρος» Αναστασία Μαντζαρίδου

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε την ψηφιακή έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. https://kidscontest.cycladic.gr/

 

Οδηγίες επιστροφής στη δια ζώσης διδασκαλία !!!

Επιστρέφουμε στις τάξεις μας !!! Σαν όνειρο ακούγεται !!!

Κάναμε ό,τι ήταν δυνατό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση είτε σύγχρονη είτε ασύγχρονη

και ήρθε ο καιρός να βάλουμε τα δυνατά μας και με τη βοήθεια του Θεού να διανύσουμε

την τελική πορεία για την ολοκλήρωση του σχολικού έτους !!!

Ακολουθούν οι οδηγίες για τα self-test και τι θα ιχύει από Δευτέρα στα σχολεία μας !!

Οδηγίες για επάνοδο στη δια ζώσης διδασκαλία

Το έθιμο του Χαρταετού

Με ένα υπέροχο τεχνολογικό εργαλείο, το Sway, δημιούργησα το μάθημα για τον χαρταετό και ενθουσιάστηκα !!! Το μοιράδτηκα και με συναδέρφους και οι κριτικές τους ήταν εξαιρετικές ! Χαίρομαι αν βοήθησα έστω και λίγο !!

Θα το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο


Μετάβαση στο sway.office.com.

Και στης ζωής τους πιο βαρείς Χειμώνες, Αλκυονίδες μέρες καρτερούν !

Λίγο πριν φύγει ο Χειμώνας και καλωσορίσουμε την Άνοιξη οφείλω μια ανάρτηση για τις Αλκυονίδες μέρες, οι οποίες ήταν και το τελευταίο θέμα που προσεγγίσαμε με τα παιδιά στη δια ζώσης εκπαίδευση.

Μας έκανε, λοιπόν, ο Φεβρουάριος τόσο γλυκιές ημέρες, ηλιόλουστες και με υψηλές θερμοκρασίες για την εποχή!

Καθώς , λοιπόν, κάθε πρωί συμπληρώνουμε τον πίνακα τού καιρού θέσαμε στα παιδιά τον προβληματισμό

Πώς γίνεται κι έχουμε τόσες μέρες λιακάδα και στο διάλειμμα δεν χρειαζόμαστε τα σκουφάκια και τα γάντια μας, γιατί δεν έχει τόσο πολύ κρύο ; Μα δεν είπαμε ότι είναι Χειμώνας;

Τα παιδιά είπαν πολλές ωραίες ιδέες, όπως …

μήπως ήρθε η Άνοιξη πιο νωρίς για έκπληξη,

μήπως για να μην κρυώνουντα πουλάκια,

και άλλα τέτοια υπέροχα που μόνο τα παιδιά μπορούν να σκεφτούν

ή μόνο όσοι καταφέρνουν και μένουν παιδιά όσο κι αν μεγαλώσουν … Συνέχεια

Χειμώνας και πώς να μην μιλήσουμε για την Αμυγδαλιά !!!!

Βγήκαμε στην αυλή !!

Παρατηρήσαμε τα δέντρα του κήπου μας.

Κάποια είναι φυλλοβόλα και κάποια αειθαλή !!

Πότε θα βγάλουν φύλλα; Πότε θα ανθίσουν κάποια;

  • Την Άνοιξη, κυρία, μα δεν ξέρεις;; Τι μας ρωτάς;;

Μα, να εγώ βλέπω στον απέναντι κήπο (περίπου) ένα δεντράκι με άνθη; Μα τι γίνεται;

Ποιο δέντρο είναι; Πώς ανθισε τώρα; Μπερδεύτηκε;

Τα μάτια τον παιδιών με κοιτούν γεμάτα απορία !!! Συνέχεια