Παιχνίδια γνωριμίας, παιχνίδια ψυχοκινητικά, τραγουδάκια ήταν από τις πρώτες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν, προκειμένου τα καινούργια παιδιά να εξοικειωθούν με το νέο σχολείο τους και τα περσινά παιδάκια να ενταχθούν και πάλι στο τμήμα όμορφα και ομαλά !
Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος; Φυσικά το παιχνίδι ! ! !
Η πόρτα της τάξης μας φέτος στολίστηκε με αερόστατα και συννεφάκια που αναγράφουν τα ονόματα των παιδιών του τμήματός μας και λειτουργεί αντί κατάστασης ονομάτων, ενώ και τα παιδιά ενεπλάκησαν στη διαδικασία ως βοηθοί. Επιλέξαμε να μην κόψουν σε αυτήν τη δουλίτσα, αναζήτησαν, όμως, κι εντόπισαν, ως μια πρώτη δραστηριότητα ανάγνωσης τα ονόματα με τα συννεφάκια τους !
Η ιδέα ήταν της συναδέρφου, Τάνιας Μάνεση,
(http://taniamanesi.blogspot.com/2017/09/blog-post.html)
μόνο που αλλάξαμε λίγο το σύνθημα 😉
“Το Ταξίδι μας μόλις ξεκίνησε!
Ελάτε να πετάξουμε ψηλά !”
Φέτος, αντί της κλασσικής ομαδικής εργασίας που κάναμε κάθε χρόνο και τα παιδιά ζωγράφιζαν τον εαυτό τους, παρωθήσαμε και βοηθήσαμε τα παιδιά να κάνουν το αποτύπωμα της παλάμης τους με τέμπερα πάνω σε ένα μεγάλο χαρτόνι.
Οι παλάμες μετατράπηκαν σε προσωπάκια και τα παιδιά έγραψαν τα ονόματά τους. Τα προνήπιά μας τα καθοδηγήσαμε και τα βοηθήσαμε στην πρώτη τους αυτή προσπάθεια γραφής, που προέκυψε ως ανάγκη, προκειμένου να γνωρίζουμε σε ποιο παιδί ανήκει η κάθε παλάμη 😉
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.