Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Αρχεία για Απρίλιος 9, 2011

ΚΛΙΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΘΗΛΑΣΜΟ!

Απρ 20119

ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΘΗΛΑΣΜΟΥ Γ.Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΛΙΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΙΡΙΟΥ: 11-12-13/04 ΚΑΙ ΩΡΑ 9:00-13:30 ΣΤΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΓ.ΛΟΥΚΑΣ ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ Email: tzioridoynatasa@gmail.com (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΙΔΙΟΤΗΤΑ π.χ. ΦΟΙΤΗΤΗΣ/ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ) ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΜΕΡΕΣ.

Noesis – Καφέ της Επιστήμης!

Απρ 20119

Διατροφή και Δημόσια Υγεία Με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, του Βρετανικού Συμβουλίου και του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ συνεχίζεται, για έκτη συνεχή χρονιά, η πραγματοποίηση των «Καφέ της Επιστήμης» και, όπως πάντα, σας προσκαλούν να απολαύστε τον καφέ σας και να συζητήσετε με τους ειδικούς, επιστημονικά ζητήματα που προκαλούν το ενδιαφέρον […]

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ   Μαΐ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων