Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Διατροφή αθλητών

Η διατροφή των αθλητών κατά την περίοδο της νηστείας

 

Συμπληρώματα διατροφής για αθλητές:τι πρέπει να προσέξετε!

 

Μια εξαιρετική έρευνα του συναδέλφου Δ. Δραγούμη για τη χρήση διατροφικών συμπληρωμάτων σε αθλούμενους γυμναστηρίου

 

Διατροφική αντιμετώπιση καλαθοσφαιριστριών

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε συμπληρώματα και εργογόνα βοηθήματα για αθλητές, που είναι ελεγμένα και πιστοποιημένα.

Ιστοσελίδα με πιστοποιημένα συμπληρώματα διατροφής

 

Κατανάλωση διατροφικών συμπληρωμάτων και τροφίμων ειδικής διατροφής σε αθλητές και αθλήτριες Taekwondo

 

 

 

 

 

 

 


//

//

 

Καταγραφή των αθλητικών συμπληρωμάτων διατροφής που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά πατήστε supplements κωδ.04061986

Οι φοιτήτριες του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του ΑΤΕΙΘ, Μπαλαντίνου Νικολέτα και Παπαγγελή Βάια, στα πλαίσια της εκπόνησης της πτυχιακής τους εργασίας υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας Φωτεινής Ραζάκου, δημιούργησαν τον παραπάνω οδηγό που περιέχει όλα τα συμπληρώματα αθλητικής διατροφής, την εμπορική τους ονομασία, τη δοσολογία, το κόστος καθώς και την τεκμηρίωση της δράσης τους ανά άθλημα σύμφωνα με τη βιβλιογραφία.



Προσδιορισμός σωματικού λίπους σε αθλητές (Σύγκριση μεθόδων)
Σφάλματα στη διατροφή των αθλητών Taekwondo

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Φεβρουάριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων