Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Αρχεία για Απρίλιος 28, 2011

H Beyonce για την παιδική παχυσαρκία!

Απρ 201128

Η έμπνευση του βίντεο κατά της παιδικής παχυσαρκίας ανήκε στη Michelle Obama και επιστράτευσε ένα μεγάλο όνομα της μουσικής σκηνής, την Beyonce. Τα γυρίσματα έγιναν σε εάν σχολείο, όπου η Beyonce χορεύει και προσπαθεί να παρακινήσει τα παιδιά γύρω της να την ακολουθήσουν. Η καμπάνια έχει τίτλο «Let’s Move» και στο τέλος του βίντεο η […]

Κάντε τα πασχαλινά αυγά που σας περίσσεψαν …τουρσί!

Απρ 201128

Υλικά: Αυγά σφιχτά Ξύδι από κόκκινο κρασί Δεντρολίβανο Θυμάρι Δάφνη Σκόρδο Διάφορα χρώματα πιπέρια άκοπα Καυτερή πιπεριά, προαιρετικά Μπαλσάμικο ξύδι Καθαρίζουμε τα αυγά. Βράζουμε το κρασόξυδο με τα μισά μυρωδικά και πιπέρια. Το αφήνουμε να κρυώσει. Βάζουμε τα αυγά σε βάζο και τα ραντίζουμε με το μπαλσάμικο. Ρίχνουμε και το βρασμένο κρύο ξύδι. Αν ανεβαίνουν […]

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ   Μαΐ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων