Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Καλωσορίσατε!

Νοέ 201029

Καλώς ήρθατε στο blog της διατροφής!

Ενημερωθείτε, ρωτήστε ή γράψτε ό,τι θέλετε σχετικά με τη διατροφή, τη δίαιτα, τα τρόφιμα και την υγεία.

Οι αγαπημένες συνταγές σας θα παρασκευαστούν και θα εκτιμηθεί δεόντως η …γεύση τους.

Ξεκινήστε… και καλή όρεξη (για ανάγνωση)!

από κάτω από: Αρχική | με ετικέτα  |  1 Σχόλιο »    

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

Απρ 202130

FDA: Δεν μεταδίδεται ο κορωνοϊός μέσω των τροφίμων!

Φεβ 202123

Η πιθανότητα μόλυνσης αγγίζοντας την επιφάνεια μιας συσκευασίας τροφίμων ή καταναλώνοντας τρόφιμα θεωρείται εξαιρετικά χαμηλή.

Σε πρόσφατη ανακοίνωση που ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA), επισημαίνεται ότι δεν υπάρχουν πειστικές ενδείξεις μετάδοσης του SARS-CoV-2 μέσω τροφίμων ή συσκευασιών τροφίμων.

Οι ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Θεοδώρα ΨαλτοπούλουΓιάννης ΝτάνασηςΜαρία Γαβριατοπούλου και Θάνος Δημόπουλος (πρύτανης ΕΚΠΑ)  συνοψίζουν τα νεότερα δεδομένα για τη λοίμωξη COVID-19.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειωθεί ότι η νόσος COVID-19 είναι μια αναπνευστική ασθένεια που μεταδίδεται από άτομο σε άτομο, σε αντίθεση με τους ιούς που μεταδίδονται με τα τρόφιμα ή το γαστρεντερικό σύστημα, όπως ο νοροϊός και η ηπατίτιδα Α.

Παρόλο που υπάρχουν κάποιες αναφορές για την ανίχνευση του SARS-CoV-2 σε τρόφιμα και συσκευασίες, οι περισσότερες μελέτες επικεντρώνονται κυρίως στην ανίχνευση του γενετικού αποτυπώματος του ιού και όχι σε στοιχεία μετάδοσης του ιού που οδηγούν σε μόλυνση.

Δεδομένου ότι ο αριθμός των σωματιδίων του ιού που θα μπορούσαν θεωρητικά να συλλεχθούν αγγίζοντας μια επιφάνεια με τα χέρια θα ήταν πολύ μικρός και η ποσότητα που απαιτείται για μόλυνση μέσω εισπνοής από το στόμα θα ήταν πολύ υψηλή, η πιθανότητα μόλυνσης αγγίζοντας την επιφάνεια μιας συσκευασίας τροφίμων ή καταναλώνοντας τρόφιμα θεωρείται εξαιρετικά χαμηλή.

Επιπλέον, ένα έτος από την εμφάνιση της πανδημίας COVID-19 δεν υπάρχουν επιδημιολογικές ενδείξεις εξάρσεων κρουσμάτων COVID-19 με πηγή την τροφική αλυσίδα.

Πηγές: ΕΚΠΑ

https://www.iatronet.gr/eidiseis-nea/epistimi-zwi/news/60890/fda-den-metadidetai-o-korwnoios-mesw-twn-trofimwn.html

It’s wine o’clock!

Φεβ 202120

Στο παρακάτω αρχείο ενημερωθείτε για τις ποικιλίες των ελληνικών κρασιών.

Εντοπιότητα, ποιοτικά χαρακτηριστικά, φαγητά και τρόφιμα που ταιριάζουν.

Μια διδακτική ιστορία

Ιαν 202113

Μείωση της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Ιαν 202110

Ενημερωθείτε για τη νέα μειωμένη ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων στις εξετάσεις του 2021.

Τα μαθήματα του τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιββάλλοντος στις σελίδες 8-12 του παρακάτω αρχείου.

Μειωμένη Ύλη_2020 2021

Καλή και νόστιμη χρονιά!

Ιαν 20212

Καλά Χριστούγεννα!

Δεκ 202021

Οι εκπαιδευτικοί του τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος του 1ου ΕΠΑΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ σας εύχονται:

Καλά Χριστούγεννα!

Υγείαν και ευλογίαν!

Παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα γλυκά!

Δεκ 202017

Δραστηριότητες της Ειδικότητας Τεχν. Τροφίμων και Ποτών του 1ου ΕΠΑΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ!!

Δεκ 202015

Μπρόκολο: Σε πόσα λεπτά μαγειρέματος χάνει την αντικαρκινική του δράση;

Δεκ 202010

Η περιεκτικότητα του μπρόκολου σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά το καθιστούν ιδανικό για αντικαρκινική προστασία, γνωρίζετε όμως πώς να το μαγειρέψετε σωστά;

Όταν μιλάμε για προστασία από τον καρκίνο, το σημαντικό δεν είναι μόνο το τι τρώμε, αλλά και το πώς το μαγειρεύουμε! Το 2013, το Αμερικανικό Ινστιτούτο για την Έρευνα του Καρκίνου δημοσίευσε μερικές πρακτικές συμβουλές μαγειρικής για να επωφελούμαστε στο έπακρο από τα υγιεινά μας γεύματα.

Το μαγείρεμα στον ατμό για πέντε λεπτά είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρούμε το ένζυμο μυροσινάση που υπάρχει στο μπρόκολο και είναι απαραίτητο για τον σχηματισμό της αντικαρκινικής ουσίας σουλφοραφάνη. Το μπρόκολο μαγειρεμένο στον ατμό για πάνω από πέντε λεπτά, το ψήσιμο, στα μικροκύματα ή άλλη μέθοδος μαγειρέματος, όπως το βράσιμο ή το ψήσιμο στον φούρνο, καταστρέφει αυτό το ένζυμο, καθώς και τις αντικαρκινικές ιδιότητες αυτού του λαχανικού.

Πηγή: Anticancer: Η προληπτική δύναμη των τροφών – Οδηγός διατροφής για να μειώσετε ον κίνδυνο του καρκίνου, Χριστίνα Οικονομίδου – Πιερίδου, Κλινική διατροφολόγος, διατροφολόγος, M.Sc. Nutritional Medicine, Εκδόσεις Διόπτρα
« Παλιότερα άρθρα

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Μάιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων