Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Αρχεία για Απρίλιος 15, 2011

Φάρμακο κατά του πόνου …οι καυτερές πιπεριές!

Απρ 201115

Ανακούφιση από τους πόνους έρχονται  να μας προσφέρουν οι καυτερές πιπεριές, σύμφωνα με Αμερικανούς ερευνητές. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν στο ανθρώπινο σώμα, ειδικά στα σημεία του πόνου, μία ουσία που λειτουργεί όπως η καψικίνη, το κύριο συστατικό στις καυτές πιπεριές που προκαλεί την αίσθηση του καψίματος στη γλώσσα. Όπως διαπιστώθηκε, οι υποδοχείς που βρίσκονται στα κύτταρά […]

Ένα μήλο την ημέρα τον καρδιολόγο κάνει πέρα!

Απρ 201115

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι ένα μήλο την ημέρα μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική μείωση των σημαντικών παραγόντων κινδύνου για καρδιοπάθεια. Ο ερευνητής Dr. Bahram Arjmandi, του Πανεπιστημίου Florida State, σημειώνει ότι δεν περίμενε ποτέ πως η κατανάλωση μήλων μειώνει σε τέτοια έκταση την ‘κακή’ χοληστερόλη, ενώ αυξάνει τη χοληστερόλη HDL κατά 4% περίπου. Στην έρευνα, […]

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram
Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ   Μαΐ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

European Radio Logo

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Άνοιγμα μενού
Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων