Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Online Παιχνίδια

Συμπλήρωση κενών: ΑΒΓ Ορισμοί

 

 

 

ΑΒΓ: Αντιστοίχηση: Διαφορές συμβατικής και βιολογικής εκτροφής

 

Σταυρόλεξο: ΑΒΓ Κεφ. 4ο Γονιμότητα του εδάφους

 

Κρεμάλα: ΑΒΓ Κεφ. 8ο

Σταυρόλεξο: ΑΕΤ Κεφ. 1ο Θρεπτικά συστατικά

https://crosswordlabs.com/view/11-1379

 

Σταυρόλεξο: ΑΕΤ Κεφ. 1ο Μικροοργανισμοί

https://crosswordlabs.com/embed/1-17731

 

Σταυρόλεξο: ΑΕΤ Κεφ. 1ο Ένζυμα

Κρεμάλα: ΑΕΤ Κεφ. 2ο

 

 

Σταυρόλεξο:ΑΕΤ Κεφ. 3ο: Μαρμελάδες & προϊόντα ντομάτας

Σταυρόλεξο: ΜΦΠ Κεφ. 2ο Αφυδάτωση φρούτων

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Απρίλιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων