Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

Τεχνολογία Τροφίμων (B Γεωπονίας)

Μάθημα: «Τεχνολογία τροφίμων»

Οι βιταμίνες από θρεπτική άποψη

Τα λιπαρά από θρεπτική άποψη

 

Οι υδατάνθρακες από θρεπτική άποψη

 

Οι πρωτεϊνες από θρεπτική άποψη

 

Κατηγορίες Θρεπτικών Συστατικών

 

Τα τρόφιμα από ενεργειακή άποψη

 

Ανόργανα στοιχεία και νερό ως συστατικά των τροφίμων

Βιταμίνες ως συστατικά των τροφίμων

Λύσε το σταυρόλεξο: εδώ

 

Μάθημα «Εισαγωγή στην τεχνολογία τροφίμων»

Οι λιπαρές ουσίες ως συστατικά τροφίμων

 

Μάθημα «Εισαγωγή στην τεχνολογία τροφίμων»

Ζυμώσεις

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Μάρτιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων