Σύμφωνα με τον καθηγητή επιστημών μάθησης, εκπαιδευτικής τεχνολογίας και γνωστικής επιστήμης Sasha Barab του Πανεπιστημίου της Indiana, εικονικά πολυχρηστικά περιβάλλοντα μάθησης, όπως το Quest Atlantis, μπορούν να είναι το “βιβλίο” του μέλλοντος, αφού καταφέρνουν να εμπλέξουν αποτελεσματικότερα τους μαθητές σε δραστηριότητες που ενισχύουν τη συνειδητοποίησή τους σε κοινωνικά, επιστημονικά και άλλα ζητήματα.
Εκτός από το Quest Atlantis και το Whyville, υπάρχει και ο τρισδιάστατος εικονικός χώρος του Teen Second Life, όπου σε συνεργασία με το Global Kids και το U.S. Holocaust Memorial Museum μαθητές Λυκείου από την Washington, D.C. συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα μαθήματος Ιστορίας.
Περισσότερες πληροφορίες: http://spotlight.macfound.org/btr/entry/teens_virtual_worlds_learn_civic_lessons/