Οριστικοποίηση εγγραφών νηπίων/προνηπίων για το σχολικό έτος 2020-2021

Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών εγγραφής στο 8ο Νηπιαγωγείο Βέροιας το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021 θα λειτουργήσουν 3 πρωινά τμήματα (υποχρεωτικής φοίτησης) και 1 τμήμα ολοήμερου προγράμματος (προαιρετικής φοίτησης).

Ειδικότερα:

  1. Θα φοιτήσουν όλοι οι μαθητές (νήπια/προνήπια) για τους οποίους υποβλήθηκαν αιτήσεις εγγραφής (πρωινά τμήματα και ολοήμερο πρόγραμμα)
  2. Τα προνήπια (σχ.έτους 2019-2020) εγγράφονται αυτεπάγγελτα στην επόμενη τάξη (νήπια)
  3. Θα ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις μετεγγραφής που υποβλήθηκαν στο 8ο Νηπιαγωγείο Βέροιας.
  4. Η ζώνη πρόωρης υποδοχής δεν θα λειτουργήσει.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Αντιγόνη Χριστοφορίδου

Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

Στα πλαίσια του προγράμματος “Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό…” τα πρωινά τμήματα υλοποίησαν τις παρακάτω δράσεις σε συνεργασία με το 8ο Δημοτικό Σχολείο. Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς του Δημοτικού, Κυριακή Πουρσαλίδου, Αθηνά Τσαμήτρου και Σοφία Ψάλτη, καθώς και τον Διευθυντή του 8ου Δημοτικού, Κυριάκο Μήτκα,  που συνέβαλλαν για να υλοποιηθεί το πρόγραμμα.

Το πρωινό τμήμα Ν1 …


Λήψη αρχείου

Το πρωινό τμήμα Ν2 …


Λήψη αρχείου

Το πρωινό τμήμα Ν3…


Λήψη αρχείου

Η γιορτή του πατέρα!

Η γιορτή του πατέρα είναι μια μέρα αφιερωμένη σε όλους τους πατεράδες του κόσμου, αλλά και στους παππούδες και προ-παππούδες! Έχει στόχο να αναδείξει το ρόλο του πατέρα, ο οποίος είναι εξίσου σημαντικός με αυτόν της μητέρας.

Πρωτογιορτάστηκε στην Αμερική στις 19 Ιουνίου 1910. Τα τελευταία χρόνια γιορτάζεται σε πολλές χώρες (σε διαφορετικές ημερομηνίες).

Στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, η γιορτή του πατέρα είναι κινητή και γιορτάζεται πάντα τη τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. Φέτος θα εορταστεί την Κυριακή 21 Ιουνίου.

Κάντε κλικ στις παρακάτω εικόνες για να δείτε ένα μικρό αφιέρωμα στην γιορτή του πατέρα, μέσα από ταινίες/τραγούδια από το youtube.

“Η αλφαβήτα του Πατέρα” από την Άννα Μαρκάκη…

Ένα τραγούδι…

Και από το άλμπουμ “ο Τεμπέλης Δράκος” το τραγούδι για τον πατέρα…

Χρόνια πολλά σε όλους τους πατεράδες!

Τα βιβλία που διαβάσαμε… σε ένα ψηφιακό βιβλίο!

Μια φορά κι έναν καιρό, ήρθε ο κορωνοϊός και μείναμε στο σπίτι… για να μείνουμε ασφαλείς!

Όχι όμως αδρανείς… έτσι παίξαμε με τους τροχούς (γυμναστικής και αινιγμάτων), δημιουργήσαμε με πλαστελίνη και ζυμάρι, είδαμε ταινίες, ζωγραφίσαμε και διαβάσαμε ή ακούσαμε παραμύθια…διαφορετικά.

Τα βιβλία που διαβάσαμε … σε ένα ψηφιακό βιβλίο…

 

Ηλεκτρονική δανειστική βιβλιοθήκη!

Μπορείτε κάνοντας κλικ σε κάθε εικόνα να … διαβάσετε το βιβλίο!

Καλές αναγνώσεις!

5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

“Ποιός τη γη θα τη φροντίσει;
τις φωτιές ποιός θα τις σβήσει;
ποιός τα ζώα θα τα σώσει;;
μήπως εγώ ; μήπως εσύ; μήπως ο άλλος;;
Κι αν εγώ,κι εσύ κι ο άλλος προσπαθήσουμε μαζί,
τότε η γη μας θα ανθίσει και η ζωή θα συνεχίσει..”
Οι παγκόσμιες ημέρες υπάρχουν για να μας θυμίζουν αυτά που θα έπρεπε να εκτιμάμε και να θυμόμαστε κάθε μέρα…
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι ανάγκη για  όλους μας, είναι στάση ζωής για  μικρούς και μεγάλους έτσι ώστε να αφήσουμε τον πλανήτη μας λίγο καλύτερο απ ότι τον βρήκαμε..Οι μικροί μας μαθητές  θα αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές κατανοώντας την αλληλεπίδραση ανθρώπου- περιβάλλοντος.
Μαθαίνοντας για την ανακύκλωση, αφενός μαθαίνουν να επαναχρησιμοποιούν το χαρτί, το πλαστικό, το γυαλί κι αφετέρου προστατεύουν το περιβάλλον.
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μάθετε για την ανακύκλωση.
Κι ακούστε το τραγούδι “ο χορός της ανακύκλωσης”…
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και παίξτε το παιχνίδι της ανακύκλωσης:
Δείτε επίσης δραστηριότητες με πλαστικά μπουκάλια, κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα:
Συνοψίζουμε με τη φράση του τραγουδιού:
“Κι αν εγώ,κι εσύ κι o άλλος προσπαθήσουμε μαζί,
τότε η γη μας θα ανθίσει και η ζωή θα συνεχίσει..”

Την άνοιξη μένουμε σπίτι και … δημιουργούμε!

Ο κορονοϊός μας ανάγκασε να μείνουμε σπίτι για να …μείνουμε ασφαλείς. Επικοινωνούσαμε με τις δημιουργίες μας, τις ζωγραφιές μας και τις μοιραζόμασταν με τον ψηφιακό μας πίνακα. Νοιώσαμε την άνοιξη φωτογραφίζοντάς την…

Στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο μπορείτε να δείτε την ανασκόπηση αυτών των στιγμών…

Οδηγίες Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) για μαθητές Νηπιαγωγείου

Η λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνούν οι μαθητές/μαθήτριες του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) με την επαναλειτουργία των σχολείων, σε μορφή ταινίας…

Oδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες.


Λήψη αρχείου

Ασφαλώς επιστρέφουμε στο Νηπιαγωγείο… επιστρέφουμε στο Νηπιαγωγείο ασφαλώς!

Την 1η Ιουνίου επιστρέφουμε στο Νηπιαγωγείο μετά από πολύ καιρό. Σίγουρα ανυπομονούμε όλοι και όλες να ξαναβρεθούμε  στον αγαπημένο χώρο του Νηπιαγωγείου μας! Γνωρίζουμε όλοι ότι οι συνθήκες θα είναι διαφορετικές και όλοι μας πρέπει να δείξουμε υπευθυνότητα. Θα λειτουργήσουμε με νέους κανόνες, πολύ σημαντικούς για να παραμείνουμε όλοι ασφαλείς. Κανόνες που θα τους συνδιαμορφώσουμε όλοι μαζί…

Σας προτείνουμε λοιπόν με την βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου μέλους της οικογένειάς σας να  σκεφτείτε  και να ζωγραφίσετε έναν κανόνα που θα μας φανεί πολύ χρήσιμος και θα τον βλέπουμε όλοι και θα τον τηρούμε Θα μας τον παρουσιάσετε την Δευτέρα ή την Τρίτη που θα επιστρέψουμε στο Νηπιαγωγείο.

Μπορείτε επίσης να προετοιμαστείτε βλέποντας την παρακάτω ταινία (κάνοντας κλικ στην εικόνα), που έχει δημιουργήσει  εκπαιδευτικός από την Κύπρο, η κα.Ράνια Γεωργίου.

Και για να θυμηθούμε το σωστό πλύσιμο χεριών κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε την ταινία.

Καλή επιστροφή στο Νηπιαγωγείο!