Οριστικοποίηση εγγραφών νηπίων/προνηπίων για το σχολικό έτος 2020-2021
Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών εγγραφής στο 8ο Νηπιαγωγείο Βέροιας το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021 θα λειτουργήσουν 3 πρωινά τμήματα (υποχρεωτικής φοίτησης) και 1 τμήμα ολοήμερου προγράμματος (προαιρετικής φοίτησης).
Ειδικότερα:
- Θα φοιτήσουν όλοι οι μαθητές (νήπια/προνήπια) για τους οποίους υποβλήθηκαν αιτήσεις εγγραφής (πρωινά τμήματα και ολοήμερο πρόγραμμα)
- Τα προνήπια (σχ.έτους 2019-2020) εγγράφονται αυτεπάγγελτα στην επόμενη τάξη (νήπια)
- Θα ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις μετεγγραφής που υποβλήθηκαν στο 8ο Νηπιαγωγείο Βέροιας.
- Η ζώνη πρόωρης υποδοχής δεν θα λειτουργήσει.
Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
Αντιγόνη Χριστοφορίδου
Η γιορτή του πατέρα!
Η γιορτή του πατέρα είναι μια μέρα αφιερωμένη σε όλους τους πατεράδες του κόσμου, αλλά και στους παππούδες και προ-παππούδες! Έχει στόχο να αναδείξει το ρόλο του πατέρα, ο οποίος είναι εξίσου σημαντικός με αυτόν της μητέρας.
Πρωτογιορτάστηκε στην Αμερική στις 19 Ιουνίου 1910. Τα τελευταία χρόνια γιορτάζεται σε πολλές χώρες (σε διαφορετικές ημερομηνίες).
Στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, η γιορτή του πατέρα είναι κινητή και γιορτάζεται πάντα τη τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. Φέτος θα εορταστεί την Κυριακή 21 Ιουνίου.
Κάντε κλικ στις παρακάτω εικόνες για να δείτε ένα μικρό αφιέρωμα στην γιορτή του πατέρα, μέσα από ταινίες/τραγούδια από το youtube.
“Η αλφαβήτα του Πατέρα” από την Άννα Μαρκάκη…
Ένα τραγούδι…
Και από το άλμπουμ “ο Τεμπέλης Δράκος” το τραγούδι για τον πατέρα…
Χρόνια πολλά σε όλους τους πατεράδες!
Τα βιβλία που διαβάσαμε… σε ένα ψηφιακό βιβλίο!
Μια φορά κι έναν καιρό, ήρθε ο κορωνοϊός και μείναμε στο σπίτι… για να μείνουμε ασφαλείς!
Όχι όμως αδρανείς… έτσι παίξαμε με τους τροχούς (γυμναστικής και αινιγμάτων), δημιουργήσαμε με πλαστελίνη και ζυμάρι, είδαμε ταινίες, ζωγραφίσαμε και διαβάσαμε ή ακούσαμε παραμύθια…διαφορετικά.
Τα βιβλία που διαβάσαμε … σε ένα ψηφιακό βιβλίο…
5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Την άνοιξη μένουμε σπίτι και … δημιουργούμε!
Ο κορονοϊός μας ανάγκασε να μείνουμε σπίτι για να …μείνουμε ασφαλείς. Επικοινωνούσαμε με τις δημιουργίες μας, τις ζωγραφιές μας και τις μοιραζόμασταν με τον ψηφιακό μας πίνακα. Νοιώσαμε την άνοιξη φωτογραφίζοντάς την…
Στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο μπορείτε να δείτε την ανασκόπηση αυτών των στιγμών…
Oδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ασφαλώς επιστρέφουμε στο Νηπιαγωγείο… επιστρέφουμε στο Νηπιαγωγείο ασφαλώς!
Την 1η Ιουνίου επιστρέφουμε στο Νηπιαγωγείο μετά από πολύ καιρό. Σίγουρα ανυπομονούμε όλοι και όλες να ξαναβρεθούμε στον αγαπημένο χώρο του Νηπιαγωγείου μας! Γνωρίζουμε όλοι ότι οι συνθήκες θα είναι διαφορετικές και όλοι μας πρέπει να δείξουμε υπευθυνότητα. Θα λειτουργήσουμε με νέους κανόνες, πολύ σημαντικούς για να παραμείνουμε όλοι ασφαλείς. Κανόνες που θα τους συνδιαμορφώσουμε όλοι μαζί…
Σας προτείνουμε λοιπόν με την βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου μέλους της οικογένειάς σας να σκεφτείτε και να ζωγραφίσετε έναν κανόνα που θα μας φανεί πολύ χρήσιμος και θα τον βλέπουμε όλοι και θα τον τηρούμε Θα μας τον παρουσιάσετε την Δευτέρα ή την Τρίτη που θα επιστρέψουμε στο Νηπιαγωγείο.
Μπορείτε επίσης να προετοιμαστείτε βλέποντας την παρακάτω ταινία (κάνοντας κλικ στην εικόνα), που έχει δημιουργήσει εκπαιδευτικός από την Κύπρο, η κα.Ράνια Γεωργίου.
Και για να θυμηθούμε το σωστό πλύσιμο χεριών κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε την ταινία.
Καλή επιστροφή στο Νηπιαγωγείο!


































