Συμπληρωματικό υλικό του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Για τους γονείς και τους κηδεμόνες…


Λήψη αρχείου

Για τους μαθητές…


Λήψη αρχείου

Φόρεσε μάσκα – Μείωσε τον κίνδυνο μετάδοσης…


Λήψη αρχείου

Εμείς και η μάσκα μας!


Λήψη αρχείου

Ο Μασκούλης…βρίσκει τρόπους…


Λήψη αρχείου

Οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) για τα Νηπιαγωγεία


Λήψη αρχείου

Ευχές για καλή σχολική χρονιά!

Ευχόμαστε σε κάθε έναν μαθητή και κάθε μία μαθήτρια του Νηπιαγωγείου μας…

  • Να αποκτήσει καινούριες εμπειρίες…
  • Να γνωρίσει καινούριους φίλους…
  • Να μάθει  παιχνίδια, τραγούδια, αινίγματα…
  • Να διαβάσει πολλά βιβλία που θα τον/την ταξιδέψουν και θα του/της μάθουν καινούρια πράγματα…
  • Να μάθει να ψάχνει, να ρωτά και να ανακαλύπτει…
  • Να μοιράζεται τα όνειρά του, τις ιδέες του και να συνεργάζεται με τους/τις συμμαθητές/τριες του/της…
  • Να δημιουργεί…
  • Να μάθει να βοηθά όποιον έχει ανάγκη…
  • Να μάθει να παραμένει υγιής…
  • Να περάσει μια χαρούμενη σχολική χρονιά!!!

Καλώς ήρθες στο 8ο Νηπιαγωγείο Βέροιας!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

Ψηφιακές δεξιότητες

Σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών», που είναι προσβάσιμη μέσω της URL: https://nationaldigitalacademy.gov.gr, έχει συγκεντρωθεί σε ένα σημείο εισόδου εκπαιδευτικό περιεχόμενο για τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των πολιτών.

Όπως αναφέρεται και στο σχετικό ιστότοπο, στην Ψηφιακή Ακαδημία ο πολίτης μπορεί να επιλέξει ελεύθερα, δωρεάν και χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες εγγραφής τα μαθήματα που ταιριάζουν στις ανάγκες του, στα ενδιαφέροντα και στο επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων του και να τα παρακολουθήσει διαδικτυακά με το ρυθμό που του ταιριάζει.

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Αντιγόνη Χριστοφορίδου

Ευχαριστήριο!

Με τη λήξη του σχολικού έτους 2019-2020 θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στους καθημερινούς συνεργάτες και αρωγούς στο έργο μας. Ειδικότερα:

  • το Σύλλογο Γονέων  & Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας και κυρίως τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, που στηρίζουν και συμβάλλουν σε δράσεις του σχολείου,
  • τη Σχολική Φύλακα του σχολικού συγκροτήματος, κα.Στέλλα Παπαγιάννη για τις υπηρεσίες  και το καθημερινό «χαμόγελό» της και
  • τη Σχολική Καθαρίστρια, κα.Αλεξία Αρσενά, η οποία ανταπεξήλθε στο έργο της και στην περίοδο της επαναλειτουργίας των σχολείων υπερέβαλλε εαυτόν, φροντίζοντας για την υγιεινή των χώρων.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Καλό καλοκαίρι!

 

Άσπρα καράβια τα όνειρά μας …

Συμβουλές για τις καλοκαιρινές διακοπές στη θάλασσα: “Προσέχω – Μαθαίνω – Νοιάζομαι!”


Λήψη αρχείου

Πρόγραμμα κοινωνικής & συναισθηματικής μάθησης – Το Σχολείο που ονειρεύομαι!

Ένα πρόγραμμα κοινωνικής & συναισθηματικής μάθησης για παιδιά προσχολικής ηλικίας με τη μέθοδο της συστημικής – καταξιωτικής διερεύνησης, που υλοποιήθηκε το τρέχον σχολικό έτος στο 8ο Νηπιαγωγείο Βέροιας από το Ολοήμερο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.


Λήψη αρχείου

Το Πρόγραμμα συντονίστηκε από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Ημαθίας “ΠΡΟΣΒΑΣΗ” σε συνεργασία με την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Κ.Μακεδονίας, κα.Γώτη και υλοποιήθηκε από Νηπιαγωγούς του Ν.Ημαθίας μετά από εκπαίδευση στο Κέντρο Πρόληψης Ημαθίας “ΠΡΟΣΒΑΣΗ” .

Ευχαριστούμε τις συντονίστριες του προγράμματος Τσολάκη Χριστίνα (Εκπαιδευτικός Φ.Π.Ψ. – Επιστημονικά Υπεύθυνη Κ.Π. ΠΡΟΣΒΑΣΗ) και Γεώργου Σοφία (Κοινωνιολόγος – Επιστημονικό Στέλεχος Κ.Π. ΠΡΟΣΒΑΣΗ) για την αμέριστη στήριξή τους και το βίντεο που δημιούργησαν, καθώς και τους μαθητές/τριες μας για τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε!

Οι Νηπιαγωγοί του Ολοήμερου Προγράμματος

Μαργαρίτα Παπαδοπούλου & Αντιγόνη Χριστοφορίδου

Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων – Αγωγής Υγείας

Το σχολικό έτος 2019 – 2020 τα πρωινά τμήματα του Νηπιαγωγείου υλοποίησαν Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα:

“Νοιάζομαι για το σώμα μου και μαθαίνω να το φροντίζω!”


Λήψη αρχείου

Ανακοίνωση για τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020

Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020 λήγει το διδακτικό έτος. Σύμφωνα με τις παρ.5 του άρθ.2 και παρ.6 του άρθ.3 του Π.Δ.79/2017 “Διδασκαλία μαθημάτων δεν γίνεται την ημέρα λήξης του διδακτικού έτους”.

Την ημέρα αυτοί οι μαθητές/μαθήτριες θα προσέλθουν στο Νηπιαγωγείο για να παραλάβουν τους φακέλους με τις εργασίες τους, ως εξής:

Τα πρωινά τμήματα Ν1 και Ν3 στις 08:30 πμ

Το πρωινό υποτμήμα Ν2 (της Παρασκευής) στις 08:30 πμ.

Το πρωινό υποτμήμα Ν2 (της Πέμπτης) στις 09:00 πμ.

Στη συνέχεια οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τους συνοδούς τους, οι οποίοι θα τους περιμένουν στο χώρο προσέλευσης/αποχώρησης.

Για τους μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσούν ή στο οικογενειακό τους περιβάλλον υπάρχει άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 και θα απουσιάζουν δικαιολογημένα από το σχολείο, οι γονείς/κηδεμόνες τους μπορούν να προσέλθουν την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020 και ώρες 09:30 πμ.

Για όσους αδυνατούν να προσέλθουν μπορούν να επικοινωνήσουν με το σχολείο.

Καλό καλοκαίρι!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων